חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנת נשימות (ריברסינג), ביו אנרגיה ומדיטציה עם שרדהה

מאת: אשרם במדברמדיטציה16/06/20114304 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בנשימה טמונה עוצמת החיים. כאשר נפתח את הגוף אל הנשימה נפגוש בתוכנו את העוצמה הזו. דרך עבודת הנשימות נוכל לתמוך באיכויות הטבעיות שלנו- בשמחה ובעצב, בעוצמה וברכות, בשובבות ובחושניות, בתנועה ובשקט.


כמה פעמים בחיים הרגשת תקוע בתבנית רגשית, נתקל באותם המחסומים שוב ושוב, אשר מונעים ממך לחיות את החיים במלוא הפוטנציאל שבהם?

החסימות האלו מעידות כי במהלך החיים נמנענו מסיבות שונות לממש את היכולת האמיתית שהחיים מציעים.
האוטומט שהחיים מונעים ממנו, הפחדים שמתוכם אנחנו פועלים, מרדימים אותנו. הופכים את האדם לישן. הפער בין הילד הקופצני שהיינו לבין המבוגר המנומנם שבנו הולך וגדל.

זו ההזדמנות שלנו לחזור אל המקור, אל אנרגיית החיים הפועמת בכל אחד ואחת מאיתנו, לחיבור מחודש אל העוצמה והחיוניות שבנו.

בסדנת "העוצמה שבנשימה" נשתמש בכלי הפשוט ביותר אך גם העצמתי ביותר: הנשימה.
דרך שימוש בטכניקות נשימה אנרגטיות, תרגילי ביו-אנרגיה ומדיטציות אקטיביות יתחיל תהליך של זיהוי והסרת החסימות בגוף הפיזי, הרגשי והמנטאלי, תהליך הפותח אותנו לחוויה מלאה יותר של החיים. בדרך הזו רגיעה והבנה עמוקה של עצמינו מתרחשת ונוצרת אפשרות לאינטליגנציה הטבעית שלנו להוליך אותנו בדרך חדשה ומשוחררת.

על המנחה:
שרדהה - מדריך מדיטציה ומנחה קבוצות, מטפל בנשימה ביו-אנרגטית (Pulsation), הנחיית קבוצות (Counselling)מדיטציות אקטיביות
בעל תואר ראשון במדעי החברה והשתלם בהנחיית קבוצות באוניברסיטת בר אילן, למד הנחיית נשימות בפונה ופולסיישן ועבודת ביו-אנרגיה. מטפל פרטני וקבוצתי. ובעיקר תומך בתהליכים אישיים. ממקימי אשרם במדבר ומנהל המקום כיום בנוסף מנהל את תוכנית הוומפ באשרם במדבר.


http://desertashram.co.il/EventDetails/tabid/56/Article/201/Default.aspx

לפרטים והרשמה:
052-5999757 מאדורי
052-4483242 אנוראטי
desertashram@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשרם במדבר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשרם במדבר

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163212 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדברהפקות אירועים16/07/161492 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה, מדיטציות וסדנאות המכוונות אל הלב. תחת שמים זרועי כוכבים ובאווירה אינטימית ומשפחתית, נאפשר לעצמנו להיפתח ולחוות את העוצמה של הלב. הגיע הזמן להתחבר אליו שוב, לשמוע את קולו הפועם המכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה.

מאת: אשרם במדבראטרקציות18/11/152006 צפיות
10-13.12.2015 18 שנים שפסטיבל צלילים במדבר מביא לדרום מוזיקה ישראלית איכותית על שלל גווניה. מאופרה ישראלית מקורית ועד מוזיקת עולם, משירת משוררים ועד למוזיקה קלאסית מקורית של מלחינים צעירים.כמו בכל שנה אנו חותרים לפסטיבל שהמוזיקה בו תשמור על רמה אומנותית מבלי לאבד את הקשר עם קהל המאזינים.שאיפתנו היא שהאיכות והקומוניקטיביות יהיו נוכחות בכל המופעים, ושהפסטיבל יהווה במה לכל הסגנונות והאמירות המוזיקליות בישראל.

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/153624 צפיות
הSacred Journey - העשירי יוצא לדרך! מזמינים אתכם לחוות את הקסם של הג`רני, את המסע העמוק, הסוחף והמדהים, שאנחנו הולכים לעבור יחד, במרחב המופלא והמפנק של האשרם.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152748 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: אשרם במדבררוחניות - כללי07/09/151698 צפיות
שקט מרפא ריטריט יוגה ומדיטציה, שתיקה והתחדשות סופ"ש8 - 10 באוקטובר 2015 חוויה קסומה באשרם במדבר, סדנה שכולה שקט מרפא ותרגולים המטהרים את הגוף והנפש. מסע של התחדשות דרך תרגול מדיטציה (ויפאסנה), יוגה ותרגילי נשימה, באמצעותם ננקה ונטהר משקעים שמצטברים בגוף ובנפש. נלמד לנשום ולחוש את השקט המרפא, נלמד להאט את הקצב, לחיות פשוט, להקשיב לפעימות הלב ולרחש המדבר. הנוף הבראשיתי של המדבר, התרגול, חווית השתיקה והשקט, התזונה הבריאה, כל אלו תומכים בתהליכי הריפוי ומאפשרים זמן התבוננות וקשב.

מאת: אשרם במדברבידור ופנאי - כללי16/08/151647 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם להמשיך לחגוג איתנו את מסורת פסטיבלי פשוט. פסטיבל ככל הפסטיבלים, אבל מה - ללא בגדים. כי להתפשט זה לא רק להוריד את הבגדים. זה החופש לפגוש ולהשיל את ההתניות החברתיות, השיפוט, הביקורת והכובד המסתתר בין מארגי כסות הבגדים. בפשוט אנחנו חוגגים את גופנו המושלם בדיוק כמו שהוא, את החופש והריפוי הנמצא בעירום, את שחרור הבושה.

מאמרים נוספים בנושא מדיטציה

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181330 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה15/06/171558 צפיות
כולנו מחפשים שקט , חופש מהמיינד , חופש מהמחשבות שבאות והולכות בעירות וגם בשינה בדמות חלומות. החיים המערביים לא נותנים לנו הנחות ונדמה שרכבת המחשבות הזו רק הולכת וגוברת ולפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה רגע אחד של שקט.

מאת: אשרם במדברמדיטציה05/08/152571 צפיות
ההזדמנות ללמוד איך להנחות מדיטציות אושו 10 ימים, 13 - 22 באוגוסט 2015 זו השנה החמישית ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט. איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151612 צפיות
להיות באהבה ארבעה ימים, 4 - 7 בפבואר סדנת "התעוררות הלב המואר" נוצרה בשבילך לעזור לך להעיר את הלב. כאשר אנו זוכרים כיצד לחיות מהמרחב המקודש של הלב, אנחנו יכולים להפעיל את גוף האור שלנו – המרכבה. הסדנה יכולה לסייע לפתיחת העין השלישית דרך תרגול טנטרה של הלב. אנו נתחבר לתהליך היצירה בתרגילים שונים אותם נתרגל במהלך הסדנה.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151842 צפיות
אושו אינטנסיב Osho meditation camp - מחנה מדיטציות אושו 12-14 במרץ אשרם במדבר מזמין אתכם לחווית מדיטציות מדברית - סוף שבוע שכולו תרגול ולימוד מדיטציות אשר אושו יצר עבורנו. מחנה מדיטציות אושו, הוא אירוע המתקיים בכל רחבי העולם. המשתתפים מוזמנים לחוות באופן פעיל את איכות המדיטציות האקטיביות, אשר המורה אושו הביא עבורנו. המדיטציות האקטיביות מותאמות לאדם המודרני החושב, ועוזרות לו להתקרב אל העולם הפנימי ואל המודעות מתוך התבוננות אשר נוצרת באופן טבעי עקב האקטיביות שבמדיטציה. זהו סופ"ש שכולו מדיטציו

מאת: סוגנדהומדיטציה23/12/141667 צפיות
על אף אורח החיים המודרני והקידמה הטכנולוגית המביאים לחיי נוחות כביכול, החיים שלנו נהיו קדחתנים ותובעניים יותר ויותר. משפחה ומערכות יחסים הפכו לעבודה במשרה מלאה. התפתחות של מחלות לב, לחץ דם גבוהה וחרדה הם דבר שכיח עקב אורח החיים זה. הלחץ בו אנשים נתונים גורם לעומס רגשי, הלב שלנו פשוט נשחק.

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה26/06/144053 צפיות
נחנו רוצים להזמין אתכם להזדמנות, הזדמנות לצאת מתוך המירוץ של היומיום ולחוות תהליך עמוק של גילוי ששינה חיים של אנשים רבים ב"מסע 21" - תהליך אינטרנטי עוצמתי מצרפים לכם לינק לפרטים והרשמה אם אתם מתפללים לאיזון לריפוי, לבהירות, להתפתחות... אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע עוצמתי שיקח אתכם לצעד הבא שלכם...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica