חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

במות לאירועים

מאת: מריםהפקות אירועים28/06/20111040 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום קל מתמיד לארגן אירוע באופן עצמאי מ-א' ועד ת' אפילו בחצר האחורית, בין אם זה אירוע משפחתי כמו בר מצווה או חתונה ובין אם מדובר על תצוגת אופנה, כנס וכן הלאה. חברות השכרת ציוד לאירועים יוכלו לספק לכם את כל הדרוש לכם כדי להפוך אתר טבע או חצר פרטית לזירת המסיבה המושלמת – החל בשולחנות וכסאות תואמים עם כל אשר עליהם (סכו"ם, מפות, קישוטי שולחן מעוצבים), דרך פינות ישיבה וזולות מפנקות לעיצוב האתר, וכלה במחסומים, באמצעי תאורה ואפילו באוהלי ענק לכל מטרה, המאפשרים לקיים אירועים בחוץ גם ביום גשם סגרירי. יתרה מזו, חלק מחברות השכרת הציוד מציעים אפילו במות לאירועים – בשירותי השכרה, הקמה ופירוק גם יחד.

לרוב חברות שכאלו יציעו מגוון רחב של במות לאירועים, כדי לענות על כל הצרכים השונים והמגוונים של לקוחותיהן. הלא יש הבדל גדול בין במה לבמה, גם מבחינת גדלים שונים וגם מבחינת ייעודיהן – להופעת מוזיקה, לבלט, לנאומים בלוויית מסך וידאו, וכן הלאה.

לפני הכל – הגדירו את המטרות שלכם

אם אתם מחפשים פתרונות בנושא במות לאירועים, לפני שתתחילו להרים טלפונים לחברות השכרת ציוד כדי לערוך בירורים והשוואת מחירים, כדאי שתגדירו טוב מה בדיוק אתם מחפשים. כפי שהוזכר קודם לכן, חשוב לדעת למה הבמה מיועדת ולאלו צרכים, כדי להגדיר את הפרמטרים השונים הנדרשים ממנה.

דבר לא פחות חשוב הוא הגודל ותנאי השטח בו היא תוקם. במות לאירועים מגיעות בגדלים שונים, המשפיעים גם על מחירן, כמו גם על קלות התקנתן. לפני שאתם פונים לחברות המתאימות בדקו שהשטח אכן מתאים לצורך הקמת במות לאירועים – הן מבחינת שטח פנוי, הן מבחינת מישוריות הקרקע, והן מבחינת גישה נוחה למקימי הבמה ורכבי הציוד הנלווה. לעתים תנאי השטח מגבילים את אורך הבמה המבוקשת או משפיעים על צורתה.

חשוב להגדיר גם איזה ציוד נוסף צריך להיות על הבמה ומסביבה – ציוד הגברה, מסכים, מחסומים, מיקרופונים, כלי נגינה וכן הלאה.

לפי כל הפרמטרים הללו תוכלו לחפש את המוצר המתאים לכם ביותר ולקבל הצעת מחיר מדויקת מחברת ההשכרה.

עוד נקודה קטנה: במות לאירועים גדולות במיוחד או גבוהות לעתים מחייבות קבלת אישורים מתאימים. מומלץ לבדוק את העניין מראש.

הכי חשוב – נושא הבטיחות

בין אם הבמה שאתם מתכוונים להקים עומדת לשאת עליה 4 אנשים ובין אם להקת מחול שלמה כולל ציוד, על הבטיחות להיות ערך ראשון במעלה בהקמת ובהשכרת במות לאירועים. עליה להיות חזקה ובטוחה מספיק כדי לשאת את המשקל המבוקש – לא רק של האנשים העומדים עליה, אלא גם של כל הציוד הנלווה (שמשקלו עשוי להיות רב עוד יותר) לרבות רמקולים, מוניטורים, פנסי תאורה, תפאורה וכו'.

לכן, בהתקשרותכם עם חברת השכרת ציוד לאירועים כדאי לבדוק שהחברה אמינה ומציעה ציוד בטוח, כולל אישורים מתאימים אם נדרשים כאלו.

 



תגיות המאמר: במות לאירועים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרים

מאת: מריםהדברה30/10/111060 צפיות
כולם חושבים שלבצע הדברת מזיקים צריך רק בזמן הקיץ, מחשבה זו אומנם נכונה אבל לא לגמרי, נכון שבזמן קיץ בזמני חום יש לדאוג לביצוע הדברת מזיקים וזאת משום שהחום בחוץ מזמין חרקים רבים לצאת ממקומות המסתור שלהם כמו מחילות נסתרות או ממקומם מתחת לאדמה שם הם מתחבאים בזמן הגשמים מהרטיבות והקור

מאת: מריםספורט וכושר גופני - כללי19/09/111536 צפיות
הרבה אנשים אינם יודעים מהו אליפטיקל. המאמר הבא עוסק במהו אליפטיקל ובנוסף מספק מידע על ציוד ספורט נוסף.

מאת: מריםהדברה06/09/111094 צפיות
אם אני מדברים אם אנשים על נושא ההדברה. רב הסכוי שנזכיר בתוך השיחה אחד מהבטויים הבאים: גוקים, נמלים, מקקים, חרקים ועוד... נתאר בפה מלא עד כמה חיינו הפכו לגיהנם במחיצתם נצודד איך מציקה לנו העובדה שאיננו יודעים מהיכן יקום לנו הפגע הבא.

מאת: מריםגינון01/08/111093 צפיות
אם החלטתם לגדל צמח / עץ / פינת פרחים בשטח הסמוך לביתכם אתם צריכים לדעת שלגדל אותם זה לא רק להשקות אותם בנימה אוהבת בתדירות מסודרת, זה לא רק לשים לב שילדי השכנים אינם מתעללים בהם.. אלא לדאוג לכל הטיפול התחזוקתי שלהם כמו, גיזום ודישון באופן אחראי.

מאת: מריםבית חכם28/06/111079 צפיות
מה אתם עושים כשהחום מציק לכם ובכבר בלתי נסבל? מפעילים את המזגן? או שמא את המאורר? מצליחים לחשוב על כך שמאות שנים בני אדם היו חיים ללא מיזוג אויר וללא מאוורר? מצליחים לדמיין את חייכם מלווים בניפנוף מול הפנים במניפה העשויה בד בימיות הקיץ החמים?

מאת: מריםניקיון28/06/111121 צפיות
כולם מדברים על העידן הגלובלי ועל השפעותיו הרבות בתחום התעסוקתי. מגמת הגלובליזציה, אשר התחזקה בשני העשורים האחרונים, הביאה לתמורות רבות בשוק העבודה, כשאחת הבולטות שבהן היא התפתחותן של צורות העסקה חדשות.

מאת: מריםיהדות20/06/111366 צפיות
מפעלי מתכת רבים שוכנים לאורך ארצינו הקטנה. החל בראש הנקרא הצפונית וכלה באילת הדרומית והרחוקה. הקשוי של ניהול בית עסק פרטי הוא גדול מאוד ועל כך המאמר הזה יתעסק.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195875 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192998 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182278 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181471 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181565 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181592 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181712 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica