חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים שונים של ריסוס

מאת: אמיר וינברגרהדברה02/05/2011880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוגים שונים של ריסוס
להבדיל מבעבר כיום יש סוגים רבים יותר של ריסוס. כיום ריסוס לבית אינו חייב להיעשות רק בעזרת כימיקלים שונים. אנו מכירים את אותם כימיקלים שמפיצים ריחות קשים ומכריחים אותנו לעזוב את הבית לזמן מסוים. בימינו ריסוס לבית יכול להיעשות באמצעות הדברה ירוקה, שבה משתמשים מדבירים מקצועיים בחומרים ידידותיים לסביבה. חומרים אלו אינם מפיצים ריחות רעים, מכיוון שהם מיוצרים ממרכיבים טבעיים והיתרון הגדול שלהם הוא שהם אינם מזהמים את הסביבה ואינם פוגעים בבעלי חיים שאינם מזיקים.

הדברה ירוקה היא אינה טרנד חולף מאחר ורבים מתושבי כדור הארץ כבר מבינים כמה נזק אנו עושים לסביבה עם ריסוס רגיל. לכן ניתן לראות כי ריסוס יכול להיות הרבה יותר נעים, לא רק עבור מדבירים המבצעים אותו אלא עבור הדיירים, בעלי החיים שלהם, הציוד שבביתם, והסביבה עצמה.

מקצועיותו של המדביר
לעתים אנו כצרכנים עושים טעות ומתפתים להזמין לביתנו אדם לא מקצועי, רק משום שהוא זול יותר, או בגלל שאנו חושבים שעבודה מסוימת באמת אינה מצריכה איש מקצוע מאחר והיא לא נראית מסובכת. מדבירים מקצועיים הם דבר שמי שמוותר עליו עושה טעות קשה. ריסוס בחומרים רעילים על ידי אדם שלא מבין בתחום, יכול לגרום לנזק ואף לפגיעה בריאותית מסוכנת.

לעומת זאת ריסוס לבית הנעשה על ידי אדם מקצועי, הוא כזה שבו הדיירים זוכים להדרכה מסודרת ולהסברים לגבי הפעולות שמותר או אסור להם לעשות בכל הקשור לאותו ריסוס. גם בכל הקשור לנושא של הדברה ירוקה, הרי שלמרות שהיא בטוחה, על דיירי הבית להקשיב להסבריהם של מדבירים מקצועיים בכדי להביא את תוצאות אותו ריסוס טבעי למקסימום, ובכך ליהנות מתוצאות ארוכות טווח שלא תסכנה אף אחד מדיירי הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר וינברגר

מאת: אמיר וינברגרביטוח אובדן כושר עבודה02/11/128257 צפיות
כל מי שעבר תאונת עבודה או חלה במחלת מקצוע חלילה ומגיש תביעת אובדן כושר עבודה צפוי להיתקל במכשולים רבים מצד חברת הביטוח, שיגרמו לעיכוב בטיפול, הפחתת הסכומים המשולמים ולעיתים אף דחיית התביעה. הגשת התביעה בצורה מקצועית ומסודרת מגדילה את סיכוייה להצליח. עורך דין ביטוח יכול בהחלט לסייע בכך ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים08/12/111377 צפיות
הצגת מועמדות לתפקיד ניהולי בכיר מחייבת כתיבת קורות חיים. חשוב לבצע משימה זאת כהלכה על מנת להגדיל את סיכויי הזכיה במשרה הנכספת. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים02/12/111091 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה צעד חשוב בדרך להשגת המשרה הנכספת. חשוב לבצע משימה זאת בתשומת לב מרובה ובמקצועיות על מנת להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל הזמנה לראיון עבודה. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים10/11/111301 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה מסמך שיווקי. חשוב להכין אותו כך שלא יכשיל את המועמד. על כך במאמר

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים09/11/111120 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה שלב חשוב בתהליך חיפוש מקום עבודה. קורות חיים הנכתבים בצורה מקצועית ישרתו את מטרתכם ויבדלו אתכם מהמתחרים ולכן חשוב לטפל בכך בצורה מקצועית. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים05/11/111142 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה את השלב הראשון וההכרחי בתהליך חיפוש העבודה. על מנת לעבור שלב זה בהצלחה, חיוני לבצע זאת בצורה הטובה ביותר. המאמר נותן טיפים חשובים בנושא.

מאת: אמיר וינברגרעסקים - כללי02/11/111265 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה את השלב הראשון בחיפוש אחר עבודה. ישנן דרכים מקובלות לכתיבת קורות חיים וחשוב להקפיד על הפורמט המתאים על מנת להבטיח קבלת התייחסות רצינית מהמעסיק הפוטנציאלי.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181256 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181384 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181358 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica