חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים – מערכות לניהול תוכן

מאת: ראובן אזולאיבניית אתרים07/05/20091251 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התחום של בניית אתרים עבר תהפוכות רבות מאז הופיע לראשונה בחיינו לפני למעלה מעשור. אם בראשית עידן האינטרנט יכולנו לראות רק אתרי אינטרנט סטאטיים, בני מספר עמודים, בעלי עיצוב בסיסי ויישומים לא רבים, הרי שכיום מגוון הכלים בהם נעשה שימוש לצורך בניית אתרים הוא עצום ומרביתם של אתרי האינטרנט הנבנים בשנים האחרונות הם אתרים דינאמיים, המאפשרים לבעל האתר לשנות, לעדכן ולהוסיף תכנים, ללא צורך באנשי מקצוע. מערכות לניהול תוכן הן מערכות המאפשרות בניית אתרים דינאמיים, הניתנים לעדכון על ידי הלקוח. אלו הן למעשה תוכנות המותקנות על שרת האינטרנט, שמאפשרות את ניהולו של אתר האינטרנט מתוך ממשק ידידותי אשר אינו מצריך ידע בתוכנה. בניית אתרים עם מערכת לניהול תוכן היא הדור החדש של בניית אתרים - לא עוד המתנה למתכנת ותשלום בכל פעם שהאתר צריך עדכון קטן אלא שליטה מלאה של בעל האתר על התכנים ויכולת עדכון מהירה. ישנן מערכות רבות לניהול תוכן המשמשות לצורך בניית אתרים והן נבדלות זו מזו בממשק המשתמש שלהן, בפונקציות שהן כוללות וכמובן בעלותן הכספית.

בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן יוצרת אתרים דינאמיים, אשר יכולים להתעדכן בתדירות גבוהה ולהציג תכנים משתנים. בניית אתרים דינאמיים חשובה ביותר לשיווק האתר- אתרים דינאמיים הם אתרים מקודמים יותר, הזוכים לדירוגים גבוהים יותר במנועי החיפוש. גולשים שאהבו את התכנים באתר ומצאו אותם מעניינים ורלוונטיים, ישובו אליו שוב לראות מה התחדש ומה השתנה וכך יצבור האתר שלכם פופולאריות גדולה עוד יותר. בניית אתרים עם מערכת לניהול תוכן מאפשרת להפוך את האתר, מכרטיס ביקור של העסק בלבד, לפורטל תוכן ולמקור ידע ובכך מאפשרת להשיג יתרון משמעותי על פני המתחרים. החלטתם על הקמת אתר דינאמי לעסק שלכם? בחרו חברת בניית אתרים מתאימה, שתדע לספק לכם את מערכת ניהול התוכן המתאימה ביותר לצרכיכם. הקפידו כי תהיה זו מערכת מתקדמת, הכוללת את כל הפונקציות שאתם צריכים לצורך עדכון האתר וכן הקפידו כי המערכת תהיה מותאמת לאופטימיזציה במנועי חיפוש. בניית אתרים שאינה לוקחת בחשבון את הצורך בקידום, עלולה לגרור עלויות כבדות בהמשך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ראובן אזולאי
מתכנת 15 שנה ומומחה קידום אתרים
מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב בע"מ

http://www.bonsite.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ראובן אזולאי

מאת: ראובן אזולאיטיולים משפחתיים30/09/091408 צפיות
האם גם לך יש ילדון קטן שפשוט לא יכול לשבת בשקט כשהולכים לאכול במסעדות ? אם כן, זה בדיוק המאמר בשבילך! ילדים קטנים נוהגים לבדוק גבולות כל אימת שהם יכולים

מאת: ראובן אזולאיאחסון אתרים03/09/091235 צפיות
מעולם לא היה זמן טוב יותר לבניית אתרים. ראשית הצעות אחסון אתרים היום זולות מתמיד, הטכנולוגיה מאחורי חשבונות אחסון אתרים פשוטה ביותר בכל הנוגע לניהול החשבונות וישנם סוגים רבים ומגוונים של תוכנות חינמיות ושירות תמיכה הכלולים בחבילות אחסון אתרים.

מאת: ראובן אזולאיאסטרולוגיה10/08/092181 צפיות
אסטרולוגיה וכן הורוסקופ הם חלק מחיינו. הורוסקופ נמצא בכל מקום, הורוסקופ שבועי בעיתונים, בטלויזיה ובכל יום שומעים משהו בנושא הורוסקופ או אסטרולוגיה. אנשים אינם מתייחסים לאסטרולוגיה בדרך כלל בכל הרצינות, וקוראים הורוסקופ שבועי בשביל הכיף

מאת: ראובן אזולאייזמות עסקית08/07/091894 צפיות
אם אתה רוצה לעשות הרבה כסף בענף שמעטים האנשים שמעזים להיכנס אליו, כדאי לך לבדוק קניית ציוד של מסעדות לשם מכירה שלו. אתה יכול לחפש מכירות פומביות של ציוד מסעדות או מסעדות לפני סגירה המוכרות ציוד, ולרכוש ציוד יד שניה של מסעדות מאוד מאוד בזול. תוכל למצוא ציוד מסעדות כמו מקררים, מערבלי מזון, תנורים ועוד מוצרים במצב מצוין בעבור מאות שקלים בלבד.

מאת: ראובן אזולאיעסקי מזון23/06/091290 צפיות
מאמר מבית בונסייט, חברה ותיקה לעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל. המאמר דן בעסקי המסעדות ומפשט שני כלים חשובים לשיפור הצלחת כל מסעדה.

מאת: ראובן אזולאיעיצוב אתרים03/06/091589 צפיות
מאמר מבית בונסייט מור אינטראקטיב המתמחה בעיצוב אתרים תדמיתיים, בניית אתרים מורכבים, אתרים מסחריים ופורטלים, קידום אתרים. המאמר עוסק בדפי נחיתה, מטרת דפי הנחיתה ועיצוב נכון שלהם.

מאת: ראובן אזולאיבניית אתרים11/05/091183 צפיות
המאמר נכתב על ידי ראובן אזולאי, מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב, המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים. המאמר דן בבניית אתרים ככלי למיתוג העסק במדיית האינטרנט ובכלים לבניית אתר נכון שישיג את מטרת המיתוג.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213621 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194084 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica