חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם אתה יודע לפרש את המזל האסטרולוגי שלך

מאת: ראובן אזולאיאסטרולוגיה10/08/20092181 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אסטרולוגיה וכן הורוסקופ הם חלק מחיינו. הורוסקופ נמצא בכל מקום, הורוסקופ שבועי בעיתונים, בטלויזיה ובכל יום שומעים משהו בנושא הורוסקופ או אסטרולוגיה. אנשים אינם מתייחסים לאסטרולוגיה בדרך כלל בכל הרצינות, וקוראים הורוסקופ שבועי בשביל הכיף. עם זאת, אסטרולוגיה יכולה להוות כלי חשוב להכיר ולהבין בני אדם. אפילו אם לא כל מה שההורוסקופ השבועי חוזה אכן מתממש, המזלות והמאפיינים של אסטרולוגיה לרוב מתאימים. ישנם 12 מזלות באסטרולוגיה בהתאם ל 12 חודשים בשנה, והם ממוינים לפי 4 אלמנטים: אדמה (שור, בתולה וגדי), מים (עקרב, סרטן ודגים), אש (אריה, טלה וקשת) ואויר (תאומים, מאזנים ודלי). על פי תורת האסטרולוגיה מזלות האש והאוויר צריכים להיות עצמאיים ומזלות האדמה והמים זקוקים לתחושת בטחון והגנה.

להלן מעט ממאפייני המזלות על פי תורת האסטרולוגיה:
בני מזל טלה מלאים באנרגיות ואוהבים לקחת סיכונים. הטליים מרוכזים בעצמם, אמיצים ואימפולסיביים. בני מזל שור אהובים על הבריות, מהימנים ושותפים מצוינים לחיים. עם זאת הם עלולים להיות קנאים ורכושניים. בני מזל תאומים מאוד נבונים ותקשורתיים, הם אוהבים מצבים חדשים ומסתגלים להם היטב. אבל על פי ה הורוסקופ הם גם נוטים למצבי רוח משתנים. בני מזל סרטן רגישים מאוד, מלאי אמוציות ומבינים את הבריות ומאוד זהירים בפעולותיהם. מצבי רוח קיצוניים עלולים להפוך אותם לבלתי נסבלים לפרקים. לפי ההורוסקופ בני מזל אריה שאפתניים ואוהבים לשלוט ולהיות הבוס של עצמם, אי אפשר לשלוט באריות. לעיתים קשה להסתדר איתם אך ההורוסקופ מבטיח כי כחברים הם נאמנים ונדיבים. האסטרולוגיה גורסת כי בני מזל בתולה אוהבים לנתח כל מצב וכל אדם לפרטיו. הם אוהבים דקדקנות ושלמות. האסטרולוגיה מזהירה כי מרוב שאיפה לשלמות הם עלולים להיות ביקורתיים ושמרניים מדי, לעצמם ולסביבה. בני מזל מאזניים לפי האסטרולוגיה הם אנשים רומנטיים האוהבים ומוקירים שלווה, רוגע ושלום. את בעיותיו מנסה בן מזל מאזניים תמיד לפתור בדרכי שלום. קל להשפיע עליהם ולשכנע אותם. בני מזל עקרב הם לפי האסטרולוגיה אנשים חזקים עם המון תשוקה. הם אוהבים לחיות על הקצה, אך הם גם מאוד אימפולסיביים ומסתוריים. הורוסקופ מבטיח כי עקרבים יודעים היטב לשמור סוד. לפי מדע האסטרולוגיה בני מזל קשת מאוד אופטימיים, אוהבים פילוסופיה ולנתח מצבים ואנשים, אך מזהיר ההורוסקופ, עלולים גם להיות שטחיים ולא אחראיים. בני מזל גדי מאוד קשובים לזולת, אדיבים ומתחשבים. הם זהירים וההורוסקופ מבטיח כי לא מחליטים שום החלטה מבלי לנתח את תוצאותיה והשלכותיה. לפי האסטרולוגיה לרוב הגדיים פסימיסטים. בני מזל דלי הם טיפוסים מיוחדים במינם, יוצאי דופן ואוהבים דברים חריגים ומיוחדים. הדליים לפי אסטרולוגיה הם בלתי צפויים ואפילו שובביים וקונדסיים בהתנהגותם. תורת האסטרולוגיה מבטיחה כי בני מזל דגים הם החברים הכי טובים שאדם יכול לבקש. על פי ההורוסקופ שלהם הם רחומים ואכפת להם מהזולת ולעולם אינם חושבים על טובתם לפני טובת האחר. הם עשויים להיות מאוד חשאיים ומסתוריים ונוטים לסלוח ולרחם על כולם.

הבנת ההורוסקופ שלך ושל אחרים, הכרת המזלות באסטרולוגיה על מאפייניהם הבסיסיים, עשויה לסייע להכיר בני אדם ולהבין אותם. לא כל האנשים זהים, כל אדם ייחודי ואחר ממשנהו ובכל זאת, אסטרולוגיה מספקת כלים להכרת תכונות בסיסיות של בני מזלות מסוימים, ולהבנת האנשים. אין להסיק על בני אדם על סמך הורוסקופ לבדו אך כדאי להשתמש בהורוסקופ כאמצעי נוסף להבין ולהכיר את האדם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ראובן אזולאי
מתכנת 15 שנה ומומחה קידום אתרים
מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב בע"מ

http://www.bonsite.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ראובן אזולאי

מאת: ראובן אזולאיטיולים משפחתיים30/09/091408 צפיות
האם גם לך יש ילדון קטן שפשוט לא יכול לשבת בשקט כשהולכים לאכול במסעדות ? אם כן, זה בדיוק המאמר בשבילך! ילדים קטנים נוהגים לבדוק גבולות כל אימת שהם יכולים

מאת: ראובן אזולאיאחסון אתרים03/09/091235 צפיות
מעולם לא היה זמן טוב יותר לבניית אתרים. ראשית הצעות אחסון אתרים היום זולות מתמיד, הטכנולוגיה מאחורי חשבונות אחסון אתרים פשוטה ביותר בכל הנוגע לניהול החשבונות וישנם סוגים רבים ומגוונים של תוכנות חינמיות ושירות תמיכה הכלולים בחבילות אחסון אתרים.

מאת: ראובן אזולאייזמות עסקית08/07/091894 צפיות
אם אתה רוצה לעשות הרבה כסף בענף שמעטים האנשים שמעזים להיכנס אליו, כדאי לך לבדוק קניית ציוד של מסעדות לשם מכירה שלו. אתה יכול לחפש מכירות פומביות של ציוד מסעדות או מסעדות לפני סגירה המוכרות ציוד, ולרכוש ציוד יד שניה של מסעדות מאוד מאוד בזול. תוכל למצוא ציוד מסעדות כמו מקררים, מערבלי מזון, תנורים ועוד מוצרים במצב מצוין בעבור מאות שקלים בלבד.

מאת: ראובן אזולאיעסקי מזון23/06/091290 צפיות
מאמר מבית בונסייט, חברה ותיקה לעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל. המאמר דן בעסקי המסעדות ומפשט שני כלים חשובים לשיפור הצלחת כל מסעדה.

מאת: ראובן אזולאיעיצוב אתרים03/06/091589 צפיות
מאמר מבית בונסייט מור אינטראקטיב המתמחה בעיצוב אתרים תדמיתיים, בניית אתרים מורכבים, אתרים מסחריים ופורטלים, קידום אתרים. המאמר עוסק בדפי נחיתה, מטרת דפי הנחיתה ועיצוב נכון שלהם.

מאת: ראובן אזולאיבניית אתרים11/05/091183 צפיות
המאמר נכתב על ידי ראובן אזולאי, מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב, המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים. המאמר דן בבניית אתרים ככלי למיתוג העסק במדיית האינטרנט ובכלים לבניית אתר נכון שישיג את מטרת המיתוג.

מאת: ראובן אזולאיבניית אתרים07/05/091252 צפיות
המאמר נכתב על ידי ראובן אזולאי, מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב - חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים. המאמר ידון במערכות ניהול תוכן, ביתרונותיהן ובאפשרויות שפתחו בבניית אתרים אינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912748 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198692 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182309 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188944 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181000 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172025 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161519 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica