חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לעשות לעצמנו יחסי ציבור לבד - ולהצליח? חשיפה מקסימלית במחיר מינימלי

מאת: אורית גלילייחסי ציבור01/07/20091759 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ כבר כאן, עונת המלפפונים בפתח,   המיתון כבר מזמן נושף בעורפינו ובכל זאת צריך ללכת למכולת וצריך לדאוג   למקרר שיתמלא בכל פעם מחדש.   המאמר הזה פונה בעיקר לעסקים הקטנים, כאלו שעובדים מהבית, מטפלים, מאמנים אישיים, אמנים, בעלי מקצועות חופשיים וכל מי שמעוניין לקדם את עצמו במינימום תקציב ובמקסימום תועלת.

אני בטוחה שיש לכם כמה שעות פנויות ביום לשיטוט באינטרנט,   ואתם אפילו מכירים את המושגים הכלליים שבאמצעותם ניתן לקדם את עצמכם. אבל איך אפשר לעשות זאת בשיא היעילות? איך אפשר לייעל את השיווק שלנו גם באינטרנט וגם מחוצה לו ?.

תוכנית אסטרטגית – זו התשובה. לא עוד שיטוט אקראי באינטרנט אחרי אתרים חדשים שבהם ניתן להציג את מרכולתכם בחינם, אלא תוכנית רבע שנתית שבה בכל יום אתם יודעים מה לעשות ואיך.

והכי חשוב, יש לזכור שלכל תחום התמחות יש את ההדגשים השיווקיים המתאימים רק לו: אמנים צריכים לזכור למשל כי חשיפה באתרי אינטרנט המאגדים בתוכם מאות שמות רק מורידה מיוקרתם, עורכי דין לעומתם חשוב שיהיו ברשימות הללו ועוד ועוד דוגמאות.

בסדנאות אישיות ללימוד יחסי ציבור ושיווק לעסק הקטן, אני   מנתחת ביחד עם בעל העסק את הפעילות השיווקית שלו, מוחקת את זו שאינה אפקטיבית ובמקומה מציבה כלאחר כבוד את הפעילויות האפקטיביות ביותר.

התוכנית האסטרטגית צריכה להיות מותאמת לעונה ולטיימינג הכללי ואמורה להיות לא יותר מ-3 חודשים קדימה. בתוכנית יש להציב את כל המטרות שלנו לצד האמצעים להשגתם. יחסי ציבור, פרסום שלא בתשלום,   אירועונים מקדמי שיווק, קדום באינטרנט ועוד. לכל פעילות יש להכין את המפרט הדרוש לה   ולהתייחס לכך בכובד ראש.

בסדנאות יחסי הציבור שהנני מעבירה, מקבלים בנוסף לתוכנית השיווקית גם כלים פרקטיים   כדוגמת הודעה לעיתונות וכללים לכתיבתה, רשימות רלוונטיות של עיתונאים ומאות לינקים לקדום אישי באינטרנט.

לאחר שאוספים כל הכלים הדרושים ומכינים את התוכנית המפורטת, אפשר להתחיל לעבוד. והכי חשוב – לדבוק בה, לא לסטות ממנה   ולא לחפש קיצורי דרך.

אז כן, אפשר לעשות לעצמנו לבד יחסי ציבור, אפשר לבנות לבד תוכנית אסטרטגית ואפשר אפילו לעשות את זה בהצלחה גדולה...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותבת הינה מנכ"ל  "אורית גלילי תקשורת שיווקית ויחסי ציבור", משרד בוטיק המתמחה בתרבות, אמנות ולייף סטייל.

סדנאות תקשורת, הרצאות למנהלים ופורומים, חבילות התקשרות ייחודיות, יחסי ציבור לאמנים ומוסדות תרבות, יחסי ציבור באינטרנט.

www.oritpr.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורית גלילי

מאת: אורית גליליאומנות - כללי29/04/121112 צפיות
"שלי גדול יותר" על אמנים , חללים ותערוכות ושאר מיני או למי לעזאזל שייכת האמנותם? האם האמנים הישראלים משועבדים עדיין למניפולציות של הדור הישן? ולמה בעולם זה כמעט ולא קיים יותר?

מאת: אורית גלילייחסי ציבור08/04/102181 צפיות
ריטיינר? פרוייקט? בעבור תוצאות? לא פעם שאלו אותי איך ניתן לתמחר יחסי הציבור? האם תמחור צריך להתבצע לפי כמות הפרסומים במדיה, לפי אחוזים ממכירות או בצורת ריטיינר חודשי ? שאלות אלו מצביעות על כך שרבים אינם מבדילים בין יחסי ציבור לפרסום או מכירות. אז איך מתמחרים אותם?

מאת: אורית גליליאומנות - כללי08/04/101403 צפיות
האביב בפתח וזה הזמן לשנס מתניים, להתאוורר, להתחדש, לחשוב על רעיונות חדשים. וכשאנחנו מדברים על חידושים ופריחות, מה טוב יותר מאשר האינטרנט, אותו כלי מופלא ואין סופי, שעשה פלאים בעולם השיווק. האם האינטרנט יכול להועיל לאמנים ?

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/091597 צפיות
תערוכת קונספט כוללת את הכל, החל משכירות חלל, אסטרטגיה שיווקית, יחסי ציבור לפני ואחרי (כתבות אייטמים ופעילות שיווקית), אוצרות מקצועית, לוגיסטיקה, הזמנות איכותיות, הזמנת עיתונאים, אוצרים ואספנים, וכתיבת פרופיל אמנותי . למעשה האומן מפקיד את חלומו בידי מפיקי התערוכה ומשתמש בה כאקט שיווקי נטו. אם נקביל לרגע תערוכה - לחתונה למשל, אז הרעיון הוא לא רק לבחור פרחים, שמלה ותקליטן לקראת היום הגדול אלא להתכונן גם לחיים של אחרי, שהם למעשה המהות של החתונה ולפעמים קצת שוכחים מזה.

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/091442 צפיות
החורף דופק בחלוננו, והאינסטינקט הראשון הוא פשוט להכנס אל מתחת לפוך או להצטנף למול התנור החם. אלא מאי, מעטים מתוכנו יכולים להרשות לעצמם את התענוג העילאי הזה, ואפילו כשהטמפרטורות יורדות והפוך קורץ לנו לחזור אליו, אנו חייבים לשנס מותניים ולהמשיך בפעילות השיווקית.

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/091608 צפיות
אז לא, לא צריך לשנות שום דבר אבל פרנסה מעולם לא היתה מילה גסה גם במלחמות, אלא מאי ההערכות שלנו צריכה להיות אחרת, השיווק בעיתות מצוקה שכאלו צריך להיות עדין יותר, אבל והכי חשוב - חייבים להמשיך לחיות, לשווק, למכור ולהתפרנס.

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/091465 צפיות
אחד היתרונות של עסק קטן, או אמן זו הגמישות. הגמישות, זו היכולת להתאים את עצמך לתנאי השוק כאשר אתה לא סוחב על גבך מנגנון כבד ומסורבל. הגמישות הזו, מאפשרת גם את אותו חשבון נפש אחת לתקופה, ואיתו השאלות שאמורות להישאל:

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213672 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213633 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/213755 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213901 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176452 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175622 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175605 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica