חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיחזור נייר ופתרונות פינוי נייר לתעשייה

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/20171564 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התהליך שבו מרסקים נייר ישן או נייר משומש והופכים אותו לעיסה נוזלית כדי ליצור ממנו נייר חדש נקרא "מיחזור נייר". כיום ניתן לבצע את התהליך המקצועי של מיחזור נייר ברמה גבוהה של מיומנות ובלי לגרום להתפרקות של סיבי הנייר או לירידה באיכותו. כתוצאה מכך, גופי תעשייה רבים מנצלים טוב יותר את המשאבים שעומדים לרשותם ומשלבים שירותי מיחזור נייר כחלק בלתי נפרד מהתחזוקה שוטפת.

פינוי נייר שיחסוך לך זמן וכסף

בחברת נגב אקולוגיה מתמחים בפתרונות מיחזור נייר ומסוגלים לרכז עבורך את כל השלבים השונים של פינוי נייר. אנו יודעים עד כמה פינוי נייר חשוב לך בשביל לחסוך זמן וכסף, ולכן אנו מעמידים לרשותך צי משאיות ייעודי.

שלב ראשון – פינוי נייר

השלב הראשון בתהליך המורכב של מיחזור נייר הוא תמיד איסוף נייר. פינוי נייר ואיסוף מבוצעים מכל רחבי הארץ ומגופים שמייצרים כמויות גדולות של נייר, כמו למשל בתי דפוס, מגזרים פרטיים, חברות ומוסדות. כמו כן, בישראל ישנו שימוש נרחב בנייר גם במפעלי תעשייה ולכן הפינוי מחייב תיאום לוח זמנים.

שלב שני – מיון לפני מיחזור נייר

מערך לוגיסטי נרחב ומתקדם של מיחזור נייר מאפשר לאסוף אותו מהמוסדות והארגונים השונים מצפון ועד דרום. את הנייר אוספים בתוך מכלים שמיועדים לכך ומובילים אותו למפעלי תעשיות מיחזור לשלב המיון. את המיון לסוגי נייר שונים מבצעים בשיטות מגוונות ותוך הקפדה על זמני ביצוע על ידי צוות מקצועי.

מהי הלבנה בעת מיחזור נייר?

אחד השלבים החשובים של מיחזור נייר נקרא הלבנה ומטרתו להשיב לעיסת הנייר הנוזלית את הצבע הלבן. בעזרת הלבנה ניתן להפוך את הנייר לפלטפורמה יעילה ונקייה לכתיבה והדפסה. תהליך ההלבנה נעשה במסגרת מיחזור נייר על ידי שימוש בחומרים כימיים כמו כלור, ולכן הוא דורש הקפדה על כללי זהירות. כללי הזהירות חשובים כי החומרים הכימיקליים עלולים לזהם את האוויר והאדמה בסביבת מפעלי המיחזור.

שלב שלישי - ייבוש טרם מיחזור נייר

בשלב השלישי והאחרון של מיחזור נייר פורסים את העיסה הנוזלית והרטובה בשכבה דקיקה על גבי רשת לייבוש. בתום הייבוש ניתן לסיים את התהליך ולקלף את הנייר מן הרשת. הנייר המקולף הוא למעשה נייר ממוחזר, שאותו מחזירים למפעלי התעשייה ולגופים שזקוקים לו.

על מה חשוב להקפיד במהלך מיחזור ופינוי נייר?

חברה מקצועית של מיחזור נייר תקפיד על מספר פרמטרים במטרה לשפר את האיכות שלו ולמנוע התפוררות של הסיבים. ראשית, עליה לבדוק באיזה דיו השתמשו על מנת להדפיס על הנייר ולהתאים עבורו את שיטת המחזור. שנית, היא יכולה לערבב נייר באיכות נמוכה עם נייר חדש כדי להעלות את איכותו ולהגיע לתוצר מעולה עבור שימושים תעשייתיים.

היתרונות של פינוי נייר ומיחזור נייר

כדאי לציין על קצה המזלג את היתרונות של מיחזור נייר עבור גופים תעשייתיים והציבור הרחב. פינוי נייר למפעלי מיחזור מצמצם כריתת עצים, מפחית את כמות הפסולת ועוזר לאיכות הסביבה. בטווח הקצר מאפשרים תהליכי מיחזור נייר עמידה בדרישות של המשרד להגנת הסביבה, בעוד בטווח הארוך פינוי נייר משפר את ביצועי המפעל והתעשייה.

פתרונות מיחזור נייר שמתאימים לך

המטרה שלנו בחברת נגב אקולוגיה היא לספק לך פתרונות פינוי נייר בהתאמה אישית. כעת, כל שעליך לעשות בשביל להצטרף לדור הבא של שירותי מיחזור נייר ופתרונות פינוי נייר לתעשייה הוא ליצור קשר עם נציגינו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

R&R Software Solutions

SEO Expert Roei Kalvo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Roei Kalvo

מאת: Roei Kalvoשיפוצים22/05/17943 צפיות
חיסכון כספי בעת שיפוץ חיצוני לבניין, כנסו ובדקו לפני שיפוץ את הדגשים לעבודה נכונה

מאת: Roei Kalvoשיפוצים21/05/17833 צפיות
מהו עבודתו של עובד גובה בסנפלינג? מהם סוגי העבודות שיפוץ ושדרוג הבתים בסנפלינג.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163528 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162614 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: Roei Kalvoשיפוצים12/08/151027 צפיות
התמחות באדריכלות ועיצוב פנים בערים עתיקות שיפוצים בירושלים כעיר בירה

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/152468 צפיות
קורס צלילה באילת הינו אחד מהאטרקציות המושכות בתקופה האחרונה בספורט הימי, ענף הצלילה בשנים האחרונות מלווה בטכנולוגיה חדשה באמצעים חדישים שלא היו קודם לכן. אצלנו בדיפ סיאם תוכלו למצוא את מגוון האמצעים הטכנולוגים החדישים בליווי מדריכים מקצועיים בענף הצלילה על מנת שאתם לא תשכחו את חווית הצלילה או קורס הצלילה שלכם.

מאת: Roei Kalvoעיצוב פנים15/07/141193 צפיות
רוצים למצוא את גופי התאורה המיוחדים ביותר שקיימים? אצלנו באלומה עיצוב בתכנון תאורה תוכלו למצוא את כל סוגי גופי התאורה בשלל סגנונות וצבעים כדי להחליט טוב יותר ולקבל דירה מעוצבת יותר מבחינת תאורה לבית.

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191297 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161766 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143052 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142650 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142628 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138678 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 13/11/138584 צפיות
כשמדברים על מחזור, שבדיה היא מדינה מוצלחת מאוד, לכל הדעות. רק ארבעה אחוזים מהפסולת הביתית במדינה מועברת למזבלות. שאר הפסולת ממוחזרת או משמשות כדלק בתחנות כוח הפועלות באמצעות פסולת. בכתבה שפורסמה ב-PRI נכתב על הפתרון היצירתי שמצאו בשבדיה למחסור בפסולת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica