חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינפורמציה על קניין רוחני באינטרנט

מאת: nataly28דיני אינטרנט05/05/20111049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חייבים בדחיפות עורך דין? מה עושים במקרה של פשיטת רגל?

אף אחד אינו ישמח להיות במצב הזה, אבל פעמים רבות אנחנו צריכים להיוועץ בעורך דין. זה עשוי לקרות כתוצאה מתביעה פלילית ויכול לקרות דווקא בגלל ענייני חברה. באופן זה או אחר תמיד חכם שיהיה לנו עורך דין פרטי!

כל האינפורמציה בנושא תחום המשפטים.

ניתן למצוא משרדי עורכי-דין רבים בארץ, והם מתעסקים בעניינים רבים ומגוונים; כתיבת צוואות, כתיבת חוזים, נישואין אזרחיים וטיפול בנפגעי עבודה. עניינים משפטיים מתייחסים כמעט אל כל קטגוריה בחיינו, מסיבה זו אפשר להניח שביום מן הימים תזדקקו לעורכת דין מקצועית.

מחפשים נוטריון? מעוניינים בקצת אינפורמציה על קניין רוחני באינטרנט?

עורכי-דין נוטריונים הם עורכי דין בעלי הסמכה מיוחדת להעניק שירות בעיסוקים שונים. מדוע אתם זקוקים לשירותי נוטריון? למשל, כאשר אנשים מנסים להוציא דרכון אירופאי, אין ברירה אלא להציג כמות גדולה של מסמכים שונים מתורגמים. לא כל סוג תרגום מתקבל על הדעת, שהרי צריך להציג רק תרגום ע"י נוטריון. עוד דוגמא מוכרת, כאשר לוקחים משכנתא, צריך לגבות הכל עם חתימה של נוטריון.

על פי מה בוחרים עורך דין? לא השגתם זכויות יוצרים?

ישנן בחיים כמה החלטות חיוניות - הבית שנגור בו, שמות ילדינו וכמובן, אותו עורך דין שיעמוד לרשותנו במקרה חירום.

מתים למצוא עורך דין מוצלח? זה רעיון טוב לראות המלצות מקרובי משפחה. המלצות שכאלה הן הכי אמינות, וכך תוכלו לדעת שלא מוליכים אתכם שולל.

כאשר אתם נפגשים לראשונה עם משרד עורכי-דין, רצוי מאוד לבדוק אם הוא בכלל מתמחה בתחום הרצוי. לא כל עורכי הדין מטפלים בכל הסוגיות המשפטיות. זכויות יוצרים באינטרנט, סתם דוגמא, זה לא בהכרח כמו תביעות בענייני עבודה. מסיבה זו אתם חייבים לשאול עלתיקים קודמים ולוודא היטב שאותו המשרד באמת מנוסה בעניינים כמו שלכם.

למידע מצוין על מערכת המשפט, כנסו לאתר http://www.afteru.co.il/. אז קדימה לדרך!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111769 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111901 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111819 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111810 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112556 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111832 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111870 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא דיני אינטרנט

מאת: עו"ד פלילי אדטודיני אינטרנט21/04/153430 צפיות
במאמר זה נסקור את אופייה הלא אלים לכאורה מבחינה פיזית , עבריינות מחשבים מהווה עבירה פלילית לכל עניין ודבר והיא כן אלימה מפאת ההרס והנזק שהיא גורמת לנפגע.

מאת: דניאל seoדיני אינטרנט23/04/132159 צפיות
היום מספר עורכי הדין בישראל ביחס לאוכלוסיה הוא הגדול ביותר מבחינה עולמית, לדוגמא אם בארה'ב מספר עורכי הדין הוא אחד למאתים שבעים ושתים תושבים, בבריטניה אחד לארבע מאות ובצרפת אחד לאלף מאתים, הרי בישראל המצב הוא של עורך דין אחד למאה שישים ושלושה תושבים, מצב זה של אנפלציה במספר עורכי הדין שעולה על הצורך הממשי להם במציאות מביא לכך ששליש מהמוסמכים למקצוע בוחרים שלא לעבוד בו כלל ולהתפרנס מדברים אחרים, והמצב מחריך משום שכשלושת אלפים מוסמכים חדשים לעריכת דין מצטרפים בכול שנה אל השוק. מדוע נגרמה א-נורמליו

מאת: דניאל seoדיני אינטרנט09/10/128520 צפיות
כמו בכל דבר, גם לעורכי הדין בישראל יש לשכה המאגדת אותם ושומרת על "חוקי התנועה". קוראים לזה, "לשכת עורכי דין" . תפקידה של לשכה זו, לאגד את כל התלונות, המענות והבעיות אשר קשורות בטיפולם של עורכי דין כאלה ואחרים. ניתן לכנות את תפקידה כמקור להסדר פעילותם הכשירה של עורכי דין בישראל

מאת: עו"ד אודי בוזמןדיני אינטרנט20/12/118541 צפיות
כמו בעולם האמיתי, גם לצורך פעולות משפטיות וסכסוכים בעולם הווירטואלי, ניתן ורצוי להצטייד בעורך דין בשר ודם.

מאת: עו"ד רן פרנקלדיני אינטרנט11/12/118584 צפיות
מהפסיקה ניתן ללמוד כי מדיניות בית המשפט במקרים בהם הארכת כניסה לתוקף של צו ההריסה היא למטרת עשיית רווח היא שלא תינתן הארכה כנ"ל.

מאת: רן פרנקלדיני אינטרנט11/12/118562 צפיות
זוהי השאלה המרכזית העולה מהתביעה כנגד ב.מ.ב.י מערכות תוכנה בע"מ אשר עשתה שימוש במאגר נתונים של נכסי נדל"ן שיצרה חברה מתחרה.

מאת: רן פרנקלדיני אינטרנט20/11/118651 צפיות
בתפ"ח 7956-02-10 הוגשו שתי בקשות של שלוש עותרות מקרב העיתונות והתקשורת (מו"ל ועיתונאית של אתר החדשות המקוון YENT; וחברת החדשות בערוץ השני בטלויזיה) - להתיר להן לפרסם קלטות שחזור וחקירה במשטרה של הנאשמים בתיק זה, האחים סדמי, ולהורות למדינה להעביר לרשותן את אותן קלטות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica