חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי יכול לתרגם מאמרים?

מאת: nataly28שיווק ישיר01/05/2011959 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נטולי כישורי תרגום? לשם כך יש מתרגמים מקצועיים!

מפעם לפעם במהלך חיינו אנחנו צריכים טקסטים שתורגמו; אלה יכולים להיות בשביל הלימודים, טקסטים ספרותיים או בכלל הוראות שימוש של רכבים ומוצרים. בימינו התהליכים הם מאוד גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש כמעט בכל יום באינפורמציה מחול. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שלנו, היינו מפסידים המון מידע חשוב.

מי מאיתנו יכול לתרגם משפה זרה? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בעמוד הזה ניתן לקבל מושג טוב יותר על תרגום טקסט.

לקרוא ולכתוב במס' שפות זה חלק מהעניין, אך כדי לתרגם כהלכה טקסט צריך גם מספר כישורים:

הבנה של בלשנות השפה - לכל שפה מאפיינים אחרים, ובין שפות ממוצא שונה יש שוני רב בתחומים של מבנה ואוצר מילים. רק מתרגם מיומן יוכל למצוא את הדרך לתרגם שפה בלי לחבל במשמעות של טקטס המקור.

בקיאות בתחום - איך בכלל ניתן לבצע תרגום של מסמך משפטי ללא רקע קודם? רוב הטקסטים המקצועיים כתובים בעגה מקצועית עם מספר מושגים אופיניים שרק אנשי המקצוע מסוגלים להבין. מתרגם צריך להיות בעל רקע בתחום המקצועי שהוא מתרגם. מה זה אומר? אדם העוסק בתרגום דינים, חייב להיות בעל רקע במשפטים.

הכרת השפה על בוריה - בשביל להצליח לבצע תרגום קפדני, כדאי מאוד שאותו מתרגם ישלוט בשפה ויכיר את כל נפתוליה. מה זה אומר? לא רק להכיר שפה זו דרך ההורים, מן הראוי גם לדבר בשפה באופן קבוע. האנשים שלא משתמשים בשפת האם שלהם, לא ממש מבינים את המושגים האחרונים ומסיבה זו יש להם נטייה לדבר בסגנון מיושן.

רוצים לדעת יותר על שירותי תרגום? מזל שאתם פה.

ללא ספק עולם התרגום הוא מורכב, וכדאי לקרוא על ההבדלים הדקדוקיים בין שפות ממוצא אחר. לעוד אינפורמציה על תרגום לאנגלית ובלשנות שפות, אתם מוזמנים להיכנס לאתר http://www.unitext.co.il/ .בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111765 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111899 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111814 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111807 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112552 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111828 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111867 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161913 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144336 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138593 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138389 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132062 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128880 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129278 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica