חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירות לאומי בעמותת תפוח

בחירת מקום שירות לאומי הינו תהליך מורכב ומאתגר. מערך השירות הלאומי מפעיל מגוון תקנים במקומות שונים על פני רחבי הארץ, ואפילו בחו"ל. עמותת תפוח היא אחת מהעמותות המפעילות בני ובנות שירות לאומי בתקני הדרכת מחשבים בכל רחבי הארץ, ומאפשרת שירות לאומי ייחודי, מעניין ומאתגר.

עמותת תפוח – Appleseeds Academy, הוקמה במטרה לצמצם את הפער הדיגיטאלי בין תושבי המרכז לתושבי הפריפריות. בעמותה מאמינים כי פער זה ניתן לגישור ולצמצום באמצעות חשיפה לעולם המחשב, המדיה הדיגיטאלית והאינטרנט, וע"י למידת ורכישת כישורי החיים הדרושים להשתלבות טכנולוגית וחברתית בעידן הפוסט מודרניסטי.

עמותת תפוח מפעילה צוות מדריכים מקצועי ומיומן המעביר את תכנית הלימודים מתוך הכלה, קבלה, סבלנות ואמפתיה. מתנדבי השירות הלאומי הופכים שותפים מלאים ופעילים בצוות ההדרכה של העמותה.

בנות ובני שירות לאומי המשרתים בעמותת תפוח זוכים:

-          לרכוש מקצוע בתחום המדיה והמחשבים, לאחר הכשרה אינטנסיבית, מעמיקה וחווייתית, בסיומה מקבלים המתנדבים תעודת הדרכה מקצועית מטעם חברת 'אינטל' העולמית.

-          להיות שגרירים של עמותת תפוח Appleseeds Academy בפריפריות, בשכונות ובעיירות הפיתוח, להביא את בשורת המאה העשרים ואחת אל תוך המגזרים החלשים ולחזק אותם לקראת נטילת חלק פעיל ומשמעותי בעולם הטכנולוגי.

-          ללמד ולקדם ע"י הדרכת מחשבים מקצועית, ילדים ואנשים במרכזיים קהילתיים ובבתי ספר ברחבי הארץ.

-          להיתרם ע"י העצמה אישית, רכישת ידע וביטחון עצמי.

-          ליהנות משירות חווייתי בסביבה צעירה, דינאמית ומגובשת.

עמותת תפוח Appleseeds Academy, פועלת על פני כל רחבי הארץ מקרית שמונה שצפון ועד אילת שבדרום. בנית ובנות השירות המשרתים בעמותת תפוח זוכים לתנאים טובים, מגורים באזור פעילותם (במידה והמקום רחוק מביתם) ולרכישת מקצוע המשמש אותם גם לאחר סיום חודשי השירות הלאומי.

שירות בעמותת תפוח הינו שירות לאומי איכותי ומשמעותי ולכן נדרשים כישורים ותכונות ייחודיות על מנת להתקבל לשירות היוקרתי בעמותת תפוח.

הכישורים הנדרשים הם: יכולת וניסיון בהדרכה, ידע טוב במחשבים בעלי תעודת בגרות מלאה המציגים ידע ושליטה ביישומי אופיס ואינטרנט, בעלי ראש גדול, מקצועיות, סבלנות וסובלנות, הקשבה, התמדה, אחריות ומסירות.

עמותת תפוח Appleseeds Academy מאפשרת תרומה משמעותית ואמיתית לקידום פערים במישור החברתי, תוך שימת דגש על צמצום פערים מבחינה פרקטית. מתנדבי שירות לאומי בעמותת תפוח הופכים לחלק מרכזי בצמצום הפערים ע"י הדרכת יישומי העולם הטכנולוגי בשטח, ועל כן זוכים לתרום ולהיתרם בפרויקט ייחודי ומאתגר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

האגודה להתנדבות - עושה לך שירות! שירות לאומי איכותי: 1-800-233-133

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת האגודה להתנדבות

מאת: האגודה להתנדבותחברה ומדינה - כללי30/05/111654 צפיות
אנשים בעלי צרכים מיוחדים הם אנשים אשר מראש יכולת ההשתלבות שלהם בחברה הנורמטיבית – קשה יותר, אם בכלל. מסיבה זו, הוקמו עמותות רבות למען קידום השתלבותם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים בחברה הנורמטיבית ועידודם ליצירה ועצמאות. עמותות אלו, לרוב, מקבלות לשירותן גם בנות שירות לאומי העובדות עם החניכים.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות24/05/111345 צפיות
זה למעלה משלושה עשורים, פועלות בנות שירות לאומי במגוון תחומים, עם מגוון אוכלוסיות ובכל רחבי הארץ, למען עשייה חברתית רחבה. חלק גדול מעשיה זו מתבטא בצורת גרעינים וצוותי שליחות אותם מפעילות ובהם פועלות בנות שירות לאומי.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות16/05/112467 צפיות
מערך השירות הלאומי מעגן בתוכו תוכניות רבות ומגוונות, פרויקטים מיוחדים ותחומים שונים. אחת מתוכניות הדגל של השירות הלאומי היא שירות לאומי בטחוני – מודיעיני במשרד ראש הממשלה, אותה מפעילה עמותת השירות הלאומי: האגודה להתנדבות.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות08/05/1110456 צפיות
שירות לאומי אזרחי הוקם לפני יותר מארבעים שנה, כמערך התנדבותי מצומצם המקביל לשירות צבאי, עבור בנות דתיות אשר קיבלו פטור משירות צבאי בגין סיבות של דת ומצפון.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות02/05/112524 צפיות
שירות לאומי הינו מערך התנדבותי גדול אשר נועד לתת מענה לצעירים לאחר התיכון אשר קיבלו פטור משירות צבאי, ומעוניינים להעניק למולדת באמצעות שירות לאומי. במסגרת שירות לאומי ישנה אפשרות לשרת בתוך חווה טיפולית, כאשר עבודתם של בני ובנות שירות לאומי בחווה טיפולית היא בעיקר עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות26/04/112256 צפיות
ילדה קטנה מחבקת בובה מרופטת. היא לא עוזבת אותה, כאילו היו בה כוחות קסם המפזרים עליה ביטחון. קשיש תשוש נפש יושב על כסא שבור, ללא משעננת, בגב כפוף ומקל הליכה ישן. הוא מביט דרך משקפיו השרוטות בעיניים כלות ונוגות, מלאות בעצב וייאוש. נער מתבגר, נשען על הקיר בפינה, ידיו בכיסי מכנסיו הקרועים, שיערו יבש מאבק, פנו מביעות מצוקה. אישה עם תסמונת דאון, יושבת בצד, מחוייכת ומפוחדת כאחד.

מאת: האגודה להתנדבותעזרה והתנדבות12/04/111329 צפיות
תקשורת היא מילת מפתח בחיינו, אנחנו מדברים באופן מילולי, מחווים מחוות בשפת הגוף, מביעים הבעות בפנינו. אבל מה עם האנשים והילדים אשר אינם מצליחים לתקשר? מי עוזר להם לגלות את העולם ולהתמצא בו? מי מושיט להם יד?

מאמרים נוספים בנושא עזרה והתנדבות

מאת: בנימין קלינגרעזרה והתנדבות27/09/201182 צפיות
הרבה פעמים אדריכלים, מהנדסים נתקלים בפני צומת דרכים בהליך הרישוי המקוון ואין להם תמיד את מי לשאול. משרדנו מתמחה בהכנת וקידום בקשות להיתרי בניה וראינו לנכון לסייע ולתת תשובות לשאלות שנשאלות לאחרונה די הרבה . משרד בנימין קלינגר תמיד זמין ושמח לסייע במקרה וישנם שאלות נוספות או נדרש סיוע מול המערכת הבירוקרטית.

מאת: המרכז לגיוס כספיםעזרה והתנדבות26/12/139125 צפיות
המודעות בארץ לעולם הפילנתרופיה גוברת עם השנים, ובהתאם לכך, ההיקף של תרומות לעמותות ומלכ"רים מטעם אנשי עסקים וחברות עסקיות הולך וגדל. עם זאת, אחוז התרומות שמגיעות מטעמם ביחד לכלל התרומות לעמותות ולמוסדות ללא כוונות רווח, נותר נמוך בישראל, בייחוד בהשוואה למצב במדינות המערב, ובארצות הברית בפרט.

מאת: רוני מיכאלעזרה והתנדבות23/07/136861 צפיות
הסיוע של המדינה הוא גם בדמות 2 חוקים חשובים. האחד, חוק נגישות לנכים – כלומר כל מוסד ציבורי חייב להיות נגיש לנכים – במיוחד ישובים על כסא גלגלים.

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132315 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: עמותת שלעזרה והתנדבות31/07/128633 צפיות
עמותת של הינה עמותה המפעילה מתנדבי שירות לאומי בכל הארץ. הקטע הבא עוסק בראיון ותיאור השירות של אביבה מדבדב, המתנדבת בגן נוריות בקרית ביאליק.

מאת: daronetעזרה והתנדבות07/06/129119 צפיות
אזרחים מן השורה, שכירים, עצמאיים, בעלי עסקים וחברות רבות חורטים כולם על דגל תפישת עולמם את המעורבות הרבה בקהילה והנתינה עבור אלה הזקוקים לקבלה. ישנם גופים רבים אשר ניזונים מכספי תרומות אך בעיקר בולטות בנוף זה העמותות אשר פועלות ללא כוונת רווח אך עדיין מצליחות להתנהל ע"י מנהלים מעמדות מפתח בחזית התעשייה הישראלית. תרומות לעמותות אלו חשובות במיוחד ואף מעודדות ע"י המדינה באמצעות מתן החזרי מס.

מאת: אייל בן יהודיתעזרה והתנדבות26/04/128541 צפיות
הכותב עו"ד אייל בן יהודית יזם, שותף ומייסד עמותת מִלקוּת לעצמאות ( ע"ר) שחרטה על דיגלה לסייע למתמחים ועורכי דין עם מוגבלויות להתנסות בעבודה במשרד עורכי דין, באמצעות העסקתם במחלקה המשפטית בעמותה ומציאת מקומות להתמחות בתוספת התאמת מקום העבודה בסיוע משרד התמ"ת, ולסייע לעורכי הדין עם מוגבלויות להקים משרד בהעסקה עצמית או לשרוד בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica