חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פנקסי צ'קים או צ'קים בדידים באינטרנט - מה עדיף?

מאת: אורי יוסףבנקאות18/07/20111448 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמיד יהיה לנו צורך בהזמנת פנקסי צ'קים המתפקדים כאמצעי תשלום נוח ויעיל לספקים ולגורמים נוספים המספקים לנו שירותים אלו ואחרים. כיום, האינטרנט והמסחר האלקטרוני הם בעלי תפקידים חשובים מאוד בכל הקשור אל רכישה ותשלום. בהתאם לכך, בשנה האחרונה אנו עדים לתופעה של התפתחות אמצעי תשלום אלקטרוניים, ביניהם צ'קים אלקטרונים העוברים תהליך עיבוד מודרני.

פנקסי צ'קים
האטרקטיביות של שימוש באמצעי תשלום שונים (ביניהם צ'קים אלקטרונים) באינטרנט נובעת מהירידה בעלויות התשלום של פעולות כגון עיבוד התשלומים והתפעול שלהם באינטרנט.
למעשה, מפתחי האפליקציות של טכנולוגיית המסחר האלקטרוני מתכננים לפתח מערכת פשוטה באינטרנט אשר תאפשר לכל הגולשים (בין אם מדובר בסקטור העסקי או הפרטי), לבצע פעולות של העברת כספים באמצעות אמצעי תשלום שונים, ממשק ידידותי מהיר ועלויות נמוכות.
למרות התכנונים העתידיים, קחו בחשבון כי נכון להיום רק כמות קטנה של עסקים (כחמישה אחוזים), מאפשרים שימוש באמצעי תשלום, כגון: צ'קים אלקטרונים, העברות אונליין ועוד ורוב רובן של החברות עדיין מעדיפות להזמין פנקסי צ'קים מבית הדפוס ולהשתמש בהם כאמצעי תשלום יעיל ובטיחותי בצורה המוכרת להם.
הסיבות לכך שרוב החברות מעדיפות להימנע משימוש באמצעים אלקטרונים (כמו צ'קים אלקטרונים) להעברה של כספים הן:
1. אתרים שנפרצים - כל נושא אבטחת המידע עדיין פרוץ וישנם אתרי אינטרנט רבים שנפרצים וחושפים את הפרטים של הצ'קים והעסק.
2. אתרים אשר אינם זמינים - פעמים רבות האתר דרכו אתם מבצעים את פעולות העברת התשלום אינו זמין משום תקלה בשרת. דבר אשר מעכב את העברת התשלום ופוגע באמינותו ותדמיתו של העסק.
3. שירות אישי - עסקים רבים טוענים כי הזמנת פנקסי צ'קים באמצעות האינטרנט או פעולות של העברת כספים באמצעות צ'קים אלקטרוניים לוקים בחסר, משום אי היכולת לקבל שירות אישי ולתקן טעויות בהזמנה, וזאת בניגוד אל הזמנת פנקסי צ'קים בבית דפוס.
4. פערים - ישנו פער משמעותי בין החברות השונות בכל הקשור אל ביצוע תשלום באמצעות צ'קים אלקטרונים ברשת. כמות גדולה של חברות אינן מנוסות בתהליך זה ויש כאלו אשר אינן מכירות כלל את כל הקשור בו, ולכן הן מעדיפות לפעול בדרכים המוכרות והבטוחות של קבלת והוצאת צ'ק באמצעות הדואר.
כאמור, התכנונים העתידיים של שימוש בצ'קים אלקטרוניים ואמצעי תשלום נוספים באינטרנט מלהיבים, אך נכון לעכשיו הנושא עדיין בחיתוליו, שכן על מנת למלא את הפונקציות של פנקסי צ'קים שלהם אנו מורגלים באמצעות האינטרנט יידרשו הדברים הבאים:
מערכת אוטומטית המאפשרת קבלת תשלומים ואישורם מול הבנקים, מערכת חתימות דיגיטליות ואימות החתימות על הצ'קים, מערכת המסונכרנת עם מערכות אחרות ומאפשרת הוצאת חשבוניות ואישורים בזמן אמת על כל הפקדה של צ'ק, סנכרון בין אתרי שליחויות, אפשרות לספק ללקוחות מתן סטאטוס מיידי של ההזמנה שלו לגבי הצ'ק שיצא או הופקד.
כמו כן, מערכות אבטחת התשלום יצטרכו לעבור בדיקות רבות שבהם יוודאו כי אכן מתקיימים התנאים הבאים: סודיות של נתוני התשלום ושאכן בעל הצ'ק הוא זה שהוציא את הצ'ק האלקטרוני.

העתיד של פנקסי צ'קים
נכון לימים אלה עובדים על מספר אב טיפוסים של מערכות צ'קים אלקטרוניות שיאפשרו קבלת פנקסי צ'קים וצ'קים בדידים בתמורה לניכוי התשלום הרשום על הצ'ק במערכת.
המפתחים והמתכנתים העובדים על מערכות אלו מודעים לכך שרוב העסקים לא יוותרו בקלות על הזמנת פנקסי צ'קים ושימוש בהם ולכן הם מתכננים את האפשרות לשילוב צ'קים במערכות אלו על ידי סליקתם.

 



תגיות המאמר: פנקסי צקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי יוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי יוסף

מאת: אורי יוסףצרכנות24/06/111301 צפיות
נייר מכתבים, חשוב בתהליך השיווק והמיתוג של עסקינו. אם גם אתם משתמשים רבות בנייר, על מנת לשלוח מכתבים לספקים, או ללקוחות החברה, חשוב לקחת בחשבון את האיכות שלו.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 14/06/111153 צפיות
בהמשך למאמר הקודם בנושא, להלן עוד מספר סיפורי צ'קים מרתקים, בעזרתם נוכל ללמוד כיצד להימנע ממצבים מביכים.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 09/06/111154 צפיות
חתן ששילם באמצעות צ'קים לנושים, נרקומן שזייף את חתימתה של קשישה, עבריין שהשתמש בשם אברג'יל כדי לפדות צ'קים, או נוכלת ששילמה למוביל באמצעות צ'קים חוזרים, כל אלו ואחרים הם סיפורי צ'קים מרתקים מחד עצובים מאידך, ומתרחשים לא מעט בארצנו הקטנה. במאמר זה נתאר מספר סיפורי צ'קים חשובים, אשר כל שנותר לנו לעשות, בדיעבד, הוא, ללמוד את לקחיהם.

מאת: אורי יוסףבנקאות23/05/111600 צפיות
מבין שלושת צורות התשלום הקיימות, פנקסי צ'קים הינם שיטת התשלום היחידה שבה תאריך התשלום נתון לשני הצדדים בעסקה. יחד עם זאת, חשוב לוודא שהצ'ק לא יגיע לידיים לא רצויות. איך עושים את זה באמצעים הכי פשוטים ולמה זה נחוץ? כל הפרטים כאן.

מאת: אורי יוסףבנקאות19/04/112352 צפיות
גניבות של פנקסי צ'קים, הינן בהחלט אפשרות שיש לקחת בחשבון. אין זה נדיר כי מישהו פורץ לביתכם ולוקח שלל, הכולל את הצ'קים שלכם. הוראות הדפסת פנקסי צ'קים בצורה חכמה ובטוחה, תגרום לכך שהאדם שגנב לכם את הצ'ק, לא יוכל להשתמש בו. מאמר זה יפרט בפניכם אודות גניבת פנקסי צ'קים, וכיצד להימנע מנזק עתידי.

מאת: אורי יוסףבנקאות14/03/111981 צפיות
כל אדם אשר זקוק לפנקסי צ'קים ומחליט לפסוח על סניף הבנק ולבצע הזמנת פנקסי צ'קים דרך בית דפוס צריך לדעת לקראת מה הוא הולך. הזמנת הפנקסים דרך בית הדפוס היא אינה פרוצדורה מסובכת אך בבואכם לבצע אותה כדאי שתכירו את התהליך ותהיו מודעים לכל הדברים שעליכם לבצע בדרך.

מאת: אורי יוסףבנקאות04/03/111557 צפיות
הדפסת פנקסי צ'קים מאובטחים מצריכה ציוד מורכב, שלא קיים בכל בית דפוס. לכל שיטת הדפסה יש את הציוד שלה וצריך לדעת לבחור בבית הדפוס עם הציוד המתקדם ביותר. אז איך עושים את זה? כל הפרטים כאן.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161768 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138948 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132004 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131869 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128587 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128648 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128783 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica