חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה מועדפת באילת

מאת: אלעד אוחנהדרושים24/06/20111086 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיילים משוחררים רבים נוטים לחפש עבודה מועדפת דווקא בעיר אילת. אולי משום שזהו בירת התיירות הנופש של ישראל, ומלבד עבודה מועדפת שבסופה מחכה גם מענק כספי מכובד, אלה גם עבודה מהנה במקום אטרקטייבי לעשות כסף וגם ליהנות במקביל. ישנם הרבה מאוד מלונות בעיר אילת אשר ישמחו לקבל לידיהם חיילים משוחררים אשר מחפשים עבודה מועדפת.

כידוע, עבודה מועדפת מציגה שכר נמוך יחסית מהשכר הממוצע, אך בעקבות התנאים ומענק נוסף שניתן לאותם עובדים שעבודה זו, רבים מהחיילים מהשוחררים רוצים ובאים לעבוד באותם עבודה שנכללות בקריטריון של עבודה מועדפת אשר קבע ביטוח לאומי.

עבודה מועדפת במלונות באילת

למה דווקא לעבוד בעבודה מועדפת באילת ולא באחד מתחנות הדלק הקרובות למקום מגוריך? משום שבעיר אילת תוכל לעבוד בעבודה מועדפת, ובמקביל לעשות חיים בעיר אטרקטיבית במיוחד שלא מציבה סוף לגבולות ההנאה והאטרקציות אשר קיימים בתוכה. ריבוי המלונות באילת מעלה את הביקוש לאותם חיילים משוחררים שמחפשים עבודה מועדפת באילת, ומשום שחיילים רבים ישמחו לעבוד באילת התחום רק הולך וצומח בשנים האחרונות. יותר ויותר חיילים משוחררים מגיעים לאילת על מנת לעבוד באחד המלונות בעיר.

מועדפת במלון = רווח נקי

תחשבו על זה שאם הייתם עובדים בעבודה רגילה, משהו קרוב לביתכם. היה אליכם להוציא לא מעט כסף על כלכלה בסיסית, אם זה אוכל, חשמל, אולי מקום לינה. כאשר אתם עובדים בעבודה מועדפת כמו בעיר אילת, אתם תעבדו נראה במלון שיקח על עצמו לא מעט מההוצאות שלכם. כלומר שכמעט ולא תצטרכו להוציא כסף על דברים בסיסיים, אוכל זה משהו שתקבלו מהמלון, כנ"ל גם מקום לינה. כך יוצא שעבודה כזו חוסכת לכם המון כסף, ומשאירה לכם רווח נקי לביזבוזים ולחיסכון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195511 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195879 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192029 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191676 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141399 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144636 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141492 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174100 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152673 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151850 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151776 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151860 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151897 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151796 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica