חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נייר מכתבים - הזמנה חכמה

מאת: אורי יוסףצרכנות24/06/20111304 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נייר מכתבים, חשוב בתהליך השיווק והמיתוג של עסקינו.
אם גם אתם משתמשים רבות בנייר, על מנת לשלוח מכתבים לספקים, או ללקוחות החברה, חשוב לקחת בחשבון את האיכות שלו.
לנייר איכותי, יש יתרונות רבים, ביניהם: התשדורת שהוא מעביר ללקוחות - ככל שנייר מכתבים יהיה זול יותר, יבחינו בכך גם הלקוחות אשר אוחזים בו, וסביר להניח שכך יתפסו את חברתכם.
שימוש לטווח זמן ארוך יותר - יתרון נוסף וחשוב לא פחות, הוא העובדה כי, נייר איכותי מחזיק מעמד זמן רב יותר, גם אם הוא שוכב בתיבת הדואר מספר ימים, או במחלקות השונות בחברה, עד הרגע בו הוא יובא לשימוש.
ניירות זולים, פעמים רבות, דוהים במהלך הזמן במידה ולא נעשה בהם שימוש מיידי.
כמובן שיש לניירות איכותיים, עוד יתרונות רבים ומגוונים, אך מטרתו של מאמר זה, הוא לכוון אתכם הצרכנים, כיצד יש לרכוש נייר איכותי והיכן.

היכן לרכוש נייר מכתבים
נייר המיועד למכתבים, נמכר ברשתות שיווק רבות, כמו גם בבתי דפוס לא מעטים.
אם אתם עומדים בפני רכישה של נייר מכתבים, כדאי לערוך סקר שוק, ורק בסיום התהליך, לקבל את ההחלטות הנכונות בהתאם לאיכות ולמחיר.
דבר ראשון אותו כדאי לקחת בחשבון, הוא וותק בית הדפוס בו הינכם רוכשים את נייר המכתבים.
שימו לב כי, ככל שלבית דפוס ניסיון רב שנים, כך ניתן להסיק באופן ישיר כי, הוא איכותי מקצועי ומיומן, אחרת לא היה שורד את התחרות הרבה שישנה בתחום.

דבר שני שעליכם לדאוג ולשים לב בעת הזמנת נייר מכתבים, הוא האם בית הדפוס מבצע בנוסף הדפסה על גבי הנייר או רק מוכר לכם נייר לבן וריק.
מרבית מבתי הדפוס אכן מבצעים גם הדפסה, (משום שזוהי פרנסתם), אך לא כל בית דפוס מבצע את ההדפסה איכותית.
על מנת להיות בטוחים כי ההדפסה על גבי נייר מכתבים היא איכותית, עליכם לבדוק עם נציג בית הדפוס באילו צבעים הם נוהגים להשתמש ובאיזה מכשור.
ככל שהטכנולוגיה תהיה חדישה יותר, כך תוכלו להיות בטוחים כי, התוצאה של ההדפסה על גבי נייר מכתבים אותו הזמנתם, תהיה איכותית גם היא.

לאחר שבחנתם מספר בתי דפוס ושאלתם את הפרטים לעיל, זה הזמן להיכנס אל אתר האינטרנט של בית הדפוס, ולהתרשם מהם במידה גבוהה יותר.
באתר האינטרנט, תוכלו למצוא את החברות השונות איתן עבדו בעבר, וכן מכתבי המלצה אם קיימים כאלו.
במידה ואין מכתבי המלצה באתר, אל לכם להתבייש, הרימו את הטלפון וחייגו לחברה שבצעה הזמנה בעבר, וקבלו ממנה המלצות או הערות בהתאם.

עוד תוכלו להתרשם באתר, מתמונות של בית הדפוס, תוכלו לעיין בפרטי החברה, לרבות: מי הם מנהליה ואיזה נייר מכתבים הם משווקים לצרכן.

נייר מכתבים, יכול פעמים רבות להיתפס כנייר בלבד ללא משמעות, וככזה אשר מושלך בסופו של יום אל פח הזבל, אך אל לכם לשכוח את היתרונות הרבות שלו ואת התוצאה הסופית שהוא מספק, כגון: חיזוק התהליך השיווקי והמיתוג של החברה.

נייר מכתבים חייב להיות עמיד, ולעטר את פרטי החברה, לרבות: לוגו ופרטי התקשרות, על פי בקשתכם.
ברגע בו תפנו אל בית הדפוס המקצועי והמיומן איתו תבחרו לעבוד, תעבירו להם את פרטי העסק והלוגו, והם יעבירו לכם נייר אחד לדוגמא, על ידי כתובת המייל, ורק לאחר האישור שלכם, דוגמא זו תעבור להדפסה בכמות הרצויה.
חברות גדולות, אשר משתמשות בנייר מכתבים, באופן קבוע רציף ורב, יזמינו כמות רבה של נייר המיועד למכתבים, ועל כן לדוגמא הראשונית שתועבר לאישור, משמעות רבה.

 



תגיות המאמר: נייר מכתבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי יוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי יוסף

מאת: אורי יוסףבנקאות18/07/111451 צפיות
תמיד יהיה לנו צורך בהזמנת פנקסי צ'קים המתפקדים כאמצעי תשלום נוח ויעיל לספקים ולגורמים נוספים המספקים לנו שירותים אלו ואחרים. כיום, האינטרנט והמסחר האלקטרוני הם בעלי תפקידים חשובים מאוד בכל הקשור אל רכישה ותשלום. בהתאם לכך, בשנה האחרונה אנו עדים לתופעה של התפתחות אמצעי תשלום אלקטרוניים, ביניהם צ'קים אלקטרונים העוברים תהליך עיבוד מודרני.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 14/06/111155 צפיות
בהמשך למאמר הקודם בנושא, להלן עוד מספר סיפורי צ'קים מרתקים, בעזרתם נוכל ללמוד כיצד להימנע ממצבים מביכים.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 09/06/111157 צפיות
חתן ששילם באמצעות צ'קים לנושים, נרקומן שזייף את חתימתה של קשישה, עבריין שהשתמש בשם אברג'יל כדי לפדות צ'קים, או נוכלת ששילמה למוביל באמצעות צ'קים חוזרים, כל אלו ואחרים הם סיפורי צ'קים מרתקים מחד עצובים מאידך, ומתרחשים לא מעט בארצנו הקטנה. במאמר זה נתאר מספר סיפורי צ'קים חשובים, אשר כל שנותר לנו לעשות, בדיעבד, הוא, ללמוד את לקחיהם.

מאת: אורי יוסףבנקאות23/05/111602 צפיות
מבין שלושת צורות התשלום הקיימות, פנקסי צ'קים הינם שיטת התשלום היחידה שבה תאריך התשלום נתון לשני הצדדים בעסקה. יחד עם זאת, חשוב לוודא שהצ'ק לא יגיע לידיים לא רצויות. איך עושים את זה באמצעים הכי פשוטים ולמה זה נחוץ? כל הפרטים כאן.

מאת: אורי יוסףבנקאות19/04/112356 צפיות
גניבות של פנקסי צ'קים, הינן בהחלט אפשרות שיש לקחת בחשבון. אין זה נדיר כי מישהו פורץ לביתכם ולוקח שלל, הכולל את הצ'קים שלכם. הוראות הדפסת פנקסי צ'קים בצורה חכמה ובטוחה, תגרום לכך שהאדם שגנב לכם את הצ'ק, לא יוכל להשתמש בו. מאמר זה יפרט בפניכם אודות גניבת פנקסי צ'קים, וכיצד להימנע מנזק עתידי.

מאת: אורי יוסףבנקאות14/03/111985 צפיות
כל אדם אשר זקוק לפנקסי צ'קים ומחליט לפסוח על סניף הבנק ולבצע הזמנת פנקסי צ'קים דרך בית דפוס צריך לדעת לקראת מה הוא הולך. הזמנת הפנקסים דרך בית הדפוס היא אינה פרוצדורה מסובכת אך בבואכם לבצע אותה כדאי שתכירו את התהליך ותהיו מודעים לכל הדברים שעליכם לבצע בדרך.

מאת: אורי יוסףבנקאות04/03/111560 צפיות
הדפסת פנקסי צ'קים מאובטחים מצריכה ציוד מורכב, שלא קיים בכל בית דפוס. לכל שיטת הדפסה יש את הציוד שלה וצריך לדעת לבחור בבית הדפוס עם הציוד המתקדם ביותר. אז איך עושים את זה? כל הפרטים כאן.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214292 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204430 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205333 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194187 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193413 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193461 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182928 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica