חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימפוטנציה – סיבות, גורמים וכמה פתרונות טובים

אימפוטנציה - כמה עובדות שלא ידעתם על אין אונות לצד הסברים מעניינים על התופעה ועל הפתרונות שעשויים לסייע לכם. גברים שימו לב - שימו את הבושה בצד ותנו לסקסולוגיה לדבר!
אימפוטנציה... אם גם אתם רועדים למשמע המילה הזו אז כנראה שגם אתם סובלים מאין אונות. אין מה להתבייש. אחוז גבוה ביותר של גברים סובלים מתופעה זו. הסבר פשוט מדבר על אי היכולת של הגבר לשמור על זקפה (או להגיע אליה) במהלך מגע מיני כזה או אחר. היום, שני עשורים לאחר כניסת הוויאגרה לשוק, עושה רושם שהמצב השתנה. אבל אם בוחנים את העניין לעומק רואים בעצם שכולם בוחרים לעצום עיניים.

אימפוטנציה: מה בעצם גורם לזה
אחת הסיבות הראשונות ל-אין אונות היא מצבו הבריאותי-גופני של הגבר. בלי קשר ישיר לאימפוטנציה, היום אנחנו יודעים שגברים רבים סובלים מספירת נמוכה של זרע או מחוסר איזון הורמונאלי. תוסיפו לאלה נטילת תרופות שונות או אורח חיים לקוי ותקבלו מתכון בטוח למדי ל-אין אונות.
לצד אלה עומדת כמובן המגפה של המאה ה-21: הלחץ הנפשי (סטרס). מכירים? זו שמדברים עליה בכל שבוע בסלון טלוויזיוני כזה או אחר, כאשר ברקע המומחה התורן מסבירה כמה לחצים נפשיים עלולים לפגום באורח חיינו ובבריאותנו, כמובן. ובכן, מה שאותו מומחה שוכח לציין הוא שלא רק בבעיות לב ובלחץ דם גבוה עסקינן, אימפוטנציה היא תוצר ישיר של לחצים מיותרים אלו ואחרים.

אימפוטנציה: איך שגלגל מסתובב לו
גברים רבים העידו שכאשר ניסו לשתף את הפרטנר המיני שלהם והתחילו לדבר על הבעיה במטרה לנסות ולמצוא יחדיו פתרון גילו בעצם שהבעיה רק החמירה. כמובן שהתוצאה הלא טובה העמיקה את השקט התעשייתי ולאט לאט הבעיה חזרה "למקומה הטבעי" - מתחת לשמיכה. שם, כך חשבו, יוכלו להחביא את הבושה.
חלקם הגדול של הגברים עשו שימוש בגלולת הפלא ויאגרה, אולם זו מטפלת רק בסימפטום והיא אינה מהווה פתרון לאימפוטנציה (במילים אחרות: סקס בלי נטילת כדור אינו מתאפשר). יתרה מכך, גברים רבים העידו לא אחת כי פנו לפורומים שונים ומשונים וביקשו "תשובה דחופה" ל"בעיה רצינית".
כמו שהזכרנו קודם ללחץ הנפשי קשר ישיר עם אימפוטנציה. לאחר שפתרונות הפלא לא ממש עזרו הגברים קמו עם ראש מורכן ופנו ל-סקסולוגיה וגילו שטיפול איכותי ואמין יכול לפתור לא מעט צרות.

סקסולוגיה: קמים ולא נופלים יותר
כאן בעצם ה-סקסולוגיה מתחילה לשחק. טיפול נכון ואיכותי מזהה את הסיבות לבעיה ופותח בעצם את הדלת שמובילה לדרך הפתרון. בעזרתה של ה-סקסולוגיה ניתן לשוב וליהנות מחיי מין תקינים ובריאים. כאלה שנמשכים לאורך זמן.
ה-סקסולוגיה נוגעת בגורמים רבים ל-אין אונות. בין היתר היא מציעה גם את השיח הנכון והבריא, שבמקרים של טיפול זוגי בכוחו לחולל לא מעט ניסים. כמה פעמים עמדתם מול בת הזוג שלכם וחשבתם איך לפתוח ולהסביר את הנושא הכאוב הזה? ה-סקסולוגיה מסבירה לכם איך לעשות את זה ומציעה פתרונות הולמים גם לסוגיה הזו.
ה-סקסולוגיה פונה לכולם: גברים נשים ולשני המינים יחד. היא יודעת להשלים את הפאזל ביניהם ומוצאת את החוליה החסרה. באמצעותה ניתן להעביר את המסר הפשוט: אימפוטנציה היא אינה גזרה משמים וההתפתחות של הטיפול המיני נמצאת בשיאה. רק בעזרת טיפול נכון תוכלו לחזור לחיים מלאי הנאה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שפיכה מהירה
שפיכה מוקדמת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר ארקדי גלין 1

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181809 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181147 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181092 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181460 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152563 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152564 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152038 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica