חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להגדיל את החשיפה בערוץ החדשות של פייסבוק

יש לכם הרבה חברים בפייסבוק, נכון? כמה? עשרות? מאות?

וודאי כבר יצא לכם לתהות על קנקנה של התופעה הבאה: לא חשוב כמה חברים יש לכם, תמיד מספר הצפיות בתוכן שלכם קטן באופן משמעותי ממספר החברים!

מזה אומר? האם חבריכם נטשו את הפייסבוק? וודאי שלא!
פשוט, התכנים שלכם אינם מופיעים בערוץ החדשות שלהם בפייסבוק!

בפייסבוק קיימת תוכנת דירוג תוכן הנותנת ציון בשם EdgeRank. הסיכוי של התוכן שלכם להופיע בערוצי החדשות של חבריכם מושפע בהכרח מגובה הציון.

אודות ה EdgeRank
כל רכיב שאתם מפרסמים בפייסבוק קרי סטטוס, קישור, תמונה, ווידאו הינו אובייקט. לכל אובייקט יש ציון.
אל תנסו לפצח את נוסחת החישוב - היא כמובן חשאית לחלוטין. אולם יודעי דבר גורסים כי אחד הפרמטרים של הנוסחה הוא הקשר בין המפרסם לבין הצופה בתוכן.

כיצד נקבע הציון?
1. חיבה (Affinity)- אדיקות הקשר ביניכם לבין החבר. ככל שהקשר ביניכם  רצוף יותר ורמת התגובתיות שלכם לפרסומיו עולה (לייק, תגובה) - עולה פקטור החיבה.  
2. פקטור האינטראקציה- ככל שפעולה מצריכה יותר "הזעה" ככה הציון בגינה גבוה יותר. ולראייה, השארת תגובה נחשבת למאמצת יותר מסתם לחיצה על כפתור לייק.
3. "טריות" החומרים על פני ציר הזמן - ככל שעדכנתם את תכניהם יותר, כך ציונם יהא גבוה יותר. מה לעשות, חדשות דאשתקד אינן "חדשות".

דברים שניתן לעשות לשיפור הציון
1. התמקדו בתכנים אשר יש בהם כדי לעודד תגובתיות עם החברים.
2. כתבו סטטוסים אשר יש בהם כדי לעורר דיון בקרב המבקרים.
3. שימו תמונות וסרטוני ווידאו - הם דורשים מעצם טיבעם רמת אינטראקציה גבוהה כי הם מופיעים בפריימים מוקטנים. בנוסף, אל תהססו לעשות שימוש בשדה התיאור ולגרום להנעה לפעולה של הצופים בתכניכם.
4. שימו שיתוף של קישורים ותכנים של חברים.
5. תמיד, אבל תמיד, להקפיד על תוכן חדש ומחודש, רענן, רלבנטי ובעל ערך מוסף.
6. בקשו מהחברים לשתף גם את תכניכם - ובלי בושה בבקשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעקב איתי סמלסון
מנטור לשיווק עסקים באינטרנט
מנכ"ל שיווק באינטרנט לעסקים

מתנה: פרק מהספר הייחודי "צונאמי" של לקוחות חדשים
מתנה: קורס וידאו: איך להזרים תנועה אפקטיבית לאתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב איתי סמלסון

מאת: יעקב איתי סמלסוןשיווק באינטרנט08/01/131157 צפיות
השיווק ביוטיוב עובד וזאת עובדה! אם אתה מאמץ סדרה של פעולות נכונות, אתה יכול להביא אלפי מבקרים איכותיים, קהל היעד שלך, הלקוח הפוטנציאלי שלך לאתר, לדף הנחיתה ולדף המכירה ולהפוך אותו ללקוח המשלם כסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים25/11/128466 צפיות
כדי להצליח בשיווק באינטרנט, כדי להצליח עסקית וכדי להצליח אישית חייבים לאמץ דפוסי חשיבה נכונים! קבל 3 דפוסי חשיבה שיעזרו לך לעשות את הקפיצה הבאה שלך ולייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןקידום אתרים22/11/121033 צפיות
עולם השיווק השתנה לבלי הכר, המדיה החברתית היא הדרך כיום להגיע ללקוחות פוטנציאלים, וגם מדיה זו משתנה כל הזמן והזדמנויות חדשות מגיעות – כיום, הדבר הלוהט ביותר היא רשת לשיתוף תמונות – פינטרסט. קבל 6 טיפים לאיך להזרים תנועה לאתר באמצעות פינטרסט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט03/09/121159 צפיות
הדבר החשוב ביותר שעסק אינטרנטי צריך – תנועה לאתר – ללא תנועה, ללא זרם בלתי פוסק של מבקרים לאתר – אין לעסק שלך סיכוי – הדרך להשיג תנועה לאתר היא באמצעות פיתוח תוכן, קידום תוכן ושימוש נכון במדיה חברתית כדי לאגד את קהל היעד שלך סביב עולם התוכן שלך ועל ידי כך להשיג לקוחות המשלמים בעסק

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים12/08/127934 צפיות
כולם מדברים על קידום אתרים, וללא ספק זה פן מאוד חשוב ביכולת להביא לקוחות לעסק מאתר האינטרנט שלך – אולם, באמצעות הזרמת תנועה לאתר – פעולות פשוטות ועקביות של הפצת תכנים – משיגים 2 מטרות מרכזיות – אלפי מבקרים לאתר וקידום אתרים בדלת האחורית

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט23/07/121171 צפיות
ללא ספק אפשר לעשות כסף באינטרנט, השאלה האם ניתן למצוא את גלולת הקסם, את הפתרון שבלחיצת כפתור – או בלי השקעה של כסף / זמן ניתן יהיה לעשות כסף באינטרנט – אני מאמין שלא! אין דבר כזה! קבל את הנוסחה השלמה ויחידה המאפשרת לעשות כסף באינטרנט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט15/07/121256 צפיות
הזרמת תנועה לאתר היא הפעולה החשובה יותר עבור על עסק אינטרנטי – אחרת אין לך סיכוי להשיג לקוחות ולייצר כסף באינטרנט – כן, אני יודע שזה נשמע בוטה – אבל כל מי שאומר לך שאפשר להתעשר באינטרנט בלי לעבוד – פשוט משקר לך! יש לך 2 אפשרויות בלבד – אחת לעשות מה שצריך לבד והשנייה שיעשו זאת עבורך באמצעות עושים זאת עבורך תנועה (טראפיק)

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148182 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica