חפש מאמרים:
שלום אורח
06.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת מאמרים - חלק חשוב בהקמת אתר

סוף סוף החלטתם להקים לעצמכם אתר אינטרנט מתקדם ומעוצב למשעי אשר ישמש לכם ככרטיס ביקור לעסק, באמצעותו תוכלו לשווק את מרכולתכם ולמכור מוצרים ושירותים אלו ואחרים ונשאלת השאלה: האם עצם העלאתו לרשת ועצם קיומו ברשת האינטרנט ימשוך אליו קהל גולשים פוטנציאלי ?

אז זהו, שממש לא. ללא מאמרי תוכן מונחי תוכן רלוונטי, מספר הגולשים אשר יגיעו לאתר שלכם יהיה זניח ובהתאם לכך גם רמת המכירות.

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט נועדה ליצור מפגש פסגה באמצעות מנועי החיפוש השונים בין הגולש, אשר לצורך העניין ניתן להגדירו כלקוח הפוטנציאלי שלכם לבין האתר אותו העלתם לרשת.

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט - מדוע חשוב להקפיד על איכות?

כתיבת מאמרים והתוכן באתר אינטרנט שלכם מיועדים בראש ובראשונה לגולש עצמו אשר מחפש מידע או מתעניין במוצר או שירות. גם מנועי החיפוש בעצמם קובעים את איכות האתר שלכם באמצעות ניתוח התוכן.

ישנם כמה מנועי חיפוש שונים אך העיקרי שביניהם הוא מנוע חיפוש גוגל, הוא גם הפופולארי מבין כולם והוא גם צרכן כבד של תוכן, ולא סתם תוכן אלא תוכןאיכותי ואקסקלוסיבי. לצורך עניין זה, כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט חשובה במתן ערך מוסף לגושל ולסייע בקידום האתר

לא רק איכות המאמר חשובה אלא גם הכמות - אתר איכותי יכיל כמות נכבדה שלתוכן ועל מנת לקדם אתר נדרשת כמות גדולה של מאמרים ותכנים רעננים ואיכותיים ובכך תוכלו להשיג דירוגים גבוהים בקרב מנועי החיפוש.

כאשר גוגל מצליח לזהות תוכן בעל איכות גבוהה הוא יתייחס אליו בהתאם. לכן, אם ברצונכם להעלות אתר לרשת, השקעה בתכנות ועיצוב אמנם חשובה מאוד אךההשקעה המשמעותית ביותר תהיה באמצעות כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט והרבה מאמרים, שכן הכמות והאיכות במקרה זה חשיבותן זהה.

מאמרים - האם רק לאתר שלי?

גולשי האינטרנט בהחלט מחפשים תוכן ותוכן באיכות גבוהה ובכמות נכבדת ימשכו כמה שיותר גולשים לאתר ובהתאם לכך תהיה זמן שהותם באתר. כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט אמורה להיות מופנית הן לאתר הפרטי שלכם והן לאתרים אחרים חיצוניים.

כדאי שבאתר הפרטי שלכם יהיו כמה שיותר מאמרים בעלי תוכן איכותי וכמו כןיש להפיץ מאמרים באתרים חיצוניים כגון אתרי מאמרים (כמו גם את זה -academics.co.il), אתרי תוכן נוספים ואתרים העוסקים בתחומים מקבילים. כדאי לשלב קישורים לאתר שלכם וכך בסופו של דבר יסייעו בקידום האתר שלכם במנועי החיפוש השונים ובעיקר בגוגל, ביצירת תדמית חיובית ובסופו של דבר - בקידום העסק שלכם.

יש לדעת כי כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט איננה כתיבה רגילה והיא איננה דומה לכתיבה יצירתית, עיתונאית וכדומה. כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט חייבת להיות כתיבה בעלת מאפיינים שיווקיים, עליה להיות מתומצתת ותכליתית על מנת שהגולש לא ימצא עצמו משועמם ויחמוק לאתרים אחרים ( מנוע החיפוש יודע לזהות זאת ואת זמן שהות הגולש באתר ) ובמאמר עצמו מילות המפתח חייבות להיות מוזכרות מספר פעמים מסוים אשר מוגדר מראש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אומדיה שיווק באינטרנט עוסקת ביצירת תוכן וכן בניהול ובפיתוח אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אומדיה שיווק באינטרנט

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/191172 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/171473 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/141643 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/141814 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/137113 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137167 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137247 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica