חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוגורט איתך כל הזמן

כשאתם רוצים לאכול משהו מתוק ולהתפנק ללא רגשי מצפון ישנו מאכל אחד שתמיד ילווה אתכם לכל אורך הדרך, כמה לצד ארוחה, כארוחת ביניים, לקינוח וכממתק, בטוח שניחשתם כבר למה הכוונה - יוגורט. יתרונותיו של היוגורט ידועים לכולם, הסיוע למערכת העיכול, תוספת חיידקים בריאים לגוף, מניעת מחלות במעיים, שיפור ספיגת סידן ועוד, כל אלו מחכים לכם בטעם מושלם.יוגורט נחשב כבריא גם לאנשים הרגישים למוצרי חלב היות שבתהליך הכנתו היוגורט צורך את סוכר החלב - הלקטוז וכך אנשים שרגישים לו יכולים להתפנק על יוגורט בראש שקט, כבר בשנות ה-20 של המאה הקודמת טען המיקרוביולוג מכנקוב היהודי כי אריכות ואיכות החיים של עמי מזרח אירופה כמו הבולגרים היא בעיקר בזכות לצריכה יומית של יוגורט.

אם חשקה נפשכם באיזשהו משהו קטן והבטן מקרקרת תעשו טובה לעצמכם ותיקחו מהמקרר יוגורט דנונה,ותתפלאו כבר לאחר קופסה אחת של יוגורט תרגישו שובע הודות לסיבים התזונתיים המצויים ביוגורט הגורמים לתחושת שובע, וכמובן אחוזי השומן הנמוכים הנעים בין 0% ל-3%, כיום אין צורך להסתפק ביוגורט לבן וניתן לאכול ממגוון היוגורטים הקיימים בשוק, יוגורט דנונה פרי עם אפרסק, אננס, פסיפלורה ועוד, דנונה טבעי עם תוספת גרנולה ותמרים או גרנולה וחמוציות, וכמובן יוגורט עם פרי בתחתית הגביע המחכה לכם בקריצה ממזרית, רק תכניסו כפית ותתענגו על הטעם.

יוגורט מתאים כמובן גם לקינוח, במקום גלידה מלאה בסוכר וקלוריות העדיפו פרוזן יוגורט. את מעדן הפרוזן יוגורט אוכלים עם שילוב שוקולדים, פירות ושאר מעדנים, לא משנה אם בא לכם אננס, אבטיח, תות, בננה, דובדבן, מקופלת לבנה או שחורה, פסק זמן או ביסקוויטים, הכל הולך עם יוגורט, רק תפתחו את הדמיון ותנסו, מובטח שלא תתאכזבו.

כמו כן הטרנד האחרון של יוגורט שצץ בכל פינה הוא יוגורטיות המוכרות מקפא יוגורט בדיוק כמו גלידה אמריקאית, רק פה מדובר על יוגורט קריר וטעים, דל בקלוריות עם כל היתרונות הבריאותיים . למקפא היוגורט מוסיפים פירות טריים כגון דובדבן, אבטיח, תות ועוד, שילובי שוקולד, קינדר, פקאן סיני גרוס, עדשים, סוכריות גומי, עד בלי סוף. מעדני יוגורט דלי קלוריות מאפשרים לכם להתענג על הטעם המוכר של יוגורט ובאותו זמן גם לחטוא קמעה בשילוב של תוספות מטריפות.

אך הצעקה האחרונה בתחום לא נגמרת בחנויות היוגורטיה היום אפשר להזמין שירותי בר יוגורט לאירועים וליהנות מבר שייקים ויוגורטים איכותי. לשומרי המסורת השקיטו את ליבכם כיום ניתן להזמין יוגורט פרווה כשר למהדרין, ועימו מגוון תוספות מלהיבות כדוגמת פקאן, חלבה וגרנולה.  בר היוגורט מתאים לאירועים עסקיים, ימי כיף, ימי עיון ומפגשי חברה וכמובן לאירועים משפחתיים כמו חתונה, בריתות, ימי הולדת ועוד. בר יוגורט מציע בנוסף למעדן היוגורט גם שייק יוגורט מעולה או מוזלי בסגנון הודי עם תוספות גרנולה ופירות. לא תאמינו איזה שילובים מדהימים של שייקים ניתן להכין עם יוגורט, שייקים בשילוב מנגו, פסיפלורה, אננס, בננה, שקדים, אגוזי מלך, תמר, קינמון, אוכמניות, פטל, תותים ודובדבנים, הכל כיד הדמיון, אין מגבלות רק ללקק את האצבעות.


 



תגיות המאמר: יוגורט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אריק אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק אלון

מאת: אריק אלוןמתכונים ואוכל - כללי01/06/111189 צפיות
כולם אוהבים אותו ורואים בו המאכל הלאומי של ישראל, חומוס נהפך כבר מזמן למייצג תרבותי ולסימן היכר של מדינת ישראל. עם זאת הדעות לגבי חומוס חלוקות, יש הרואים בו מאכל בריאותי וישנם כאלה שחושבים שחומוס הוא מתכון להשמנה ולחיידקים - תחושה זו נובעת מתוכניות תחקיר שמצאו בעבר בחומוס בקטריות שונות. אך כיום מדובר במציאות שונה בוודאי בנוגע לחומוס אחלה. חומוס אחלה עובר בקרה מוקפדת ויוצא מהמפעל ברמת איכות מעולה

מאת: אריק אלוןמתכונים ואוכל - כללי24/05/111584 צפיות
כשאתם קונים שוקולד עומד לפניכם מבחר עצום של סוגים, שוקולד חלב, מריר, שוקולד לבן. השוקולד הנמכר ביותר בישראל - שוקולד פרה נמכר כיום במגוון סוגים: שוקולד חלב, מריר, לבן, ממולא באגוזים, קרמל, נוגט, סוכריות, ועוד. האם עצרתם עצמכם וחשבתם מה ההבדל בין כל סוגי השוקולד הקיימים, איך הם נוצרו?

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205304 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205223 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205525 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205616 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195928 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196135 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183102 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica