חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס – MCITP גם לכם מגיע מקצוע יוקרתי ומתגמל

בעידן הטכנולוגי העבודה בתחום המחשבים ובתחום ההיי - טק היא מבין העבודות המתגמלות ביותר. לא רק מי שלומד מחשבים במוסד אקדמאי ומקבל תואר בוגר אוניברסיטה יכול להתפרנס היטב בענף המחשבים. קיימים קורסים רבים המעניקים לבוגריהם כלים וידע המאפשרים להם לעבוד במשרות יוקרתיות ומתגמלות. דוגמה לקורס כזה היא קורס MCITP.

קורס - MCITP על אפשרויות התעסוקה ועל מסלולי הקידום

•·        קורס MCITP הוא קורס בן שבע מאות שעות בממוצע הנמשך כשנה וחצי. זהו קורס המחייב השקעה רבה ומאמץ, אך משתלם מאוד. בסיום הקורס יוכלו הבוגרים להשתלב בתחומים שונים. הם יוכלו לעבוד כטכנאי מחשבים, כמנהלי רשתות, כמנהלי מסד נתונים, כמנהלי תשתיות וכמנהלי אבטחת מידע. כל התחומים האלו הם תחומים מוערכים מאוד, רק הטובים ביותר מועסקים בהם ומתוגמלים בהתאם.

•· בכל ארגון גדול או בבית עסק גדול בעל מספר רב של מחשבים מבוקשים אנשי תשתיות.  בוגרי קורס MCITP יוכלו להשתלב בכל ארגון גדול. חברת מייקרוסופט היא החברה המייצרת את מרבית מערכות ההפעלה, וקורס MCITP מעניק לבוגריו ידע וכלים להתמודד ולהפעיל כל ציוד של חברת מייקרוסופט.

•· הסמכת MCITP היא כרטיס כניסה לעולם ממומחים בענף המחשבים וההיי - טק. מוסמכי הקורס מוכשרים לעבוד בתכנון, בבנייה  באופטימיזציה ובהתאמה של הטכנולוגיות הנחוצות בכל פרויקט בעולם המחשוב. בוגרי הקורס יוכלו להתקדם במסלולי קידום, לבנות קריירה מפוארת ולהשתכר היטב. לבוגרי הקורס ניתנת גישה אל מאגרי המידע של חברת מייקרוסופט, הטבה המציבה אותם בשורה הראשונה של המומחים בתחום.

קורס MCITP - איך נבחר את הקורס הטוב ביותר?

•· חשוב ללמוד את הקורס במוסד לימודים בעל מוניטין המכין את תלמידיו לקראת בחינות ההסמכה של חברת מייקרוסופט.

•· לפני שבוחרים קורס MCITP חשוב לבדוק מי המרצים בקורס. האם הם מרצים הנודעים בתחומם? האם הם באים מהשטח או רק מומחים  בתיאוריה. חשוב גם לבדוק האם למוסד הלימודים יש מעבדות משוכללות, האם הלימודים כוללים התנסות מעשית במעבדה או רק לימודי תיאוריה. כדאי כמובן לבחור קורס המשלב תרגול מעשי רב עם הלימוד התיאורטי.

 



תגיות המאמר: טכנולוגיה, MCITP


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכללת IITC מציעה מגוון קורסים טכנולוגיים כגון קורס MCITP, קורס CCNA ועוד מגוון רחב של קורסים. פנו אלינו לקבלת ייעוץ והכוונה ללא התחייבות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז הישראלי לטכנולוגיה ותקשורת IITC

מתכננים כנס בקרוב או העברת קורס כלשהו? מעבר לאיתור מוסד המציע השכרת כיתות מחשבים, יש להקפיד על עוד כמה וכמה הדגשים, כדי שהאירוע יתנהל לשביעות רצון המפיקים והתלמידים כאחד. לפניכם שורה של טיפים שיסייעו לכם לארגן כנס או קורס שעוד רבות ידובר בשבחם.

קשה לתאר, איך היו חיינו נראים ללא מחשבים בכלל ומחשבים אישיים בפרט. בין אם אנו מודעים לכך או לא, המחשב האישי מלווה כל שלב וכל רגע בחיינו.

אם אתם נדרשים לארגן יום עיון עבור עצמכם, מקום עבודתכם או עבור לקוח שלכם, אתם וודאי יודעים כי מדובר בפרויקט לכל דבר. פרויקט כזה מחייב תכנון קפדני, תקצוב, ניהול ופיקוח כדי שהתוצאות יהיו משביעות רצון.

מי נזקק לשירותי השכרת כיתות מחשבים? אם אתם מדריכים בתחומי המחשבים ויש לכם קבוצת לימוד קטנה, ארגון המטמיע תוכנה חדשה ומבקש ללמד את עובדיו איך להשתמש בה, או מומחה מחשבים המכנס יום עיון בתחום התמחותו – השכרת כיתות מחשבים היא פתרון מעולה מבחינתכם. לא צריך לשכור כיתות כאלו לתקופה ממושכת, אלא רק למשך האירוע עצמו. בצורה כזו, חוסך מארגן האירוע סכום כסף ניכר.

עובדה ידועה היא, כי ישראל נחשבת למעצמת הייטק בקנה מידה עולמי. תעשיית ההייטק הישראלית מפרנסת בכבוד ישראלים רבים. עובדי ההייטק נהנים מסטאטוס מקצועי יוקרתי, תנאים טובים ועבודה מאתגרת ומלאת עניין. לא פלא, על כן, שרבים מעוניינים להשתלב בתעשיית ההיייטק ולמצוא בה עבודה. התחנה הראשונה בהשתלבות בהייטק היא לימודי מחשבים במכללה או באוניברסיטה טובה. האופציה הפופולארית יותר מבין השתיים היא לימודי מחשבים במכללה, בעיקר משום שההכשרה במכללה היא מעשית מאוד ואורכת הרבה פחות זמן מלימודי תואר ראשון.

אם אתם מעוניינים בלימודי מחשבים, ישנן מספר אפשרויות הפתוחות בפניכם. המעוניינים בתואר אקדמי בתחום המחשבים ילמדו באוניברסיטה, למשך פרק זמן של כשלוש שנים. למעוניינים בקורס מחשבים פרקטי, למטרות של הכשרה או הסבה מקצועית, מומלץ לקחת קורס במכללה, כמו למשל קורס טכנאי מחשבים או קורס מנהל רשתות. לאלו מביניכם ששולטים בשפה האנגלית או בשפה זרה אחרת, קיימת גם האפשרות ללמוד לימודי מחשבים בחו"ל.

אין זה סוד כי מקצועות המחשבים נחשבים, באופן מסורתי, למקצועות מבוקשים ומכניסים. מוסדות רבים מציעים לימודי מחשבים במסלולים שונים, כמו גם קורסים שונים לכל החפצים לרכוש השכלה מקצועית. אבל היכן כדאי ללמוד? האם באוניברסיטה או במכללה? אולי בכלל כדאי ללמוד באמצעות לימוד עצמי? בסוגיות אלו, כמו גם בשאלה איזה קורס מחשבים כדאי ללמוד, נעסוק במאמר שלפניכם.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195884 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189088 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183053 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181953 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171656 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171762 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171773 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica