חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים באמצעות קוד תקין ופשוט

מאת: אורןקידום אתרים09/07/2009905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיימים פרמטרים רבים שחשוב מאוד לקחת בחשבון בבואכם לבצע אופטימיזציה לצורך קידום אתר. אחד מהפרמטרים החשובים אליהם מומלץ לשים לב הינו קוד תקין ופשוט, העומד בדרישות התקן שנקבעו ע"י W3C – האיגוד העולמי האחראי על תקני האינטרנט.

יתרונותיו של קוד תקני למלאכת קידום אתרים

מטרתו של קוד תקני הינה להביא לתאימות ונגישות מיטבית של האתר לגולשיו - כך שניתן יהיה לצפות בו בעזרת סוגי הדפדפנים, מערכות ההפעלה וכל סוגי המחשבים (לרבות מכשירים סלולאריים ועוד). תקינותו של קוד האתר מסייעת לנגישותו, לנוחות הגלישה בו, ולא פחות חשוב – ליכולת האינדוקס של האתר במנועי החיפוש השונים, לרבות גוגל. פעולת אינדוקס עמודי האתר במנועי החיפוש הינה הכרחית וקריטית להצלחת האתר, שכן במידה ומנועי החיפוש לא יצליחו לאנדקס את עמודי האתר – האתר לא יהא זמין בתוצאות החיפוש השונות או, במילים אחרות, – הוא יעלם מהאינטרנט – פשוט וקל. כדי להימנע ממצב מצער שכזה, מומלץ לעקוב אחרי התקנים שמפיץ ארגון W3C, ולהקפיד לעמוד בהם בעת בנייה של אתרים או קידום אתרים.

האם קידום אתרים חייב להתאים את קוד האתר בצורה מושלמת לתקן?

חשוב לציין שהקוד שמפיץ ארגון W3C אמור לסייע לתאימות ולנוחות הגלישה באתרים ולא להקשות עליהם. לכן, במידה ועיצוב האתר על פי התקן של W3C פוגם באיכות האתר, ניתן לחרוג מהתקנות המחמירות של הארגון, כלומר – אתרי אינטרנט לא מוכרחים להתאים במאת האחוזים לתקן העולמי.

כיצד ניתן לבצע קידום אתרים באמצעות שימוש בקוד תקין?

מומלץ לבקר באתר ארגון W3C בכתובת: http://validator.w3.org. באתר תוכלו לקרוא בהרחבה על הפרמטרים השונים שבעזרתם תוכלו לכתוב לאתרכם קוד פשוט ותקין. במידה ואינכם מבינים בתחום, אנשי מקצוע העוסקים במלאכת קידום אתרים יוכלו לבצע את המלאכה הזו עבורכם, כחלק מאסטרטגיית קידום אתרכם. אמנם מדובר בתחום בסיסי, שכל איש מקצוע איכותי שעיסוקו קידום אתרים אמור להכיר על בוריו, אך בכל מקרה שווה להקפיד ולדרוש מבוני אתרים או מקדמי אתרים איתם אתם עובדים שיקפידו על קוד תקין ואיכותי, שישפר פלאים את איכות אתרכם.

 



תגיות המאמר: קידום אתר, קידום אתרים, SEO


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע נוסף ניתן למצוא באתר של אופטיוייז - http://www.optiwise.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן

מאת: אורןקידום אתרים04/10/09843 צפיות
מאיפה בכלל מתחילים כשרוצים לקדם את האתר? מסתבר שישנם כמה יסודות ברורים... בואו ותגלו איך מגיעים לראש תוצאות החיפוש...

מאת: אורןקידום אתרים04/10/091257 צפיות
רוצים יותר קונים באתר? כדאי שתקראו את המאמר הבא ותתחילו להקפיץ את הרווחים!

מאת: אורןקידום אתרים08/07/09936 צפיות
רוצים להיות בעמוד הראשון בגוגל? אולי בראש התוצאות ביאהו? מה הופך אתר אחד למנצח בעוד שאתר אחר נלחם על מקומו? מסתבר שלפרטים הקטנים ביותר יכולה להיות חשיבות אדירה...

מאת: אורןקידום אתרים07/07/09923 צפיות
חושבים לקדם את אתרכם? מחשבה מצויינת, אבל כדאי שתקפידו על זרימה נכונה...

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213421 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211709 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183560 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172902 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172646 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172488 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172528 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica