חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דוד שמש נתניה והשרון

מאת: אתי פרקשבית חכם03/07/2011734 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סובלים מכוויות קור במקלחת? רוצה להיות ירוק יותר? אם אתה מדוכא מהמצב ואתה מהרהר לעצמך איך זה יתכן שבחוץ האדמה רותחת והמים במקלחת קפואים. הרשה לנו להציג דרך חכמה, פשוטה וחסכונית - ניצול השמש באמצעות הצבת דוד שמש.

דוד שמש שוכב - כי אנחנו מדינה חמה


הצבתו של דוד שמש יכולה להוריד יותר משחשבתם את חשבון החשמל בבית ואפילו בעסק. זוהי דרך נפלאה לנצל את אנרגיית השמש לטובת חימום המים במקום חימום באמצעות אביזר חשמלי או אלטרנטיבות אחרות הדורשות כמויות חשמל גדולות.

הצבת דוד שמש לא רק מוביל להקטנה בהוצאות אלא אפילו להקטנה בשימוש באנרגיה. כך אנו מביאים להפחתה בכמויות הזיהום ובכך מונעים דלדול של חומרי גלם לייצור אנרגיה בעולם.

דוד שמש נתניה כל הפרטים


איך זה פועל בכלל? איפה שמים את זה? מי מתקין את זה? כל העובדות לגביי דודי שמש.

יש חוק המצווה על התקנה של דודי שמש בבניינים החל משנות ה-80 (מלבד רבי קומות שאין בהם די מקום לכך). על ידי תקנה זו נחסכים בישראל כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

פיתוח הדוד שאנו מכירים כיום, הינו כחול לבן. חשבתם אחרת?

את דוד השמש ממקמים על הגג, או על משטחים פתוחים אחרים שנותנים חשיפה מתמדת של הקולטים לשמש. את דודי השמש מציבים כך שהקולטים מכוונים דרומה.

הדוד מורכב ממיכל גלילי העשוי מתכת, אשר בתוכו מים, שמחובר באמצעות צינור לקולטים. בתוך הקולטים ישנם מערך מסועף של צינורות מים במסגרת מלבנית.

המסגרת של הקולטים תוכננה באופן כזה שצד אחד של הקולט עשוי משטח זכוכית ואילו יתר הצלעות אטומות, כדי ללכוד כמה שיותר מהקרניים החמות. לכן צריך לשים לב שהצד השקוף נקי מפסולת.

הצבת דוד המופעל באמצעות השמש מומלץ במיוחד לבנייני מגורים ואפילו במספרות במדינות בהן החום ניכר ואפשר להפיק תועלת מהמשאב הנגיש של חום השמש.

רוצים עוד מידע על קולט שמש כרומגן? קולטים כמה זה שווה?
העולם מחכה לך, גלשו לאתר האינטרנט http://www.duud.co.il/ בו תוכלו לקבל פרטים, טיפים, מחירים והצעות ממיטב אנשי המקצוע.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי פרקש

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111108 צפיות
כמו שצויין קודם לכן, מערכת הצנרת יכולה להיות מערכת מסובכת מאוד. המערכת בנויה מסט כפול של צינורות, כאשר הראשון תפקידו הובלת מים תקינה מצינור המים של המועצה האזורית והשני במספר מטרתו היא הובלת המים אל הביוב המרכזי. הצינורות מותקנים במרבית מהמקומות תחת הרצפה - דבר ההופך את מציאת הבעיה במערכת הצנרת הביתית למשימה של ממש.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111119 צפיות
זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות חיוביות כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו אפשר להעביר בחיוך.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111389 צפיות
בין אם אתם מעוניינים למצוא מקלחון מעוצב במחירי מבצע, מרהטים את הבית ואתם בחיפוש אחרי מראות יפות, אם אתם רוצים להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הקיימים, להחליף שמשה שבורה או להשקיע בפיסול מודרני, אתם צריכים למצוא משווקי זכוכית.

מאת: אתי פרקשגינון11/09/111404 צפיות
התכנון של הגינה שלכם, זהו מהלך חיוני ביותר. הצורה שבה תתכננו את גינתכם, היא בעלת השפעה על הפונקציונליות של הגינה.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111368 צפיות
מה תכלית השער והגדר? גדר יכולה להיות רק דקורטיבית, להוות מחסום מרתיע, להקנות פרטיות ואף למנוע כניסתם של גורמים עוינים.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111125 צפיות
יש עכברים בבית? יש היום כל מיני דרכים לטיפול בבעיית עכברים בבית; באפשרותכם להציב מלכודות, לפזר במרתף חומרים מדבירים או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111349 צפיות
היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? סביר להניח שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים עוד שנה,

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181704 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181569 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181433 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181499 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181666 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181507 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171638 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica