חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כלים למיתוג אישי באינטרנט בעזרת טוויטר

מאת: מאור קפלנסקימיתוג18/05/20111164 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד תבנו מיתוג אישי בעזרת ה TWITTER שלכם

היום ל TWITTERיש מיליוני משתמשים. מספר עצום זה שרק הולך וגדל, מגדיל את כמות אפשרויות יצירת הקשרים ועשוי לפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות בפני המעוניינם למתג את עצמם ברחבי הרשת. לכן, חשוב ביותר שלמותג שלכם תהיה נוכחות בטוויטר. בעזרת מספר טיפים חשובים, נדגים עבורכם כיצד תוכלו לבנות מיתוג אישי-מקצועי בעזרת הTWITTER .

1. שמרו על שמכם ברחבי הטוויטר

כפי שבעבר כתובות מסוימות ברשת היו נחשקות ויקרות, במיוחד כאלו שהסיומת שלהם הייתה COM, כעת גם שמכם בטוויטר הינו בעל ערך יקר. כה יקר, שנעשה סחר וחליפין בין שמות ברחבי הטוויטר. מדוע? כי שם המסך בטוויטר מייצג מוניטין עליו יש לשמור, המוניטין של החברה או המותג האישי שלכם.

טיפים - אז כיצד רצוי לנהוג בכדי לשמור על המוניטין שלכם בטוויטר?


עשו את מירב המאמצים בהרשמה להתפשר כמה שפחות , כך ששמכם יהיה קרוב ככל האפשר וייצג נאמנה את שם המותג שלכם.  הקפידו בעת ההרשמה כי שם המסך יהיה מלא מנכ"ל ומייסד מרק העוף של Soul Enterprises למשל, לא השכיל לעשות כן וכינויו הוא J_Canfield במקום JackCanfield. כמו כן היזהרו ממתחזים בעלי שם מסך הדומה לזה שלכם בTWITTER. חברת Exxon Mobil למשל, נאלצה להתמודד עם מתחזה הנושא את השם ExxonMobilCorp.

2. החליטו כיצד למתג את עצמכם

לפני שתתחילו פעילות סדירה בטוויטר, עליכם להשלים את מראה הפרופיל שלכם , כך שימשוך אנשים לעקוב אחר פעילותכם בו. התאימו את המיתוג שלכם למיתוגכם באתרים אחרים ברחבי הרשת- הן מבחינת מידע ביוגרפי והן מבחינה וויזואלית, ע"י  שימוש בלוגו שלכם ובצבעים דומים של אתרכם הראשי. היעזרו באתרים מדליקים כמו TWITPAPER או TWITTERIMAGE כדי לעצב את מראה הטוויטר שלכם. כמו כן, הוסיפו פרטי יצירת קשר , מידע על מוצרים ושירותים ולינק לאתרכם.

באפשרותכם למתג את הטוויטר שלכם בהתבסס על שם העסק או החברה או בהתבסס על מיתוג אישי בו שמכם ופרטיכם הם המובילים את המיתוג.

טיפ: היו כנים, אל תמתגו את עצמכם כמומחים אלא אם אתם אכן כאלו, מתגו את עצמכם על בסיס תחומי העניין והכישורים שלכם.

3. מתגו את עצמכם כמומחים בעזרת ה TWITTER

TWITTER הוא למעשה פורמט מקוצר ווויראלי הדומה לבלוג. על כן חלים עליו כללים דומים בהקשר של מיתוג מקצועי -  אם תכתבו בעקביות על נושא מסוים באופן שישקף את מומחיותכם בו, אנשים יתפסו אתכם כמומחים ויותר ויותר יתחילו לעקוב אחריכם ב TWITTER בשל כך. מכאלו הנתפסים כמומחים, מצופה מצד העוקבים אחריהם לספק קישורים מעניינים הרלוונטיים למומחיות שלהם. יהיו אף כאלו שישתמשו בהתראות של גוגל כדי להישאר מעודכנים דרככם, כמתווכים בנושא בו הינכם נתפסים כמומחים.לכן חשוב להישאר מעודכנים , להראות זאת ולהקפיד לספק עניין ותכנים לקהל היעד. כך תצליחו לשמור על המוניטין שלכם כמומחים!

טיפ: אם יש לכם כבר בלוג, מומלץ להשתמש בTWITTERFEEDעל מנת לסנכרן בין הפוסטים שלכם לפעילותכם ב TWITTER.

4. הכינו תוכנית שיווקית לפעילות ה TWITTER שלכם

כמו כל אתר אחר, רק משום שהשקעתם זמן בבנייתו, לא אומר כי הגולשים יבואו מעצמם. עליכם לבנות תוכנית שיווקית שמטרתה להשיג כמה שיותר עוקבים ב TWITTER.

הוספה לחתימת המייל, קידום באמצעות אתר העסק/האתר האישי והבלוג- אילו המתקשרים עימכם במייל, או מתעדכנים באמצעות האתר והבלוג שלכם, כבר מתעניינים בפעילותכם המקצועית. לכן מומלץ לקדם את כתובת חשבון ה TWITTER שלכם באמצעות עמודי הבית והרשומות של האתר והבלוג שלכם, כמו גם על ידי הוספתה לפרטי ההתקשרות עמכם בחתימת המייל שלכם.

תקשורת עם אחרים ב TWITTER - על ידי תקשורת עם אחרים ב TWITTER באמצעות הסימן @, שמכם יופיע בעמוד שלהם כאשר הם יגיבו לך, וכך תקודם כתובת החשבון שלכם.

הוספה לחתימה בכתיבת מאמר/פוסט אורח בבלוג- הקפידו לשלב את כתובת חשבון ה TWITTER בחתימתכם , בכותבכם פוסט אורח בבלוג  או מאמר במגזין/אתר מאמרים.

ניוזלטרים במייל- בתחתיתם ניתן להוסיף באופן קבוע לינק לחשבון ה TWITTER.

הרצאות ומצגות מקצועיות- אם אתם מעבירים הרצאות בתחומכם, בעמוד האחרון של המצגת שלכם הוסיפו את כתובת חשבון ה TWITTER שלכם וציינו בפני הקהל שלכם שלמידע נוסף באפשרותו לעקוב אחריכם ב TWITTER.

כרטיס ביקור עסקי- אפשר לשלב בו את כתובת ה TWITTER

טיפ: מעבר לכמות העוקבים, כמו בכל רשת חברתית אחרת, בסופו של דבר התוכן הוא הקובע ולכן חשוב לדאוג לתחזקו ולשמור על איכויותיו.

5. שימוש ביישומים ואפליקציות מיוחדות

קיימים אלפי יישומים ואפליקציות , מעטים מתוכם מסייעים בבניית המותג האישי שלכם. האפליקציות הבאות תסייענה  במציאת אנשי קשר מהתחום שלכם ושמירה על קשר עימם, תחסוכנה זמן וכסף ובעזרתן תוכלו לקדם את התוכן שלכם:

TWELLOW: דפי הזהב של ה TWEETER, בעזרתם אפשר למצוא אנשי קשר מהתחום שלכם ולעקוב אחריהם.

TWEETBEEP: עקבו אחרי מוניטין המותג שלכם, בעזרת התראות שתישלחנה למייל בכל פעם שהוא יוזכר ב TWEETER.

TWEETMEME: שימו כפתור מיוחד בבלוג שלכם שיאפשר לקוראים שלכם לפרסם ביתר קלות את הפוסטים שלכם, ב TWEETER שלהם.

HASHDICTIONARY: עקבו אחר התכתבויות הכוללות hashtags ב TWITTER.

PING.FM: חסכו זמן על ידי שליחת הודעות דרך כל הרשתות החברתיות בהן אתם עושים שימוש, בבת אחת.

TWEETER GRADER: אתר שמדרג את השפעתכם ב TWITTER. תוכלו לבדוק מה מצבכם גם עפ"י עיר, אזור ומדינה.

TWEETLATR: תזמנו את הסטטוסים שלכם ב TWITTER, וכך הם יתפרסמו לפי הזמן העתידי שהגדרתם, אוטומטית.

6. שימוש בקבוצות ב TWITTER

קיימות קבוצות ברחבי ה TWITTER המכונות "mastermind groups", במסגרתן אנשים בעלי תחומי עניין או התמחות משותפים, חולקים מידע זה עם זה ואף מסייעים האחד לשני בכל הקשור לקידום ברחבי ה TWEETER , על ידי כך שמגיבים באופן קבוע האחד לשני.

למשל:

GROUPTWEET: אפליקציה המאפשרת למשתמשים ליצור קבוצה, שדרך חשבון המשתמש שלה, באפשרותם לשלוח הודעות ישירות האחד לשני.

TWEETER GROUPS: באפשרותכם לתייג את העוקבים אחריך ב TWITTER ולמקמם בקבוצות שונות. לאחר מכן ניתן לשלוח הודעות מרוכזות לפי סיווגי הקבוצות , ללא הצורך לשלוח אותן לכל אדם בנפרד.

לסיכום:

ה TWITTER הולך ומתפתח מבחינת הרבדים שהוא מאפשר לכם לקדם את המותג שלכם , ועם זאת בצורה פשוטה החוסכת לכם זמן. התמציתיות של המסרים היא שכבשה את עולם האינטרנט מלכתחילה והיא זו שמאפשרת לכם לרכוש מוניטין, מכרים מן התחום המקצועי ואף לקוחות פוטנציאליים. נצלו כלי זה בחוכמה ורק תרוויחו מכך!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאור קפלנסקי, בלוגר מומחה למיתוג אישי - מבעלי eBrand המספקת פתרונות בתחום הדחקת אזכורים שליליים, מיתוג אישי באינטרנט ושיווק ברשתות חברתיות. ליצרת קשר: 03-5220118, info@ebrand.co.il בקרו באתר הבית eBrand

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאור קפלנסקי

מאת: מאור קפלנסקימיתוג אישי 30/08/111110 צפיות
כשבאוגוסט 1997 טבע טום פיטרס את המושג Personal Branding במאמרו הנודע The Brand Called You, גם הוא בוודאי לא שיער עד כמה התחזית שלו תתממש כל כך מהר. מצד שני, למי שזוכר, ב-1997 עדיין התחברנו לרשת ב-Dial-Up וכל דקת גלישה עלתה לנו כסף, גוגל היתה רק רעיון במוח של שני סטודנטים אמריקאיים והבעלים של פייסבוק בדיוק חגג בר מצווה.

מאת: מאור קפלנסקיפרסום באינטרנט21/08/111289 צפיות
זאת לא הפעם הראשונה, לא הפעם השניה וגם לא הפעם השלישית - אבל אכתוב זאת שוב: קורות חיים סטנדרטיים הם פאסה. נכון, אתם עדיין צריכים שיהיה לכם את קובץ ה- WORD ורצוי שהוא יהיה כתוב נכון ומקצועי, אבל אין לו כיום את ההשפעה שהייתה לו פעם על ההחלטה אם להזמין אתכם לראיון או לא.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162190 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica