חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירות לאומי בעמותת שק"ל

אנשים בעלי צרכים מיוחדים הם אנשים אשר מראש יכולת ההשתלבות שלהם בחברה הנורמטיבית – קשה יותר, אם בכלל. מסיבה זו, הוקמו עמותות רבות למען קידום השתלבותם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים בחברה הנורמטיבית ועידודם ליצירה ועצמאות. עמותות אלו, לרוב, מקבלות לשירותן גם בנות שירות לאומי העובדות עם החניכים.

 

שק"ל היא עמותה המסייעת לאנשים ונערים בעלי צרכים מיוחדים הסובלים ממגבלות שכלית. העמותה שמה לה למטרה לקדם את החניכים לחיים עצמאיים, ולהקנות להם כלים שונים להתמודדות בחיי עבודה, יצרנות, בית וחברה. העמותה מפעילה מוסדות שונים ופעילויות מגוונות.

למערך העובדים הטיפולי של עמותת שק"ל, המלווה את החניכים, מצטרפות בנות שירות לאומי למגוןן תפקידי הדרכה, ליווי, ייעוץ, טיפול ושיקום.

בנות השירות הלאומי משתלבות בתפקידים במוסדות:

1. דירות מגורים- עבודת בנות השירות בדירות הינה עבודה חינוכית- טיפולית , וכוללת בתוכה יישום תוכניות אישיות, ליווי לחוגים, הדרכה, סיוע בקניות, בישול ובכל מיומנויות היום יום. בת השירות היא שותפה לצוות הדרכתי- טיפולי שכבר קיים בדירה.

2.מפעלי התעסוקה המוגנת - העמותה מפעילה קווי ייצור שונים בהם מועסקים אנשים עם מוגבלויות שונות בגילאי 21+. עבודת בנות השירות הלאומי במפעלי התעשייה המוגנת היא העבודה חינוכית- טיפולית וכוללת בתוכה הדרכה חברתית במפעלים, סיוע לחברים בייצור מוצרים שונים (נרות, סבונים, קרטונים, מתפרה, אריזות, סיוע בפרויקטים מיוחדים לקראת חגים).

כמו כן, ישנה אפשרות להשתלב בפרויקט ייחודי של שיקום תעסוקתי, המלווה חלק מהמועסקים לעבודה בשוק החופשי, תוך ליווי המועסקים בהכשרה, בתחילת עבודתם וכן במהלך עבודתם השוטפת. בנות השירות שותפות לצוות מסור ומקצועי ויוצרות קשר מדהים עם הנערים. בכל תחום שעות העבודה שונות.

שירות לאומי בעמותת שק"ל הוא שירות מורכב, אינטנסיבי ומאתגר, הדורש כוחות נפש, מודעות חברתית גבוהה ויכולות אישיות טובות. יחד עם זאת, בנות המשתלבות בתפקידי שירות לאומי בעמותת שק"ל זוכות ליחס חם, למרחב פעילות ולהרבה הרבה אהבה.

 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

האגודה להתנדבות - עושה לך שירות! שירות לאומי איכותי: 1-800-233-133

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת האגודה להתנדבות

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות05/07/111620 צפיות
בחירת מקום שירות לאומי הינו תהליך מורכב ומאתגר. מערך השירות הלאומי מפעיל מגוון תקנים במקומות שונים על פני רחבי הארץ, ואפילו בחו"ל. עמותת תפוח היא אחת מהעמותות המפעילות בני ובנות שירות לאומי בתקני הדרכת מחשבים בכל רחבי הארץ, ומאפשרת שירות לאומי ייחודי, מעניין ומאתגר.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות24/05/111345 צפיות
זה למעלה משלושה עשורים, פועלות בנות שירות לאומי במגוון תחומים, עם מגוון אוכלוסיות ובכל רחבי הארץ, למען עשייה חברתית רחבה. חלק גדול מעשיה זו מתבטא בצורת גרעינים וצוותי שליחות אותם מפעילות ובהם פועלות בנות שירות לאומי.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות16/05/112467 צפיות
מערך השירות הלאומי מעגן בתוכו תוכניות רבות ומגוונות, פרויקטים מיוחדים ותחומים שונים. אחת מתוכניות הדגל של השירות הלאומי היא שירות לאומי בטחוני – מודיעיני במשרד ראש הממשלה, אותה מפעילה עמותת השירות הלאומי: האגודה להתנדבות.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות08/05/1110457 צפיות
שירות לאומי אזרחי הוקם לפני יותר מארבעים שנה, כמערך התנדבותי מצומצם המקביל לשירות צבאי, עבור בנות דתיות אשר קיבלו פטור משירות צבאי בגין סיבות של דת ומצפון.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות02/05/112524 צפיות
שירות לאומי הינו מערך התנדבותי גדול אשר נועד לתת מענה לצעירים לאחר התיכון אשר קיבלו פטור משירות צבאי, ומעוניינים להעניק למולדת באמצעות שירות לאומי. במסגרת שירות לאומי ישנה אפשרות לשרת בתוך חווה טיפולית, כאשר עבודתם של בני ובנות שירות לאומי בחווה טיפולית היא בעיקר עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות26/04/112256 צפיות
ילדה קטנה מחבקת בובה מרופטת. היא לא עוזבת אותה, כאילו היו בה כוחות קסם המפזרים עליה ביטחון. קשיש תשוש נפש יושב על כסא שבור, ללא משעננת, בגב כפוף ומקל הליכה ישן. הוא מביט דרך משקפיו השרוטות בעיניים כלות ונוגות, מלאות בעצב וייאוש. נער מתבגר, נשען על הקיר בפינה, ידיו בכיסי מכנסיו הקרועים, שיערו יבש מאבק, פנו מביעות מצוקה. אישה עם תסמונת דאון, יושבת בצד, מחוייכת ומפוחדת כאחד.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות12/04/111329 צפיות
תקשורת היא מילת מפתח בחיינו, אנחנו מדברים באופן מילולי, מחווים מחוות בשפת הגוף, מביעים הבעות בפנינו. אבל מה עם האנשים והילדים אשר אינם מצליחים לתקשר? מי עוזר להם לגלות את העולם ולהתמצא בו? מי מושיט להם יד?

מאמרים נוספים בנושא חברה ומדינה - כללי

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי05/10/222262 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים אם להחליף גג,לבנות גדר,פרגולה,גאקוזי, לסגור חניה או מחסן ולהשכיר אותו או לפעמים לפצל דירה אחת לשניים / שלוש ויותר. להשכירם אבכדי לקבל הכנסה חודשית. כן אז ייתכן ולקחתם סיכון והתחלתם לבצע עבודה הטעונה היתר, והופ הפיקוח הופיע. לא חשוב אם בגלל תלונה של שכן "נחמד" או מכל סיבה אחרת אתפ בבעייה וככל שלא תדעו מה זכויותכם וכיצד להתנהג אתם עלולים להסתבך. לנו במשרד קלינגר בנימין ניסיון רב בהתמודדות עם ביקורי פתע של הרשויות,צווי הפסקת עבודה,צווי הריסה מנהליים שיפוטיים ועוד.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי02/05/221859 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית היא נושא שמעניין אנשים רבים וניתן לדון בו בהרבה מאוד אספקטים. קיימים היבטים רבים שצריך לבדוק לבחינת כדאיות השקעה בקרקע כזו ובמאמר זה נתמקד באחד הקריטריונים המרכזיים. ראשית, כשבאים להשקיע בקרקע חקלאית, חשוב לזכור את המובן מאליו, כי מדובר בהשקעה ספקולטיבית בהגדרה. קיים בה סיכון וגם המשקיע צריך להביא בחשבון שהרבה פעמים טווח השקעה עד להפקת תשואה ראוייה הוא ארוך יחסית – הוא לא טווח קצר! לרוב שינוי יעוד לא יתרחש בתוך שנים בודדות. אין בעובדה הזו בכדי לפסול את ההשקעה כקרקע כזו, אבל חשוב לזכור את הדבר.

מאת: אבי בכרחברה ומדינה - כללי28/11/211651 צפיות
גולדה מאיר (מאירסון) היא ללא ספק מיתוס יהודי, מיתוס ישראלי ומיתוס לאומי, גולדה היא לא רק מיתוס לאומי, גולדה הצליחה להתמקם מכוח אישיותה בתודעה כמיתוס בינלאומי חוצה מגזרים ומגדרים, אישיותה המרתקת וסיפור חייה הינם נרטיב לאומי, ציוני, ועולמי. דמותה ופועלה המרתקת מהווה לנו כיהודים החיים את העבר וההווה הציוני אבן דרך ודוגמה ומופת לאישה אשר הקדישה את חייה ופועלה לחלוטין לעם היהודי ושימשה אור לנשים בכל העולם כאישה אשר "עשתה את זה ובגדול" והגיעה למקומה ומיקומה הגבוהים כראשת ממשלה בזכות אישיותה ועשייתה בלבד ללא מורא ללא חסד או התחסדות ואת כל זה עשתה בעולם גברי ושוביניסטי במיוחד בשנים בהם חיה ופעלה.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי09/09/206039 צפיות
הרשות לאכיפה במקרקעין (היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה לשעבר) היא יחידת סמך במשרד האוצר, כפופה לשר האוצר ופועלת כיחידה עצמאית. ייעודה הוא להיאבק בעבירות התכנון והבניה ולבצע פיקוח על הועדות המקומיות. ביום 19.6.2016 קיבלה ממשלת ישראל החלטה מספר 1559 "חיזוק אכיפת דיני התכנון והבנייה" מתוך הבנה שמדובר ביעד אסטרטגי של מדינת ישראל שעל רשויות המדינה להוביל על מנת להגן על התכנון והבנייה ולבצר את שלטון החוק. החלטת הממשלה שמה את היחידה לאכיפה במקרקעין בחזית המאבק בעבירות התכנון והבנייה, מעניקה אחריות, כלים ומשאבים לממש את האחריות המוטלת עליה. תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, העניק לרשות את הסמכויות הנרחבות לממש את האחריות כאמור.

מאת: אדיר בנימיניחברה ומדינה - כללי18/08/181888 צפיות
בתיאוריה הפוליטית שלו, שאף ז'אן ז'אק רוסו, ליישב בין האינדיבידואליזם הקיצוני שבו דגל, לבין השמירה על הסולידריות החברתית. רוסו האמין כי הרגש האנושי הטבעי הוא רגש של סולידריות בין בני אדם שהוא גם הבסיס לחיים בקולקטיב

בית המשפט העליון דן לאחרונה ודחה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, כב' השופטת מ' סוקולוב מיום 18.10.2017. בגדרו של פסק הדין, נדחה ערעורו של המבקש על החלטתו של בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן (כב' השופט העמית מ' בן-חיים), בע"א 39527-06-17, מיום 10.07.2017, שם נדחתה בקשתו של העותר להאריך את המועד להישפט על הודעת תשלום קנס, מיום 10.05.1998.

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172119 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica