חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איציקלופדיה על גיזום עצים:

מאת: מריםגינון01/08/20111094 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מידע נוסף על גיזום עצים

אם החלטתם לגדל צמח / עץ / פינת פרחים בשטח הסמוך לביתכם אתם צריכים לדעת שלגדל אותם זה לא רק להשקות אותם בנימה אוהבת בתדירות מסודרת, זה לא רק לשים לב שילדי השכנים אינם מתעללים בהם.. אלא לדאוג לכל הטיפול התחזוקתי שלהם כמו, גיזום ודישון באופן אחראי. גיזום עצים הוא דבר הרכחי לעץ ולסביבתו כאשר פוסחים על פעולה זו לא רק שמזיקים להתפתחות תיקנית ואסטטית של העץ אלא גם לכל הסובבים אותו.

אם כן, מתי כדאי לערוך גיזום עצים?

גיזום וכריתת עצים הינם דברים ששואלים חברת גיזום עצים. מתי כדאי לעשות זאת? כמובן שהתקופה האידאלית בשנה היא בזמן האביב והקיץ. לגבי תדירות גיזום העץ יש לבדוק לפי גודל העץ המדובר. כמובן שכל חברת גיזום וכריתת עצים תמליץ לכם בסיום הקיץ לבדוק את עמידות העץ, האם יוכל לעמוד מפנ הרוחות והסופות החזקות של ימות החורף הקרים.
פעמים רבות אנשים גוזמים דוקא בתקופת החורף שכן אז רואים לפתע עד כמה קיומו של העץ הוא מסוכן לסביבת בני הבית, אך כמובן שעדיף להיות ערוכים מראש גם בנושא הזה ולבדוק את היציבות של הצמח מבעוד מועד.

לעיתים, גיזום עצים מבוצע כאשר ענפי העץ מפריע לסובבים לאו דוקא מבחינה בטיחותית אלא גם מבחינה טכנית. כגון פלישת ענפים לחלון הבית, עץ מפריע לחניה, פגיעה תחתית בריצוף חצר, כניסת שורשים למערכות ביוב.. וכדומה.

מי עורך גיזום וכריתת עצים?

ביצוע גיזום אינו מתאים באופן עצמאי לאדם רגיל, לכן כדאי לפנות לחברת גיזום עצים מקצועית כדי שיבצעו את התהליך בצורה הבטוחה ביותר.

מידע נוסף בגיזום :

? גיזום עצים מתבצע רק כדי להבריא את העץ או להסיר אבני נגף לנמצאים בקרבתו.

? אין לבצע גיזום עצים הרבה פעמים זה מחליש את העץ.

? כדי לא לערוך כריתת עצים לעיתים כדאי להשתמש בקיטום ענפים.

? גיזום עצים יכול להעשות כעבודה שוטפת של גנן גינתכם או כהזמנה חד פעמית מחברת גיזום וכריתת עצים.

כמובן שעל כל שאלה בתחום תמיד אפשר להתקשר ליעוץ חינם ולקבל מידע מקצועי על מנת לטפל בצמח שלכם בצורה המסורה ביותר.






 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרים

מאת: מריםהדברה30/10/111061 צפיות
כולם חושבים שלבצע הדברת מזיקים צריך רק בזמן הקיץ, מחשבה זו אומנם נכונה אבל לא לגמרי, נכון שבזמן קיץ בזמני חום יש לדאוג לביצוע הדברת מזיקים וזאת משום שהחום בחוץ מזמין חרקים רבים לצאת ממקומות המסתור שלהם כמו מחילות נסתרות או ממקומם מתחת לאדמה שם הם מתחבאים בזמן הגשמים מהרטיבות והקור

מאת: מריםספורט וכושר גופני - כללי19/09/111537 צפיות
הרבה אנשים אינם יודעים מהו אליפטיקל. המאמר הבא עוסק במהו אליפטיקל ובנוסף מספק מידע על ציוד ספורט נוסף.

מאת: מריםהדברה06/09/111094 צפיות
אם אני מדברים אם אנשים על נושא ההדברה. רב הסכוי שנזכיר בתוך השיחה אחד מהבטויים הבאים: גוקים, נמלים, מקקים, חרקים ועוד... נתאר בפה מלא עד כמה חיינו הפכו לגיהנם במחיצתם נצודד איך מציקה לנו העובדה שאיננו יודעים מהיכן יקום לנו הפגע הבא.

מאת: מריםבית חכם28/06/111079 צפיות
מה אתם עושים כשהחום מציק לכם ובכבר בלתי נסבל? מפעילים את המזגן? או שמא את המאורר? מצליחים לחשוב על כך שמאות שנים בני אדם היו חיים ללא מיזוג אויר וללא מאוורר? מצליחים לדמיין את חייכם מלווים בניפנוף מול הפנים במניפה העשויה בד בימיות הקיץ החמים?

מאת: מריםניקיון28/06/111124 צפיות
כולם מדברים על העידן הגלובלי ועל השפעותיו הרבות בתחום התעסוקתי. מגמת הגלובליזציה, אשר התחזקה בשני העשורים האחרונים, הביאה לתמורות רבות בשוק העבודה, כשאחת הבולטות שבהן היא התפתחותן של צורות העסקה חדשות.

מאת: מריםהפקות אירועים28/06/111042 צפיות
כיום קל מתמיד לארגן אירוע באופן עצמאי מ-א' ועד ת' אפילו בחצר האחורית, בין אם זה אירוע משפחתי כמו בר מצווה או חתונה ובין אם מדובר על תצוגת אופנה, כנס וכן הלאה.

מאת: מריםיהדות20/06/111368 צפיות
מפעלי מתכת רבים שוכנים לאורך ארצינו הקטנה. החל בראש הנקרא הצפונית וכלה באילת הדרומית והרחוקה. הקשוי של ניהול בית עסק פרטי הוא גדול מאוד ועל כך המאמר הזה יתעסק.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191772 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182247 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811188 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181673 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174189 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica