חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סכנות הקרינה העל סגולית ופתרונות מומלצים

מאת: אוריאלאיכות הסביבה 02/07/20091010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מניעה היא בגדר "סוף מעשה במחשבה תחילה".לקראת שבוע מודעות לסרטן העור  שיערך בקרוב מצאתי לנכון לספר לכם על אחד הפתרונות היעילים ביותר למניעת מעבר של קרינה אל סגולית הנקשרת לתופעות מזיקות של סרטן העור, קטרקט והזדקנות מוקדמת של תאי העור. קרינת על-סגול, או קרינה אולטרה סגולה (ידועה גם כקרינת UV; ראשי תיבות של "Ultra-violet") היא קרינה אלקטרומגנטית בעלת אורך גל קצר מזה של אור נראה, אולם ארוך מזה של קרינת רטגן  רכה. פירוש השם "אולטרה סגול" הוא "מעבר לסגול" (ultra בלטינית - "מעבר") סגול הוא הצבע בעל אורך הגל הקצר ביותר בטווח אורכי הגל של האור הנראה. חלק מאורכי הגל העל-סגולים נקראו בעבר "אור שחור", משום שאינם נראים לעין  האנושית.קרינת על-סגול נחלקת לעל-סגול קרוב (אורך גל של 380 עד 200 נאנומטר) ולעל-סגול קיצוני (200 עד 10 נאונומטר). כשדנים בהשפעת הקרינה העל-סגולה על בריאות האדם ועל הסביבה, טווח אורכי הגל בעל-סגול מחולקים לעתים קרובות ל-UV-A (אורך גל של 380 עד 315 נאנומטר; נקרא גם "אור שחור" או UV גל ארוך), UV-B (אורך גל של 315 עד 280 נאנומטר; נקרא גם UV גל בינוני), ו-UV-C (מ-280 עד 10 נאנומטר; נקרא גם UV גל קצר או "קוטל חיידקים"). זכוכית רגילה היא שקופה לקרינת UV-A אולם אטומה לאורכי גל קצרים יותר. זכוכית קוורץ, בתלות באיכותה, עשויה להיות שקופה אפילו לאולטרה סגול קיצוני.
פתרונות לזכוכית לרכב ולבית :
UV SHIELD בנו ציפוי שקוף המורכב מיריעות פוליאסטר (PET) נותן בעצם 3 תמורות עיקריות : דחיית חום (IR), הצללה(VLT) וחסימת קרינה על סגולית (UV).

ברשת מרכזי ההתקנה המקצועיים של מגן שמש בע"מ (ברמת גן, נתניה וירושלים)  מבצעים עבודה ברמת איכות שלא היתה ידועה עד כה בתחום הציפויים. עם החומרים האיכותיים של חברת CPFILM/LLUMAR והיכולות הטכניות , מבצעים עבודות מדוקדקות לרכבים .חשוב לציין, שלא ממש צריכים "להשחיר" מאד את החלונות על מנת לקבל הגנה משמעותית כנגד קרינת השמש, ישנם ציפויים שקופים לחלוטין שמסננים את הקרינה המזיקה ומאפשרים נהיגה נעימה, נוחה ובריאה יותר.
לקוחות רבים מבצעים עבודות אלו למטרות בריאותיות, בקרוב יחול שבוע המודעות לסרטן העור בישראל והפניות של לקוחות אשר מגיעים דרך רופאי עור לצורך הגנה טובה יותר ברכבם ובביתם כנגד קרינה על סגולית הנקשרת לתופעות סרטניות ולמלונומה של העור, זוכים ליחס מקצועי במיוחד לאור מצבם הבריאותי.

לפרטים נוספים כדאי להכנס לאתר : www.israsun.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריאל

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191297 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171564 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161766 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143052 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142650 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142628 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138677 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica