חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה אדריכל?

מאת: עדישיפוצים05/05/2011927 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה אדריכל?

אדריכל וארכיטקט זה אותו דבר, ההבדל הוא שהראשון הוא בעברית והשני בלעז.

בזמן תכנון בנייה ושיפוצים עם האדריכל, לא כדאי, בלשון המעטה, לפספס. ולא, פשוט אי אפשר בלעדיו. לאילה שמבשלים הרבה דגים למשל, הוא זה שיקבע את גודל החלון או חלונות במטבח הוא האחראי לאוורור במטבח, וצריך להגיד לו שאתם מבשלים הרבה דגים. לאילה עם מיטות זוגיות גדולות, האדריכל הוא שיקבע אם המטה הזוגית שלכם תכנס לחדר השינה, אם יהיה לכם צפוף בחדר השירותים או לא, חשבתם מה 5 ס"מ רוחב תוספת למסדרון יכולה לעשות? וזה לא עניין של טעם וריח בעיצוב, טעם טוב הוא פונקציה של ניסיון, איכות ואהבה למקצוע.

האדריכל הוא הוצאה משמעותית בזמן תכנון התקציב לבניה ושיפוצים. לכו ותחפשו את האדריכל שלכם, אם ראיתם בית שאהבתם כנסו שאלו על האדריכל,  לא פחות חשוב שאלו אם היה אדיב ובא לבקר בשטח בזמן הבנייה, אחרי המחמאות על תכנון הבית בקשו את מספר הטלפון.

מה זה המנדס בניין?

אדריכל ומהנדס עובדים בשיתוף פעולה, לפעמים הם עובדים יחד באותו משרד. אם האדריכל שירטט קיר לבנייה, למשל, המהנדס צריך לקבוע אם יהיה עמוד בטון תומך באותו קיר. במילים אחרות האדריכל מתכנן בית יפה ונוח והמהנדס דואג שהמרפסת לא תיפול. וזה הרבה יותר מסובך ממה שזה נשמע.

אם אתם רק בעניין של שיפוץ יסודי לבית קבלן שיפוצים עם ניסיון יספיק, שאלו בדקו ותחקרו את הקבלן על התוכניות שהוא מתכוון לבצע עבורכם, אם אתם בעניין של דברים לא סטנדרטיים כמו סלון בגודל 10X 10 מטר, או חומה בחצר בגובה 5 מטר, לכו לראות קודם ! קבלן שיפוצים טוב עם ניסיון מיד יגיד לכם שקודם כדי לראות, ואולי יהיה לכם מזל והוא מכיר מישהו...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אגם בנייה ושיפוצים קבלן שיפוצים ייעוץ מקצועי - חינם!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי

מאת: עדישיפוצים15/04/12797 צפיות
בדרך כלל חדרי־כניסה, חדרי־מדרגות ופרוזדורים הם השטחים המוזנחים ביותר בדירה, והם הקשים ביותר לעיצוב, יש בהם תחושה שהם רק נספחים לחדרים הסמוכים להם

מאת: עדישיפוצים26/03/12789 צפיות
נפחה או "החלל הפנימי" של הדירה הוא בדרך כלל קבוע ולא ניתן לשנותו. יש מקרים שמעצב דירות או קבלן שיפוצים יכול לעשותו פונקציונאלי יותר בעזרת הזזה או הריסה של קירות

מאת: עדישיפוצים25/08/11839 צפיות
כדי להגיע לתוצאה הרצויה הדרך לא קלה, כמה שאלות שכל קבלן שיפוצים ובמיוחד אתם צריכים לשאול

מאת: עדישיפוצים01/08/11797 צפיות
קביעת כללי סגנון דוגמטיים, עברו מן האופנה, והכלל היחיד שיש להתחשב בו הוא כלל ההתאמה לצרכי המקום והמקרה המסוימים

מאת: עדישיפוצים15/06/11896 צפיות
חלונות נראים גם מחוץ לבית וגם מפנים הבית, כדי לבנות חלון יפה וטוב יש להתחשב בגורמים ובבעיות מעשיות ואסטטיות רבות

מאת: עדישיפוצים05/06/11847 צפיות
בשיפוץ דירה או בית השימוש בצבע הוא אמצעי מצוין לקביעת האווירה בכל חדר, הצבע עושה את הבית מעניין ומלא הפתעות.

מאת: עדישיפוצים26/05/111205 צפיות
יש לבדוק תחילה אם אפשר על פי חוק לנצל את המחסן לייעודו החדש, על פי חוק גובה חדר מינימאלי הוא 2.5 מטר, מתחת לגובה זה החדר לא יוכר כחדר מגורים אלה כמחסן.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica