חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרך זולה ופשוטה לבניית אתר.

מאת: דרור אנגלבניית אתרים15/06/2011868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בדרך כלל, אם אתה רוצה שמעצבים מקצועיים יבנו את העיצוב של האתר שלך ככה שהוא יותאם לך אישית, אתה חייב להיות מוכן לחלק לפחות כמה מאות שקלים (אם לא יותר). כל זה יכול להשתנות אם אתה יודע איפה למצוא את העסקאות הטובות ביותר, את העיצובים הטובים ביותר במחיר הנמוך ביותר, והנה המדריך בשביל זה:

ראשית, עליך להבין כי עובדים עליך בשימוש שירותי חברות לעיצוב אתרים בשביל האתר שלך. ראית פעם אלו מודעות המציעות חמישה עמודי אינטרנט ב-500 $? חברות אלה הוקמו עם מיקומים פיזיים, ולכן הם צריכים להגדיל את הכמות שהם גובים כדי לשלם מספר דברים כמו- השכרת משרד, שכר של מעצב, עלויות פרסום ועוד.

לכן, יהיה זה נבון למצוא מעצבים עצמאיים שעובדים מהבית. אנשים אלה שעושים עבודה מהבית אין להם עלות תפעול גבוהה כמו זו של חברה. מצד שני, הם יוכלו לעצב תמונות עם איכות דומה לזו של מעצבים מן החברות הגדולות, כך שבעצם אתה יכול להרוויח כסף.

עם זאת, חשוב מאוד לבחור פרילנסרים עם איכות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת יהיה ללכת לאתר- elance.com או בכלל לחפש באינטרנט. שם אתה יכול לפרסם תקציר של הפרויקט ולקבל מאלפי פרילנסרים הצעה על הפרויקט שלך, אז אתה בוודאי תקבל את העסקה הטובה ביותר. נוסף על כך, תוכל לבחור את המעצבים בהתבסס על הניסיון שלהם, דירוגי עסקאות בעבר ועוד.

תוואי אחר שאתה יכול להיעזר בו זה פשוט לעצב את האתר שלך בעצמך. תחשוב על זה, אם אתה צריך רק 5 עמודים פשוטים להציג מידע מסוים ופשוט, למה לבזבז מאות דולרים עבור זה? רק להשקיע קצת זמן כדי לשבת ולעשות את זה בעצמך. תוכל לעצב אתרים משלך גם אם אתה לא יודע אפילו לכתוב שורה אחת של HTML עם עזרה של WYSIWYG (מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל) תוכניות כגון Microsoft FrontPage, Macromedia Dreamweaver, וכן הלאה אז לפני שאתה רץ לחברות גדולות תחשוב טוב איך אתה יכול להרוויח כסף מלבנות ולתחזק את האתר שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

engel

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אנגל

מאת: דרור אנגלמסחר אלקטרוני26/06/11984 צפיות
שכנוע לקוחות פוטנציאלים לרכוש ממך היא עבודה קשה, אבל חשבת פעם שאתה עושה את התהליך קשה פעמיים כלומר עבור שני הצדדים, אם הלקוחות שלך משוכנעים, אבל לא יודעים איך לקנות ממך?

מאת: דרור אנגלתכניות שותפים25/05/111091 צפיות
שאל שאלות לפני שאתה מצטרף לתוכנית השותפים. עשה מחקר קטן על האפשרויות של התוכנה שאתה מתכוון להצטרף אליה. זה יעלה לך משהו כדי להצטרף? רוב תוכניות השותפים המוצעות כיום הן ללא תשלום. אז למה להצטרף לאילו שעולות כסף?

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213602 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica