חפש מאמרים:
שלום אורח
02.07.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים לבלוט מעל ערימת המועמדים? הכינו קורות חיים בוידאו

זאת לא הפעם הראשונה, לא הפעם השניה וגם לא הפעם השלישית - אבלאכתוב זאת שוב: קורות חיים סטנדרטיים הם פאסה. נכון, אתם עדיין צריכיםשיהיה לכם את קובץ ה- WORD ורצוי שהוא יהיה כתוב נכון ומקצועי, אבל אין לוכיום את ההשפעה שהייתה לו פעם על ההחלטה אם להזמין אתכם לראיון או לא.

היום, בעידן המיתוג האישי, אתם חייבים לבלוט - וזה מתחיל כבר בקורותהחיים. ככל שתהיו יצירתיים ומקוריים יותר, כבר בשלב ראשוני זה של מיון, כךיזכרו אתכם טוב יותר תשיגו יתרון על פני עשרות מועמדים אחרים לג'וב אליואתם שואפים. וכשהתחרות היא בשמיים - אין גבול ליציריתות ולמקוריות, כמושניתן לראות בדוגמאות שלפניכם:

1. קורות חיים ב- QR קוד

QR קוד היא טכנולוגיית בר-קוד חדשנית שתפסה תאוצה בעידן הסמארטפונים.אפליקציה פשוטה מאפשרת לקבל נתוני מידע לתוך הטלפון הנייד, כשמעבירים אותועל פני ה- QR קוד, וכך נוצרת אינטגרציה בין העולם הפיזי לעולם הסלולרוהאינטרנט.

ויקטור פטיט שלח קורות חיים רגילים,רק שבחלק האחורי שלהם, הודפסה תמונה של פרצופו יחד עם QR קוד שמכסה אתפיו. המעסיק הפוטנציאלי הסקרן שהעביר את הנייד על גבי הקוד, קיבל וידאו בונראות שפתיו של ויקטור יחד עם קולו, המספר דברים נוספים אודות עצמו.

2. למכור את עצמך - תרתי משמע…

מייק פרימן רצה לעבוד בחברת האינטרנט SHOPIFY, המספקת כלי לבניית חנותמקוונת. אז נראה לו מאוד הגיוני שבמקום סתם לשלוח קורות חיים, הואישלח לינק לעמוד בתוך SHOPIFY בו הוא מציע למכירה - ראיון עבודה איתו. העלות: 0.00 דולר. זה באמת עבד. לא רק שפרימן זומן לראיון, הוא גם, כמו שאתם יכולים להניח, התקבל לעבודה.

3. קורות חיים בפייסבוק

פייסבוק היא כבר הרבה יותר מרשת חברתית. אם אתם חושבים שהמעסיקהפוטנציאלי לא מחפש את הפרופיל שלכם גם בפייסבוק - אתם חיים באשליות. אזבמקום להגן בחרדה על הגדרות הפרטיות שלכם, השתמשו בפייסבוק כדי להבליט אתעצמכם ולמשוך את תשומת הלב של אותו מעסיק.

זה בדיוק מה שעשה הנרי או'לפלין, שהקים PAGE בפייסבוק (שבדרך כלל נועד לעסקים ומותגים), והעלה לשם את קורות החיים שלו.

דוגמא נחמדה אף יותר היא זו של בריאן קליינמן, משווק אינטרנטי, שאת הרזומה שלו כתב בגיר על לוח ופשוט העלה את זה כאלבום תמונות בפייסבוק. עם כזה רעיון חמוד, לא הייתם לוקחים אותו לעבוד אצלכם?

4. קורות חיים בוידאו

תוכן תמונה שווה 1000 מילים, וידאו שווה 100 אלף. כנ"ל גם ההשפעה של קורות חיים בוידאו. ואם קורות חיים בוידאו, לא תראו יצירתיים יותר מאשר אלו של גרהאם אנתוני.אנתוני בסך הכל רצה להרשים את המעסיק הפונטציאלי בחברת יחסי הציבור FrankPr, אבל קורות החיים האינטרנטיים בוידאו (CVIV) שהוא יצר, הפכו לסרטוןויראלי. אנתוני השתמש ביצירתיות באופציות הקישורים וההערות שניתן להכניס עלגבי סרטון יוטיוב והתוצאה המפתיעה לפניכם:

5. קורות חיים אינטרנטיים - FLAVORS.ME ו- ABOUT.ME

בזמנו (וזה היה באמת די מזמן…) החדרתי לישראל את המושג קורות חיים אינטרנטיים כשפרסמתי את שלי דרךהשירות של גוגל GOOGLE SITE. החדשניות התבטאה בשימוש ב- RSS ובקישוריםלפרופילים שלי באינטרנט.. היום זה נראה טריוויאלי שהמעסיק הפוטנציאלי ירוץלבדוק עליכם בפייסבוק עוד לפני שהוא יעיין בקורות החיים ששלחתם לו.

נוכח מציאות זו נחמד לגלות שיש כבר שירותים וכלים לבניית רזומה מודרני - כזה שמקושר לאינטרנט. תשכחו מלינקדאין, ונסו את FLAVORS.ME ו- ABOUT.ME - שניכלים דומים לבניית רזומה מודרני. מעבר לממשק נוח וידידותי, הם גם מספקיםסטטיסטיקה ומעקב אחרי מספר הצפיות בפרופיל והקישורים אליו. בשניהם ישאופציות מגוונות למיתוג אישי - חלקן בחינם וחלקן בתשלום די סמלי (בערך 20$לשנה). אני נרשמתי - כדאי גם לכם.

6. קורות חיים אלטרנטיביים - Beyond Credentials

Beyond Credentials הוא אתר המספק שירות של בניית קורות חיים מובנים,אבל עם קריצה. האמריקאים כבר מזמן הבינו שהיום מחפשי העבודה צריכים להתבלט(To Stand Out), ומה יותר בולט יותר מקורות חיים שהכותרת שלהם היא ציטוטמתוך "נאום המעלית" שלכם? חוץ מהגימיק הזה, השירות מאפשר להוסיף לקורות החיים את "הסיפור שלכם" - כי זה מה שבאמת מעניין. קורות החיים של נדיה קורי הם דוגמא טובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאור קפלנסקי, בלוגר מומחה למיתוג אישי - מבעלי eBrand המספקת פתרונות בתחום הדחקת אזכורים שליליים, מיתוג אישי באינטרנט ושיווק ברשתות חברתיות. ליצרת קשר: 03-5220118, info@ebrand.co.il בקרו באתר הבית eBrand

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאור קפלנסקי

מאת: מאור קפלנסקימיתוג אישי 30/08/11721 צפיות
כשבאוגוסט 1997 טבע טום פיטרס את המושג Personal Branding במאמרו הנודע The Brand Called You, גם הוא בוודאי לא שיער עד כמה התחזית שלו תתממש כל כך מהר. מצד שני, למי שזוכר, ב-1997 עדיין התחברנו לרשת ב-Dial-Up וכל דקת גלישה עלתה לנו כסף, גוגל היתה רק רעיון במוח של שני סטודנטים אמריקאיים והבעלים של פייסבוק בדיוק חגג בר מצווה.

מאת: מאור קפלנסקימיתוג18/05/11868 צפיות
היום ל TWITTERיש מיליוני משתמשים. מספר עצום זה שרק הולך וגדל, מגדיל את כמות אפשרויות יצירת הקשרים ועשוי לפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות בפני המעוניינם למתג את עצמם ברחבי הרשת. לכן, חשוב ביותר שלמותג שלכם תהיה נוכחות בטוויטר. בעזרת מספר טיפים חשובים, נדגים עבורכם כיצד תוכלו לבנות מיתוג אישי-מקצועי בעזרת הTWITTER .

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/171728 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/171543 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/161200 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/161801 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/161816 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

מאת: vodplaceפרסום באינטרנט08/06/161925 צפיות
אפשר לפרסם מאמרים בחינם ובקלות ובכך להרוויח הרבה בתחום קידום האתרים ושיווק האתר שלכם.

מאת: עידן שלומןפרסום באינטרנט21/10/152149 צפיות
מגוון תכניות בישול ואפייה המציפות את המסכים הן לא רק בעלות עניין לחלקים רבים באוכלוסייה המתעניינים במאכלים ודברי מאפה חדשים ומיוחדים אלא גם קרקע פורייה לפעילות חדשנית של עולם הפרסום. על זווית ראייה אחרת של התכניות האהובות עליכם – במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica