חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אז איך אתם אוהבים את הפופקורן שלכם? יו טיוב פותחים לנו קולנוע

שירות השכרת סרטים חדשים יוצא לדרך מבית יו- טיוב , אמנם שוק השכרת הסרטים ברשת כבר קיים ופעיל אךשנכנסת שחקנית אינטרנט ענקית למגרש סביר להניח שיהיו השלכות שישפיעו עלהאתרים הגדולים שכבר פעילים בשוק כגון Netflix

יו טיוב יוכלו להציע סרטים חדשים!לגמרי לצפייה ישירה מה שאף אחד כרגע מהמתחרים אינו מציע ובכך יתרונם הגדול.

גוגל( הבעלים של יו- טיוב) פותחת את בית הקולנוע הווירטואלי הגדול בעולם,ומזמינה אתכם  להשכיר סרטים במחירים שווים לכל נפש מ-4$ ועד 5$ לצפייהישירה .

כלסרט יושכר למשך 24 שעות, מי יכול? בינתיים השירות זמין רק בארה"ב  וישלהניח שהוא יתרחב לעוד מדינות במהירות , אנחנו "חצי סיכה על מפת העולם"(כפי שקורין אלעל הטיבה לתאר) נוכל לצפות בסרטים אשר מוצעים בחינם נכון לשלב זה. בשלב זה יו- טיוב אינם מציעים מנוי חודשי לסרטים, סביר להניח שגם זה יבוא החיזוריםשל יו טיוב אחרי האולפנים ואחרי כוכבי הוליווד להשתתפות בתוכניות טלוויזיהאון ליין כבר התחילו לפני שנה, עכשיו רשמית שירות השכרת הסרטים של יו טיובבאוויר וזמין לשימוש. אמרו כן ליו טיוב , האחים וורנר ,סוני, יונבריסל  ןאולפני סרטים קטנים נוספים אמרו לא ליוטיוב , פרמונט, פוקס ודיסני.

אמנםהשירות מוצע גם לאנשי קולנוע אשר יוצרים סרטים בתקציב נמוך ומעונייניםלקבל תשלום עבור הצפייה בסרט  אך בשלב הזה נראה שאולפני הסרטים הגדולים אשרנהנים מפופולאריות ממילא יהוו את הנתח הגדול ביותר בהשכרת הסרטים.

מהזה ייעשה ? האם בשל זמינות הסרטים בבית ועם מבחר גדול נראה יותר סרטיםאולי? האם זה יפגע באתרים אחרים? האם בזכות התחרותיות נזכה למחירים נמוכיםיותר, סביר להניח שכן וזה טוב ואיך פייסבוק תגיב לכך? השמועות אומרות שהם כבר בודקים אפשרויות.


ניתן לזמן לעשות את שלו, אני בטוחה שנהיה עדים בקרוב לגל של התפתחויות בנושאי השכרת הסרטים .

עוד עדכונים וחדשות, סדנאות וטיפים לקידום עסק קטן או עצמאים בבלוג אנשים אנלוגים בעולם דיגיטלי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה.
כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי10/10/21528 צפיות
כנס מארג מתקיים הסתיו הקרוב בפעם השישית בכפר הנופש של קיבוץ כפר רופין . במהלך שלושת ימי הכנס מתרכזים טובי מנחי הטנטרה של מארג בהובלת סוג'יי ומורן מייסדי מארג. בסופשבוע קסום מציע הכנס מגוון רחב של סדנאות בתחומי הטנטרה ומיניות המועברים על ידי מנחים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, תוך כדי שמירה על בריאות המשתתפים והחלת התו הירוק על כל באי הכנס.

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213695 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213661 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204843 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי25/10/191289 צפיות
תכנסות נשים ,תהליך עומק בן שלושה ימים בכפר מצוקי דרגות המשקיף לנופי ים המלח. סופשבוע של טקסים ומופעים, מגוון רחב של סדנאות ב-5 מרחבי מעל לל 50מנחות ואמניות מעולות ועוד הפתעות! 3ימים ו-2 לילות, במרחב נשי ייחודי, קסום ומאפשר. מרחב של ריפוי והעצמה, תנועה ויצירה, התבוננות ומודעות, בריאות ובריאה, פעילות ומנוחה...

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי24/02/192306 צפיות
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות למדוט, לרקוד, לנוע לנשום, לגעת בלב… סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223005 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213485 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193846 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163157 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163255 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163190 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163305 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica