חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תמונות, פינטרסט (Pinterest) והזרמת תנועה לאתר

תמונות, פינטרסט (Pinterest) והזרמת תנועה לאתר

המשפט הנפוץ אומר "תמונה אחת שווה אלף מילים!"
והנה זה הגיע אלינו באמצעות המדיה החברתית שהבינה את זה מהר, ולבעלי עסקים זה טוב, במיוחד כערוץ המשמש להזרמת תנועה לאתר שלנו.

הרשת החברתית החמה ביותר היום כיום היא פינטרסט – Pinterest, רשת המבוססת על תמונות וקישורי תמונות.

כמו תמיד, זה מתחיל קודם בחו"ל ואחר כך אנו מגלים את זה כאן, ועכשיו כמעט שנה לאחר הקמתה יש כבר פעילות ישראלית ובעברית ברשת זו.

מחקרים בארה"ב מספרים שאחת הדרכים האפקטיביות ביותר להזרמת תנוהעה לאתר שלך היא באמצעות תנועה מפינטרסט הרבה יותר מאשר מכל רשת חברתית אחרת... וזה מה שאנחנו מחפשים כל הזמן – מקור להזרמת תנועה אפקטיבית בחינם לאתר!

הנה 6 טיפים כדי שתעבדו בצורה אפקטיבית עם פינטרסט (Pinterest)

בחרו את תמונות הפוסט הטובות ביותר לפרסום בפינטרסט
לא מפרסמים או איך שזה נקרא נועצים  כל פוסט, אדרבא, הסיכויים היותר טובים הם  שאם תבחרן לנעוץ רק את הפוסטים הטובים ביותר, ואשר כוללים את התמונות הטובות ביותר אתם תשיגו תוצאות טובות יותר – וכאשר יגיע מבקר לאתר, הוא כבר ימצא ויגלוש בשאר הפוסטים בבלוג.

השתמשו באופן חכם בתמונה
פינטרסט היא רשת שיתוף של תמונות, לכן הדבר העיקרי שמשתפים שם הם תמונות, אפשר להשתמש בתמונה אשר קשורה לנושא של הפוסט, אבל יש דרך פופולארית יותר והיא לערוך את התמונה ולהוסיף בה אלמנטים אשר יגרמו לגולש לרצות ללחוץ עליה.

כתבו את תיאור התמונה שאתם נועצים בפינטרסט
אחרי התמונה הדבר השני הכי חשוב הוא הטקסט, זהו הותיאור אשר מופיע מתחת לתמונה – כתבו מסר שיווקי המניע את הגולש לפעולה, הוסיפו תועלות לקוח והזמנה לגלוש ולבקר באתר שלך.

הוסיפו כפתור נעץ בפינטרסט בתחתית הפוסט שלך
בעידן המדיה החברתית, רצוי וכדאי להוסיף את כפתור "נעץ"  בתחתית הפוסט שלך, כדי שכל מבקר באתר שיש לו פינטרסט יוכל במידה והוא רוצה לשתף את התכנים שלך בלוח השעם שלו עם החברים שלו, למעשה רצוי לשים את כל רשתות המדיה החברתית בהן אתה חבר.

נעצו בעצמכם את הפוסטים שלכם
היו אתם הראשונים שתנעצו את הפוסט שלכם לאחר הפרסום שלו בבלוג בפינטרסט.

כרגיל עקבו אחרי התנועה לאתר אשר מגיעה מפינטרסט
בעל עסק חייב לעקוב אחרי תועלות שיטות השיווק השונות ברחבי המדיה החברתית, גוגל אנליטיקס מאפשרת לבדוק האם מה שאתם מפרסמים בפינטרסט (ובשאר האתרים, הבלוגים, והמדיה החברתית) מביא לך את התנועה הרצוייה, עליך לזהות מה הגולשים אהבו או לא אהבו ולפי זה להתאים את אסטרטגיות השיווק שלך.

ללא ספק תמונות היא כיום הדרך החמה להזרים תנועה לאתר

לקבלת טיפים נוספים, תובנות וכלים - לאיך להזרים תנועה לאתר לחץ כאן <==



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעקב איתי סמלסון
מנטור לשיווק עסקים באינטרנט
מנכ"ל שיווק באינטרנט לעסקים

מתנה: פרק מהספר הייחודי "צונאמי" של לקוחות חדשים
מתנה: קורס וידאו: איך להזרים תנועה אפקטיבית לאתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב איתי סמלסון

מאת: יעקב איתי סמלסוןשיווק באינטרנט08/01/131154 צפיות
השיווק ביוטיוב עובד וזאת עובדה! אם אתה מאמץ סדרה של פעולות נכונות, אתה יכול להביא אלפי מבקרים איכותיים, קהל היעד שלך, הלקוח הפוטנציאלי שלך לאתר, לדף הנחיתה ולדף המכירה ולהפוך אותו ללקוח המשלם כסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים25/11/128461 צפיות
כדי להצליח בשיווק באינטרנט, כדי להצליח עסקית וכדי להצליח אישית חייבים לאמץ דפוסי חשיבה נכונים! קבל 3 דפוסי חשיבה שיעזרו לך לעשות את הקפיצה הבאה שלך ולייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט03/09/121157 צפיות
הדבר החשוב ביותר שעסק אינטרנטי צריך – תנועה לאתר – ללא תנועה, ללא זרם בלתי פוסק של מבקרים לאתר – אין לעסק שלך סיכוי – הדרך להשיג תנועה לאתר היא באמצעות פיתוח תוכן, קידום תוכן ושימוש נכון במדיה חברתית כדי לאגד את קהל היעד שלך סביב עולם התוכן שלך ועל ידי כך להשיג לקוחות המשלמים בעסק

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים12/08/127931 צפיות
כולם מדברים על קידום אתרים, וללא ספק זה פן מאוד חשוב ביכולת להביא לקוחות לעסק מאתר האינטרנט שלך – אולם, באמצעות הזרמת תנועה לאתר – פעולות פשוטות ועקביות של הפצת תכנים – משיגים 2 מטרות מרכזיות – אלפי מבקרים לאתר וקידום אתרים בדלת האחורית

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט23/07/121170 צפיות
ללא ספק אפשר לעשות כסף באינטרנט, השאלה האם ניתן למצוא את גלולת הקסם, את הפתרון שבלחיצת כפתור – או בלי השקעה של כסף / זמן ניתן יהיה לעשות כסף באינטרנט – אני מאמין שלא! אין דבר כזה! קבל את הנוסחה השלמה ויחידה המאפשרת לעשות כסף באינטרנט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט15/07/121254 צפיות
הזרמת תנועה לאתר היא הפעולה החשובה יותר עבור על עסק אינטרנטי – אחרת אין לך סיכוי להשיג לקוחות ולייצר כסף באינטרנט – כן, אני יודע שזה נשמע בוטה – אבל כל מי שאומר לך שאפשר להתעשר באינטרנט בלי לעבוד – פשוט משקר לך! יש לך 2 אפשרויות בלבד – אחת לעשות מה שצריך לבד והשנייה שיעשו זאת עבורך באמצעות עושים זאת עבורך תנועה (טראפיק)

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט25/06/121166 צפיות
עסק אינטרנטי ללא תנועה לאתר הינו גם ללא לקוחות, רוצה לדעת מה ניתן לעשות כדי להזרים תנועת מבקרים לאתר ?

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211692 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183553 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172519 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica