חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירה ורכישה של ציוד מסעדות

מאת: ראובן אזולאייזמות עסקית08/07/20091894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתה רוצה לעשות הרבה כסף בענף שמעטים האנשים שמעזים להיכנס אליו, כדאי לך לבדוק קניית ציוד של מסעדות לשם מכירה שלו. אתה יכול לחפש מכירות פומביות של ציוד מסעדות או מסעדות לפני סגירה המוכרות ציוד, ולרכוש ציוד יד שניה של מסעדות מאוד מאוד בזול. תוכל למצוא ציוד מסעדות כמו מקררים, מערבלי מזון, תנורים ועוד מוצרים במצב מצוין בעבור מאות שקלים בלבד.

תוכל להתחיל לבנות את עסק הקניה ומכירה של ציוד מסעדות גם בסכום של כמה אלפי שקלים בלבד, לשכור מקום לאחסן את המוצרים ולרכוש את המוצרים הראשונים. עם זאת, תוכל למצוא משקיע שישקיע סכומים גדולים הרבה יותר ולהתחיל בגדול.

לאחר רכישת המוצרים הראשונים, מגיע השלב הבא. עליך לנקות היטב את ציוד המסעדות שרכשת ולבדוק את איכותו. ציוד מסעדות לרוב מלוכלך מאוד, עמוס כתמי שמן וגריז ואתה יכול להעלות את ערכו כבר על ידי ניקוי יסודי שלו. אחרי הניקיון היסודי, הכנס את המכשירים לחשמל ובדוק אם ציוד המסעדות שלך עובד. כל מכשיר נקי שעובד תוכל למכור במחיר כפול ומשולש מזה ששילמת אתה. גם מכשירים שלא עובדים תוכל למכור שבורים או בחלקים ולקבל עבורם לפחות את מה ששילמת.

הבעיה הגדולה ביותר עם מכירת ציוד של מסעדות היא מקום. עליך לנייד את ציוד המסעדות במהירות כדי שלא לבזבז מקום ולהשאיר מקום לרכישות נוספות של ציוד מסעדות. אתה מרוויח בעסקים אלה אפילו אחרי עלויות האחסנה. אם יש לך שטח משלך, תמיד תוכל להתחיל באחסנת ציוד המסעדות בשטח זה ובהמשך לשכור מחסן אחסון קטן, וכעסקי ציוד המסעדות ישגשגו, לעבור למחסן גדול.

אם אתה מבקש להתחיל בעסקי קניה ומכירה של ציוד מסעדות, עליך ללמוד היטב את התחום וכן להכיר היטב את דרך עבודתם של ebay ודומים לו. אתרים כמו ebay מאפשרים לעסק שלך להסתעף ללקוחות בעולם כולו, בקלות. תצטרך גם ללמוד הכל על שילוח והעברת מטענים בים, ביבשה ובאוויר, לרבות העלויות הכרוכות בכך. כדאי לבדוק את חברות השילוח השונות מבחינת היצע, איכות השירות ומחירים ולעבוד מול חברה אחת בלבד בתמורה לקבלת הנחה קבועה.

רכישה ומכירה של ציוד מסעדות היא אחד התחומים הבודדים בתעשייה שאפשר להקים באמצעות השקעה כספית זניחה יחסית ולרומם לגבהים. אני לא מאמין בהתחלת עסק מאפס, על כן אני ממליץ להתחיל קודם כל ברכישה ראשונה של הציוד ולהמשיך משם. יש אנשים בעסק הזה שמגיעים לרווחים של אלפי שקלים רבים במכירות של כמה ימים באינטרנט. חשוב שתבין כי עסקי ציוד המסעדות דורשים כיתות רגליים ועבודה קשה שלך. אם תעשה את הדברים נכון, תוכל להצליח בעסק הזה. אם אתה מעוניין להשקיע מעט ולהרוויח הרבה כסף על ההשקעה שלך, ומוכן לעבוד קשה, עסקי קניה ומכירה של ציוד מסעדות יכולים להיות פתרון מצוין בשבילך. זכור לרכוש תמיד ציוד משומש כי הוא יותר זול בהרבה ומרווח הרווחיות האפשרי גדול יותר. אתרי מכירות כמו ebay הם החברים הכי טובים שלך בעסק הזה ולכן חיוני להבין לעומק כיצד הם עובדים ומומלץ גם לחפש אנשים שעובדים איתם לאורך זמן ולראות כיצד הם עושים זאת.

 



תגיות המאמר: עסקים, אוכל, מסעדות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ראובן אזולאי
מתכנת 15 שנה ומומחה קידום אתרים
מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב בע"מ

http://www.bonsite.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ראובן אזולאי

מאת: ראובן אזולאיטיולים משפחתיים30/09/091408 צפיות
האם גם לך יש ילדון קטן שפשוט לא יכול לשבת בשקט כשהולכים לאכול במסעדות ? אם כן, זה בדיוק המאמר בשבילך! ילדים קטנים נוהגים לבדוק גבולות כל אימת שהם יכולים

מאת: ראובן אזולאיאחסון אתרים03/09/091235 צפיות
מעולם לא היה זמן טוב יותר לבניית אתרים. ראשית הצעות אחסון אתרים היום זולות מתמיד, הטכנולוגיה מאחורי חשבונות אחסון אתרים פשוטה ביותר בכל הנוגע לניהול החשבונות וישנם סוגים רבים ומגוונים של תוכנות חינמיות ושירות תמיכה הכלולים בחבילות אחסון אתרים.

מאת: ראובן אזולאיאסטרולוגיה10/08/092182 צפיות
אסטרולוגיה וכן הורוסקופ הם חלק מחיינו. הורוסקופ נמצא בכל מקום, הורוסקופ שבועי בעיתונים, בטלויזיה ובכל יום שומעים משהו בנושא הורוסקופ או אסטרולוגיה. אנשים אינם מתייחסים לאסטרולוגיה בדרך כלל בכל הרצינות, וקוראים הורוסקופ שבועי בשביל הכיף

מאת: ראובן אזולאיעסקי מזון23/06/091290 צפיות
מאמר מבית בונסייט, חברה ותיקה לעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל. המאמר דן בעסקי המסעדות ומפשט שני כלים חשובים לשיפור הצלחת כל מסעדה.

מאת: ראובן אזולאיעיצוב אתרים03/06/091589 צפיות
מאמר מבית בונסייט מור אינטראקטיב המתמחה בעיצוב אתרים תדמיתיים, בניית אתרים מורכבים, אתרים מסחריים ופורטלים, קידום אתרים. המאמר עוסק בדפי נחיתה, מטרת דפי הנחיתה ועיצוב נכון שלהם.

מאת: ראובן אזולאיבניית אתרים11/05/091183 צפיות
המאמר נכתב על ידי ראובן אזולאי, מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב, המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים. המאמר דן בבניית אתרים ככלי למיתוג העסק במדיית האינטרנט ובכלים לבניית אתר נכון שישיג את מטרת המיתוג.

מאת: ראובן אזולאיבניית אתרים07/05/091252 צפיות
המאמר נכתב על ידי ראובן אזולאי, מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב - חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים. המאמר ידון במערכות ניהול תוכן, ביתרונותיהן ובאפשרויות שפתחו בבניית אתרים אינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232310 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232339 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231561 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232428 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222807 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221317 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221369 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica