חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעקות, סורגים ואבטחה לבית

מאת: אוריאבטחת הבית03/07/20111070 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים ומעקות. לכאורה נדמה שאין שום קשר בין השניים, אולם יש נקודות רבות משותפות בין מעקות וסורגים. אולי תתפלאו לדעת כי במקרים רבים תוכלו אף להזמין את שניהם מאותו מקום, קרי, מסגריה. אומנם ישנן אפשרויות לייצר מעקות מחומרים שונים ומגוונים, אולם בשל נושא הבטיחות והחוזק – אליהם נגיע מיד – רבים מעדיפים להזמין אותם עשויים מתכת חזקה ככל האפשר. ומי נותן לכם יותר ביטחון וחוזק ממסגרייה האמונה על ייצור סורגי ביטחון?

במאמר זה נדון אודות המשותף לסורגים ולמעקות, נקודה אחר נקודה.

הקניית ביטחון בבית

 

גם מעקות וגם סורגים מספקים לנו ביטחון בחיים. אנחנו אולי לא מרגישים ביום יום שהם שם ולא נותנים עליהם את הדעת, אולם הם נמצאים שם עבורנו בשעת אמת – מעקות מונעים נפילה קשה וכן יכולים לבלום אדם נופל כדי לצמצם את הפגיעה. סורגים מגינים עלינו בכך שהם מהווים חסימה בפני כניסתם של עבריינים למתחם הפרטי שלנו, בכך שהם מוצבים בפתחים שונים שדרכם נוהגים עבריינים לפרוץ אל פנים הבית.

הגנה על ילדינו

ילדים קטנים נוטים למעוד, ליפול, לטפס ולרוץ. המעקות מספקים להם תמיכה, משהו להיאחז בו כשהם משתמשים במדרגות כדי לא למעוד ולהחליק. ואילו הסורגים משמשים כבלם עבור הילד הרך, שמחליט לטפס אל החלון בחדרו מבלי להיות מודע לסיכונים שבנפילה. סורג בטן המחובר לחלון יעצור אותו מנפילה מטה.

כדי למנוע תאונות נוספות בקרב ילדים, הן הסורגים בחלון והן המעקות חייבים להיות במרווחים כאלו שלא יאפשרו לילד לנסות להעביר את ראשו ביניהם. מרווחים מדודים שכאלו יספקו לילדיכם הגנה טובה יותר.

חוסן

בשל כל האמור לעיל, שני אלו חייבים להיות חסונים וחזקים ביותר כדי למלא את תפקידם כהלכה. סורגים מיוצרים תמיד מפלדה, כצפוי, לרוב בלוויית גלוון לחיזוק נוסף ולהארכת חיי המוצר. גם מעקות כדאי לייצר מחומר חזק שכזה, ולכן מסגריות לרוב יציעו גם את אלו וגם את אלו במקום אחד.

כדאי לשים לב לנושא הגלוון, שכן הוא מקנה לסורג או למעקה אורך חיים גדול עוד יותר.

חשיבותה של התקנה נאותה

המעקה יכול להיות האיכותי ביותר שיש מבחינת החומר ממנו הוא עשוי וכמוהו גם הסורג – אבל אם לא מתקינים אותם כיאות במקום הדרוש, החיבורים הם חוליה חלשה שיכולה להכזיב ברגע האמת. לכן, רמת ההתקנה הינה בעלת חשיבות רבה לא פחות מרמת ייצור הסורג או המעקה.

לא רק פסים ישרים – מעקות וסורגים מעוצבים

חשיבות הביטחון היא עליונה, אך בהחלט ניתן להזמין מעקות וסורגים בעלי יתרונות דקורטיביים בנוסף לערכם ההגנתי. כדאי להתעניין במסגרייה המבוקשת לגבי אופציות עיצוב ודגמים שונים של פיתוחים ועיטורים, וכך לשדרג את המעקה או הסורג שיותקן בביתכם מבחינה ויזואלית.

 



תגיות המאמר: סורגים, מעקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161769 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161652 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161364 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161904 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163880 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201618 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201312 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191534 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica