חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב אתרים – איך לעצב דפי נחיתה?

מאת: ראובן אזולאיעיצוב אתרים03/06/20091588 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב דפי נחיתה הוא חלק חשוב של עיצוב אתרים ואם אתם מתכננים קמפיינים פרסומיים לאתר שלכם, חשוב לתת על כך את הדעת במסגרת עיצוב אתרים. דפי נחיתה הם דפים באתר שלכם שאליהם מגיע הגולש לאחר שלחץ על מודעה פרסומית שלכם באתר אחר או בדואר אלקטרוני. השימוש בדפי נחיתה יעיל ביותר כאשר אתם רוצים לפרסם מבצע ספציפי והוא מאפשר לגולש להגיע ישירות למידע על המבצע. לרוב כוללים דפי נחיתה טופס התעניינות וכן אפשרות הדפסה או שליחה לחבר וכך למעשה הם חוסכים מהגולש שלחץ על המודעה שלכם את הצורך בחיפוש באתר שלכם אחר המבצע. דפי נחיתה טובים מאפשרים למצות יותר מקמפיינים באינטרנט ולהגדיל את המכירות; אך על מנת שדפי נחיתה יוכלו לבצע את מלאכתם נאמנה, עליהם להיות מעוצבים באופן שישדר את המסר המבוקש בצורה הטובה ביותר ויעודד את הגולש ליצור קשר. לכן חשוב כי עיצוב אתרים יכלול התייחסות ספציפית לנושא של עיצוב דפי נחיתה.

אז מהם היסודות של עיצוב אתרים שאליהם יש לשים לב בעת עיצוב דפי נחיתה? לפניכם מספר טיפים חשובים -

  1. עיצוב הטקסט - עיצוב טקסט הוא תמיד חלק חשוב של עיצוב אתרים אך כאשר מדובר על עמודי נחיתה, חשוב להקפיד עליו שבעתיים. חשוב לשמור על פונט ברור וגדול יחסית, על כמות קטנה של טקסט ועל ארגון הטקסט באופן זורם ונעים לעין.
  2. התאמה לקהל היעד - עיצוב אתרים מנסה לרוב לפנות לנתח גדול ככל האפשר של קהל הלקוחות הפוטנציאלי של האתר. כאשר אתם מעצבים דפי נחיתה, אינכם חייבים להיות נאמנים לעקרון זה של עיצוב אתרים ואתם יכולים לעצב דפי נחיתה שונים, שיכוונו לקהלי יעד שונים, כאשר ניהול הקמפיין יכלול את הצבת הקישורים המתאימים לפי האתר בו אתם מפרסמים.
  3. התאמה למוצר או לשירות אותו אנחנו מבקשים למכור - מעבר להתאמה לקהל היעד, חשוב לזכור כי המטרה העיקרית של עיצוב אתרים היא עיצוב באופן שיעביר את המסרים המבוקשים על המוצר או השרות שלנו.
  4. לוגו - עיצוב אתרים מתחיל בעיצוב לוגו ובמתן דגש על השתלבות הקונספט הגרפי של האתר עם לוגו החברה. גם כשמעצבים עמודי נחיתה חשוב להקפיד כי הם יהיו תואמים את הקונספט הכולל של עיצוב אתרים שבחרתם ויתנו מקום של כבוד ללוגו האתר.
  5. טפסים - טפסים הם חלק חשוב בדפי נחיתה, מאחר והם מעניקים לגולש שהגיע לדף הנחיתה, שההתעניינות שלו במוצר או בשירות שלנו בשיאה, את היכולת ליצור קשר מיד ולהפוך ללקוח פוטנציאלי. עיצוב אתרים צריך תמיד לשים דגש על נגישות ופשטות של מקורות יצירת קשר, אולם בדפי נחיתה עליהם להיות מובלטים יותר ביחס לשאר האלמנטים בדף ולמשוך תשומת לב מיידית.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ראובן אזולאי
מתכנת 15 שנה ומומחה קידום אתרים
מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב בע"מ

http://www.bonsite.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ראובן אזולאי

מאת: ראובן אזולאיטיולים משפחתיים30/09/091406 צפיות
האם גם לך יש ילדון קטן שפשוט לא יכול לשבת בשקט כשהולכים לאכול במסעדות ? אם כן, זה בדיוק המאמר בשבילך! ילדים קטנים נוהגים לבדוק גבולות כל אימת שהם יכולים

מאת: ראובן אזולאיאחסון אתרים03/09/091233 צפיות
מעולם לא היה זמן טוב יותר לבניית אתרים. ראשית הצעות אחסון אתרים היום זולות מתמיד, הטכנולוגיה מאחורי חשבונות אחסון אתרים פשוטה ביותר בכל הנוגע לניהול החשבונות וישנם סוגים רבים ומגוונים של תוכנות חינמיות ושירות תמיכה הכלולים בחבילות אחסון אתרים.

מאת: ראובן אזולאיאסטרולוגיה10/08/092181 צפיות
אסטרולוגיה וכן הורוסקופ הם חלק מחיינו. הורוסקופ נמצא בכל מקום, הורוסקופ שבועי בעיתונים, בטלויזיה ובכל יום שומעים משהו בנושא הורוסקופ או אסטרולוגיה. אנשים אינם מתייחסים לאסטרולוגיה בדרך כלל בכל הרצינות, וקוראים הורוסקופ שבועי בשביל הכיף

מאת: ראובן אזולאייזמות עסקית08/07/091891 צפיות
אם אתה רוצה לעשות הרבה כסף בענף שמעטים האנשים שמעזים להיכנס אליו, כדאי לך לבדוק קניית ציוד של מסעדות לשם מכירה שלו. אתה יכול לחפש מכירות פומביות של ציוד מסעדות או מסעדות לפני סגירה המוכרות ציוד, ולרכוש ציוד יד שניה של מסעדות מאוד מאוד בזול. תוכל למצוא ציוד מסעדות כמו מקררים, מערבלי מזון, תנורים ועוד מוצרים במצב מצוין בעבור מאות שקלים בלבד.

מאת: ראובן אזולאיעסקי מזון23/06/091289 צפיות
מאמר מבית בונסייט, חברה ותיקה לעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל. המאמר דן בעסקי המסעדות ומפשט שני כלים חשובים לשיפור הצלחת כל מסעדה.

מאת: ראובן אזולאיבניית אתרים11/05/091183 צפיות
המאמר נכתב על ידי ראובן אזולאי, מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב, המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים. המאמר דן בבניית אתרים ככלי למיתוג העסק במדיית האינטרנט ובכלים לבניית אתר נכון שישיג את מטרת המיתוג.

מאת: ראובן אזולאיבניית אתרים07/05/091250 צפיות
המאמר נכתב על ידי ראובן אזולאי, מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב - חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים. המאמר ידון במערכות ניהול תוכן, ביתרונותיהן ובאפשרויות שפתחו בבניית אתרים אינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213385 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211425 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153046 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152707 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica