חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכניות שותפים רבות! באיזו אחת כדאי לבחור?

מאת: דרור אנגלתכניות שותפים25/05/20111091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שאל שאלות לפני שאתה מצטרף לתוכנית השותפים. עשה מחקר קטן על האפשרויות של התוכנה שאתה מתכוון להצטרף אליה. זה יעלה לך משהו כדי להצטרף? רוב תוכניות השותפים המוצעות כיום הן ללא תשלום. אז למה להצטרף לאילו שעולות כסף?

מתי הם מעבירים את העמלות? כל תוכנית שונה. חלק מעבירים פעם בחודש, כל רבעון, וכו'. בחר את האחת המתאימה לך.

מה הוא יחס הרווח למכירה? זהו המספר הממוצע של כניסות לקישור באנר או טקסט שנדרש כדי ליצור מכירה על סמך כל הנתונים הסטטיסטיים. גורם זה חשוב מאוד כי זה יגדיר לך כמה תנועה אתה חייב ליצור לפני שתוכל להרוויח כסף מהמכירה.

מה הם סוגי הנתונים הסטטיסטיים השותפים שזמין? הבחירה שלך לגבי תוכנית השותפים צריכה להיות מסוגלת להציע נתונים סטטיסטיים מפורטים. הם צריכים להיות זמינים באופן מקוון בכל עת שתחליט לבדוק אותם. הזמן בדיקת הנתונים הסטטיסטיים שלך.

מי הוא קמעונאי מקוון? גלה עם מי אתה עושה עסקים כדי לדעת אם היא באמת חברה מוצקה. מכירים את המוצרים שהם מוכרים את הסכום הממוצע שהם. ככל שאתה יודע יותר על קמעונאית המציע לך את תוכנית השותפים, כך קל יותר יהיה לך לדעת אם התוכנית היא באמת בשבילך.

האם הרווח הוא תוכנית לאחד או לשניים? תוכנית הרובד יחיד משלם לך רק עבור העסק שאתה עצמך יצרת. תוכנית שתי שכבות משלם לך עבור העסק, ובנוסף היא גם משלמת לך עמלה על מכירות שנוצרו על ידי שותפים כל עוד אתה נותן חסות בתוכנית שלך. חלק מהתוכניות בשתי שכבות, אפילו משלמים סכום נמוך על שותפים חדשים. יותר כמו תשלום גיוס.

לבסוף מה הוא סכום העמלה ששולם 5%-20% זהו האחוז שמשלמות רוב התוכניות. 1%-5% הוא הסכום שמשולם עבור כל כניסה קטנה.

אלה הן רק כמה מן השאלות שאתה צריך לענות לפני שאתה נכנס לתוך תוכנית שותפים. אתה צריך להכיר היבטים חשובים רבים כי התוכנית שבחרת צריכה להכניס לך כסף מהאתר. שאל את השאלות האלו במהלך בחירת תוכנית השותפים, שאלות אלה יכולים לעזור לך לבחור את התוכנית המתאימה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

engel

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אנגל

מאת: דרור אנגלמסחר אלקטרוני26/06/11984 צפיות
שכנוע לקוחות פוטנציאלים לרכוש ממך היא עבודה קשה, אבל חשבת פעם שאתה עושה את התהליך קשה פעמיים כלומר עבור שני הצדדים, אם הלקוחות שלך משוכנעים, אבל לא יודעים איך לקנות ממך?

מאת: דרור אנגלבניית אתרים15/06/11869 צפיות
בדרך כלל, אם אתה רוצה שמעצבים מקצועיים יבנו את העיצוב של האתר שלך ככה שהוא יותאם לך אישית, אתה חייב להיות מוכן לחלק לפחות כמה מאות שקלים (אם לא יותר).

מאמרים נוספים בנושא תכניות שותפים

מאת: רוני הכהןתכניות שותפים19/01/182948 צפיות
כך נוצרה לה ההבנה כי הוספת שותפים לעשייה בצורה של תוכנית שותפים מסודרת רק יכולה להועיל לכל אחד מן הצדדים.

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152440 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: איציקתכניות שותפים02/09/131931 צפיות
חברות המתמחות בשיווק וכן אנשים פרטיים מתחום המדיה ( מנועי חיפוש, רדיו , טלוויזיה, עיתונות מודפסת ועוד ) . תחומי השיווק הם בעיקר באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/131868 צפיות
מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.

מאת: עוז ניסנבויםתכניות שותפים02/04/132058 צפיות
ביקורת על הבלוג "כסף באינטרנט"

מאת: יהב שמרתכניות שותפים20/03/132107 צפיות
תוכנית אפיליאייט (affiliate) הנה תוכנית שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים. מפרסמים שרוצים לפרסם את המוצר שלהם פונים לבעלי אתרים ומבקשים להשתמש האתר כפלטפורמה שיווקית והרווחים מהמכירה של המוצר יתחלקו בין המשווק ובעל האתר.

מאת: מיה דגןתכניות שותפים12/12/127980 צפיות
מתי לאחרונה ביצעת בדק בית? האם אתה יודע מה ערכו האותנטי של הבית שלך? האם אתה מודע לסיכונים הבטיחותיים שיש בביתך? אולי אתה בכלל מתכון לרכוש נכס?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica