חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס שיווק באינטרנט

מאת: אילון לוטםפרסום באינטרנט17/07/20091174 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
איך ואיפה לומדים? מהי שיטת הלימוד? הלימודים עוברים בצורה מקוונת, זאת אומרת אין לך צורך לנסוע לאף מקום - כל חומרי הלימוד יגיעו ישירות למייל הפרטי שלך. אתה לומד את החומר בקצב שלך, ללא שום לחץ ובזמן שנוח לך. חומרי הלימוד תמיד עומדים לרשותך – גם בזמן הקורס וגם אחרי שתסיים אותו.



האם יש מבחנים, ציונים ותעודות? מהי המטרה שלך - לקבל תעודות או להזניק את האת
ר שלך שבקושי נושם?! אם תעודה זה מה שמעניין אותך, אז כנראה שהגעת למקום הלא נכון. כאן לא מקבלים תעודות, אלה עושים הכל כדי להשיג מטרה מאוד ברורה – לקוחות ורווחים.

מה לגבי מבחנים? המבחן היחידי - זה העסק שלך באינטרנט. עסק שעובד. כשתגיע למצב, בו האתר שלך מביא רווחים שמאפשרים לך לחיות בכל מקום בעולם ולשלוט בעסק שלך על ידי מחשב נייד פרטי - עברת את המבחן והענקת לעצמך ציון הכי גבוה!



כמה זמן נמשך הקורס ואיך אני מקבל חומרי לימוד? משך הקורס הינו 4 חודשים. במשך 4 חודשים אלה תקבל 50 שיעורים למייל הפרטי שלך – 3 שיעורים בשבוע. כל שיעור מוגש לך כחומר כתוב. אורך כל שיעור - בין 3 ל-7 דפים. כל פעם החומר חדש ושונה מהשיעור הקודם. מיילים עם שיעורים יגיעו אליך בימי ראשון, שלישי וחמישי בשעה 9 בבוקר. את הניסיון תלמד ותצבור בקצב שלך – בלי לחץ ובמקביל לפעילות העסקית שלך באינטרנט.



כמה זה עולה? כל שיעור עולה 40 ₪. זאת אומרת 500 ₪ בחודש (12.5 שיעורים). הקורס נמשך 4 חודשים, לכן המחיר המלא של הקורס - 2000 ₪ (50 שיעורים). כפי שכתוב, ניתן לחלק את הסכום ל-4 תשלומים שווים, כל אחד 500 ₪. זאת אומרת שאתה יכול לשלם במקביל ללימודים שלך בקורס.

אני יודע שהמחיר אינו יקר יחסית לקורסים אחרים שנמכרים בשוק (5,000 ₪ וצפונה). ההסבר הוא מאוד פשוט: אני לא מעסיק מרצים, לא שוכר אולמות ומקרנים, לא מבזבז כסף על נסיעות וחניות וכו'. אתה משקיע אך ורק בלימודים שלך נטו ולא בכל מה שמסביב.



האם יש צורך בידע בתכנות אתרים? לא תמצא בקורס מושגים טכניים לבניית אתרים או מושגי SEO. כל זה נשאיר למומחים - אנחנו נעסוק בדברים שמביאים כסף - מכירות דרך האתר, התנהגות הגולש, שיווק, פרסום אפקטיבי וקופירייטינג! אגב, גם את התכנות נשאיר למתכנתים - בקרוב תרוויח מספיק כסף כדי לשלם למתכנתים ולמעצבים :-)



האם הקורס מתאים לאתרים שמוכרים מוצרים או לאתרים שמוכרים שירותים? אני מלמד בקורס איך לשווק את האתר ולמכור את המוצרים ושירותים באמצעות האתר. זה בכלל לא משנה מה אתה מוכר או הולך למכור באתר שלך - שירותים, מידע או מצרים פיזיים, כי בסופו של דבר מי שקונה באתר שלך - זה אנשים ולא מכונות. לכן, שיטות השיווק שאני מלמד מתאימות לכל סוג של אתר עסקי.



האתר שלי בשלבי הבניה כרגע. האם הקורס יעזור לי? הקורס מתאים בעיקר לבעלי אתרים קיימים, כיוון שבכל שיעורי הקורס מקבלים שיעורי בית וברוב המקרים ניתן לראות תוצאות ושיפור משמעותי באתר באופן מיידי.

למרות זאת, הקורס מתאים גם לאנשים שרק מתכוונים להקים את העסק שלהם באינטרנט, כי ישנם לא מעט דברים שכדאי לדעת אותם עוד לפני הקמת האתר... וכשיגיע הזמן להפעיל את האתר, כבר תהיה מוכן מכל הבחינות ולא תעשה טעויות שבעלי אתרים אחרים עושים. ב-96% מהמקרים הטעויות האלה הורסות את האתר ואת כל העבודה שעשית, לכן עדיף להימנע מהטעויות האלה עוד לפני שאתה עושה אותם.



האם הקורס יעיל גם לאתרים לא ישראליים? שיטות השיווק ושיטות המכירה שאני מלמד בקורס מתאימים לכל האנשים מכל המדינות, כי האנשים הם אותם האנשים גם בישראל וגם בכל מקום אחר! בהחלט, יש שוני במנטאליות, אבל בסופו של דבר מדובר באנשים ולא ברובוטים :-)



אחרי כמה שיעורים ניתן להשיג תוצאות? הייתי רוצה להגיד לך (ובטח שהיית רוצה לשמוע ממני) שתקבל את התוצאות כבר בשיעור הראשון! אבל זה לא כך ואני לא מתכוון לשקר לך (אפילו אם בגלל זה לא תקנה את הקורס). התוצאות תלויות ב-2 דברים:

1. עד כמה מהר ונכון אתה מיישם באתר שלך את מה שתלמד בקורס?
2. מהי התוצאה שאתה מתכוון להגיע אליה?

אני יכול להבטיח ולהתחייב לך לדבר אחד - אם תיישם את כל מה שכתוב בקורס, את כל שיעורי הבית שאני נותן - תוך חודש-חודשים תוכל לראות את הפירות הראשונים. תוך 3-4 חודשים תוכל לראות איך העסק שלך גדל. תוך חצי שנה (עד שנה) תוכל להתפרנס מהאתר שלך בכבוד ולהפסיק לעבוד במקומות אחרים. למרות זאת, יש חלק מהדברים שאני מלמד בקורס, שנותנים תוצאות מיידיות.

לעוד מידע על קורס שיווק באינטרנט בהנחיית אלי שביט , אתם מוזמנים להיכנס לאתר toplink.co.il
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילון לוטם, מקדם אתרים.

חיפוש אנשים - אתר לחיפוש אנשים באיטרנט

מוזיקה - האזנה לשירים בחינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילון לוטם

מאת: אילון לוטםספורט וכושר גופני - כללי21/04/151766 צפיות
גלישת גלים בתל אביב - גלישת גלים היא ספורט מרתק ומהנה, אשר משלב פעילות גופנית עם הנאה מיוחדת והתחברות לטבע - גלישת גלים בתל אביב

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131094 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131211 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי01/08/131332 צפיות
חיפה, עיר מיוחדת במינה. חיפה היא אחת מן הערים הותיקות ביותר בארץ, והיא שוכנת לחוף הים, באחד החלקים היפים ביותר שלו. חיפה של ימינו היא עיר מפותחת מאד, ויש בה אזורי מגורים רחבים, אזורי מסחר ותעשייה, וכמובן נמלים וחופי רחצה רבים. בחיפה מתגוררים אנשים רבים בכל הגילאים, מכל המגזרים והתרבויות, ברמות חיים שונות. חיפה היא אחת הערים המגוונות והמעניינות ביותר בארץ. אולם בדבר אחד חיפה אינה שונה בכל עיר אחרת בארץ, דבר אחד שנותר זהה בכל המגזרים ובכל התרבויות. הנשים בחיפה, כמו בכל מקום אחר, אוהבות מאד תכשיטים

מאת: אילון לוטםעיצוב01/08/131068 צפיות
אם חשוב לכם העיצוב של הטבעת, כדאי לפנות לחנויות בהם מוכרים טבעות של מעצבים או שמעצבים יחד עם הלקוחות טבעות מתאימות. הרבה פעמים, באמצעות פניה למקום המתאים, תוכלו להבטיח שטבעות הנישואין שלכם תהיינה בעלות מראה מוצלח יותר. כמו כן, כדאי לפנות למקום בו אתם חשים שיש דגש על שירות נעים ואדיב. כך, במקרים שתרצו לשנות את הטבעות- לפני ואחרי האירוע, תוכלו לחוש שיש לכם דלת פתוחה אצל החנות בה קניתם ויש מי שיסייע לכם.

מאת: אילון לוטםעיצוב16/07/131084 צפיות
כאשר אתם מעוניינים לקנות טבעות בחיפה, אתם וודאי מתלבטים – לאיזו חנות כדאי לפנות? היכן נמצא את המבחר הגדול ביותר? היכן נקבל את המחירים המשתלמים ביותר? ובעיקר – היכן נול למצוא טבעת שתתאים בדיוק לטעם האישי שלנו ולמה שאנחנו מחפשים?

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי15/07/131069 צפיות
אם אתם מאד מתלבטים לגבי כתובת עבור בחירת טבעות אירוסין מעוצבות או אפילו אתם עומדים בפני התלבטות בין שני דגמים אחרונים- כדאי לבחור מראש מישהו שסומכים עליו ויוכל להכריע. כמובן שכדאי לבחור במישהו שלא מתקשה לקבל החלטות וכן כדאי להימנע מריבוי של יועצים. אלו עשויים לגורם לבלבול מיותר.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213473 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202201 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172696 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica