חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעון דופק

שעון דופק הינו מכשיר חיוני לאלו העוסקים בספורט. עבודה נכונה עם שעון הדופק מראה למתאמן באיזו רמת מאמץ ובאיזה דופק מומלץ לו להתאמן בכל רגע ובכל תרגיל מתוכנית האימונים שלו. בעזרת שעון דופק יכול המתאמן לשמור על יעדיו אשר הציב בתחילת האימון. שעון דופק מאפשר שליטה על הקצב של האימון ובזכותו קל יותר להגיע אל יעדי האימון תוך מדידתם וכמותם. אימון כושר המסתייע בשעון דופק יכול בעזרת ירידה לפרטים הקטנים שמציג שעון הדופק, לדעת כיצד להמשיך להתאמן בכדי להשיג את יעדי האימון.

בשעון הדופק מתקבלים מגוון נתונים ובקלות ניתן לראות האם אלו מותאמים ליעדי הביצוע או שלא. בנוסף לכך שעון הדופק הינו בעל חשיבות גם מן האספקט הבריאותי. שעון הדופק יכול בהחלט להצביע על מצבים בהם ישנו מאמץ יתר. המעקב שמציג שעון הדופק עשוי אף למנוע בעיות לב בעת האימון, שחיקה זריזה של השריר וכל שימוש במאמץ מוגזם.

אזורי עבודה עם שעון דופק

אזורי העבודה עם שעון דופק מתחלקים לשלוש קבוצות:

60% - 70% מאמץ מהדופק המקסימאלי – מהווה פעילות אינטנסיבית בשריפת שומנים.

70% - 80% מאמץ מהדופק המקסימאלי – פעילות לשריפת שומנים, לשיפור הכושר הגופני וגם להרחבת כלי הדם והלב.

80% ומעלה מאמץ מהדופק המקסימאלי – פעילות רבה לסיבולת לב ריאה ולצורך בניית שריר.

שלושת מדדי הדופק בעבודה עם שעון דופק

דופק מנוחה – ניתן למדידה מיד עם הקימה בבוקר. (ניתן למדידה במיטה)

דופק מקסימלי – ניתן למדידה לזמן קצר בלבד בעומסי עבודה גבוהים מאוד.

סף אנאירובי – ניתן למדידה כאשר מתחילה התנשפות בעת האימון.

שלושת כללי הזהב בקניית שעון דופק:

הכרת השוק – האינטרנט כיום מוצף במידע רב. בכדי לקבל מידע משמעותי אודות שעון דופק מומלץ לכוון את החיפוש אל 3 אתרים מובילים, לאסוף מהם מידע ולהשוות ביניהם בעזרתו. ניתן להכין טבלה ובה כמה רובריקות: שם שעון הדופק, שם החברה, מחירו, רץ וירטואלי, מד קדנס, עמידות בתנאי שטח. (שלושת הפרמטרים האחרונים אינם מחוייבים בהכרח).

מחיר – שעון דופק כמוצרים רבים הינו מוצר אשר קנייתו בעסקאות זולות במיוחד אונליין עשויות להצביע על אפשרות לבעיה כלשהי אצל הספק. גם מחיר יקר מידי לאו דווקא יעיד על סחורה טובה יותר. ראוי לצין כי מחירי שעוני דופק בחו"ל הינם זולים פי כמה מאשר בארץ. עם זאת קשה יהיה לממש את האחריות על שעון דופק שנקנה בחו"ל במידה וזה התקלקל.

התנסות –שעון דופק הינו מוצר אשר חשוב שתענוד בנוחות על פרק היד. אם בחרת לקנות דרך האינטרנט בכל זאת חשוב לנסות ולהרגיש את השעון על היד, לחוש את מידת הנוחות של השעון על היד, עד כמה נוח יהיה להתקין אותו לאופניים ועד כמה המראה שלו והצבע שלו אכן תואמים את מה שכתוב באינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ציוד כושר וספורט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ציוד כושר וספורט

שעון דופק הינו מכשיר חיוני לאלו העוסקים בספורט. עבודה נכונה עם שעון הדופק מראה למתאמן באיזו רמת מאמץ ובאיזה דופק מומלץ לו להתאמן בכל רגע ובכל תרגיל מתוכנית האימונים שלו. בעזרת שעון דופק יכול המתאמן לשמור על יעדיו אשר הציב בתחילת האימון. שעון דופק מאפשר שליטה על הקצב של האימון ובזכותו קל יותר להגיע אל יעדי האימון תוך מדידתם וכמותם. אימון כושר המסתייע בשעון דופק יכול בעזרת ירידה לפרטים הקטנים שמציג שעון הדופק, לדעת כיצד להמשיך להתאמן בכדי להשיג את יעדי האימון

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204875 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205432 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172862 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173424 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173884 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173688 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163115 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica