חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התבודדות

מאת: אורייהיהדות27/01/20091378 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ראו לחזק את עצמכם ביתר שאר וביתר עוז בעזרת התבודדות וזעקתכם לקב"ה.

ושום דבר בעולם לא יכול לשבור אתכם. כי עליכם לדעת שיש מנהיג והוא הקדוש ברוך הוא מנהיג העולם. וכל דבר גם אם הוא גדול או קטן אינו נעשה מעצמו אלה בהשגחת המאציל העליון.

לכן אף שעוברים עליכם עכשיו משברים וגלים ומר לכם מאוד ואתם סובלים ובאים צרות בצרורות ונדמה כי אף פעם לא תוכלו לצאת מן הצרות אל תאמרו זאת לעולם!!

כי הכל יכול להשתנות אם רק תיקחו את עצמכם בידיים.

אמרו חכמינו הקדושים ( תהילים מו, רמז, תשנג,) לעולם אל יהא פסוק זז מפיך "הוי"ה צבאות אשרי האדם בוטח בך. כי בזה שאדם חוזר על הפסוק הזה מחדיר בעצמו אמונה ותקווה ובטחון. ושהקב"ה לא יעזוב אותו ובקלות המצב ישתנה. כי מי שבוטח בקב"ה אפילו שנמצא בצרה גדולה יזכה לצאת ממנה.

כל התולה בטחונו בקב"ה הרי לו מחסה בעולם הזה ובעולם הבא.

כשאדם בוטח רק בו יתברך הרי הקב"ה מכסה ושומר עליו מכל משמר ומכל פגע.

רב האנשים נכנסים ללחץ ושרויים בפחד זה רק מחמת שאיבדו את הביטחון כי אם היה לאדם בטחון בקב"ה הוא אף פעם לא היה נשבר,אלה תמיד היה אומר לעצמו הכול לטובה והכל ישתנה.

לפי הזהר ( תולדות קמב ) על הפסוק אשרי אדם עוז לו בך מסילות בלבבם, כלומר: אשרי האיש שמתחזק בקב"ה וישים בטחונו בו. ומי ששם בטחוני בקב"ה הרי הקב"ה יסייע בידו. וישמור אותו מכל רע ואין לו מה לפחד כלל.

 

לכן יהודים יקרים: אל תיכנסו בייאוש ובדיכאון גם כשעוברים עליכם משברים לא קלים ונדמה לכם כאילו אבד מנוס ותקווה מכם.

אם תרגילו את עצמכם לדבר אל הקב"ה כל אחד בשפתו ותספרו לו בפרטי פרטיות ( בהתבודדות ) כל המעיק על ליבכם וכל המציק לכם דעו כי לא תפסיקו לעשות זאת ותיראו רק טוב כי הקב"ה שומע תחנונים ותפילות.

 

לכן אף שאתם נמצאים עכשיו במצב קשה ומדוכדך ועוברים עליכם כל מיני בלבולים וירידות במצבי רוח, חלישות הדעת וקשה לכם להתגבר על כך דעו כי התבודדות וזעקה לקב"ה מועילה ומנקה הנפש מכל צרה ורוע. הרי כל זעקת יהודי נשמעת ומתקבלת ועושה רעש רב גדול בשמיים.

 לפי ליקוטי מוהר"ן ( חלק א' סימן סב ) אם האדם היה מאמין שהקב"ה שוקד על שפתיו ושומע כל מה שמדבר אליו היה מתחזק מאוד לדבר יום ולילה לקב"ה לכן אם אתם רוצים לראות ניסים ונפלאות ושמצבכם ישתנה אל תסתכלו על אף אחד בעולם אלה תבקשו ותתחננו אל הקב"ה שיחוס וירחם עליכם ויוציא אתכם מהסבך שנפלתם אליו, אז אני מבטיחה שתיראו כי המצב ישנה לטובה ותיראו ישועות גדולות.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורייה קבלה ומיסטיקה- פתיחה בקבלה,מיסטיקה,רוחניות,נומרולוגיה,חלומות ופתרונם ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורייה

מאת: אורייהקבלה17/04/091610 צפיות
במאמר זה נביא קצת על תרומת השמחה לבריאות

מאת: אורייהמיסטיקה23/02/095330 צפיות
במאמר זה נביא קצת על עין הרע

מאת: אורייהקבלה20/02/091333 צפיות
במאמר זה נביא קצת על הקבלה

מאת: אורייהקבלה16/02/091792 צפיות
במאמר זה נדבר קצת על מלאכיםעולם האצילות הוא תחום הספירות, בעולם הבריאה נמצאים כסא הכבוד, שבעה היכלים ושאר כוחות עליונים של המרכבה. בעולם היצירה שוכנים המלאכים ועולם העשייה הוא הקוסמוס החומרי. ובו מדורם של צבאות השמיים ובני האדם והקליפות.

מאת: אורייהכישוף16/02/0910056 צפיות
במאמר זה נדבר קצת על כישופים ואיסורםכישוף הוא פעילות שנועדה להשפיע על המציאות באמצעים על טבעיים. המונח כישוף מתייחס לפולחנים שמטרתם לבצע קסם. במונח "כישוף" טמונה קונוטוציה שלילית, הן של חוטא ושל כפירה והן של קוסם רע המשתמש בפולחנים אפלים. מנקודת המבט של הדת והיהדות שנוסדה זה מכבר, המונח "כישוף" שימש כמונח שלילי עבורטקסים פולחנים של קבוצות אתניות יריבות, נחותות לכאורה, המחללות שם ועבודת אלילים הדתות המואותיסטיות תמיד גינו את העוסקים בכישוף, וראו בכישוף מאפיין של פוליתאיזם .

מאת: אורייהיהדות23/01/091679 צפיות
קצת על הצדיק שכל שנה מחדש מביא אחרייו עשרות אלפי אנשים לאומן...
רבי נחמן מברסלב.א בניסן תקל"ב(1772) - י"ח בתשרי התקע"א (1810)
רבי נחמן מברסלב היה בנו של שמחה ופיגא, סבו של רבי נחמן היה ר' נחמן מהורדנקא,אחד מתלמידיו של הבעל שם טוב הידוע.
אך פה לא נגמר הקשר של רבי נחמן לבעל שם טוב,אימו פיגא היתה ביתו של אדל,אדל היתה ביתו של הבעל שם טוב(ביתו היחידה).רבי נחמן מברסלב חיי באוקראינה,הוא נולד בעיירה מז'יבוז' וכבר בגיל צעיר ראו ממנו גדולות.
בגיל 6 הוא כבר חיבר את הספר "ספר המידו


מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102613 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195557 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195624 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195642 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195597 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195624 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195617 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica