חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עין הרע

מאת: אורייהמיסטיקה23/02/20095332 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עין הרע

 

האמונה בעין הרע היא עוד כקדמות המין האנושי, ניתן לומר כי בכל התרבויות והדתות השונות האמונה בעין הרע היא אמונה חזקה מאוד.

המונח ועצם המילה עין הרע היא מציינת את היכולת המאגית של האדם אשר על מבט עינו או על לפי דיבורו להזיק לאחר.

פעולת עין הרע  עשויה להיות במישורים שונים.

כגון: מחלות, מוות, הפסד ממון, ועוד...

סגולות המצילות מעין הרע

טוב  לכתוב את האות ה, ולתלות אותה על הדלת או להניחה מול פתח הדלת.

האות ה היא סגולה גדולה שבכל מקום שתמצא. לא תשלוט העין הרע על המקום ובמיוחד להסיר את שרירות הלב ועין הרע.

לכן על האדם אפילו לענוד תכשיט עם האות ה או חמסה שבתוכה מצויה האות ה.

סגולה נוספת -  כשאדם חש כי יש עליו עין הרע ילך אל איש חכם או איש העוסק בדבר ויבקש ממנו רחמים כפי שנאמר  חמת מלך מלאכי המוות ואיש חכם יכפרהם.

סגולה נוספת -  ברכת הכוהנים מסוגלת לבטל עין הרע. לכן איש או אישה אשר חשים כי יש עליהם שליטה של עין הרע מומלץ מאוד לקרוא בכוונה תחילה את ברכת הכוהנים.

סגולה נוספת - נתינת צדקה מחמישית מכספו של האיש או האישה מועיל מאוד כנגד עין הרע.

סגולה נוספת – חשוב מאוד אמירת י"א פסוקים דלהלן, לומר בכל יום כל איש ואישה ובפרט אישה מעוברת שהיא חשופה מאוד לעין הרע או אדם אשר נמצא בצער רב. ולומר אחריהם את התפילה ושבחו חכמינו ז"ל הרבה והגדילו מעלת פסוקים אלו.

להלן הפסוקים:

·        נגע צרעת כי תהיה באדם והובא אל הכהן

·        נחנו נעבור חלוצים לפני ה' ארץ כנען ואיתנו אחוזת נחלתנו מעבר לירדן

·        נביא מקרבך מאחיך כמוני יקים לך ה' אלוהיך אליו תשמעון

·        נהר פלגיו ישמחו עיר האלוהים קדוש משכני עליון

·        נחית כצאן עמך ביד משה ואהרון

·        נפתי משכבי מור האלוהים וקינמון

·        נגד אבותם עשה פלא בארץ מצרים שדה צוען

·        נר ה' נשמת אדם חופש כל חדרי בטן

·        נופת תטפנה שפתותיך כלה דבש וחלב תחת לשונך וריח שלמותיך כריח לבנון

·        נודו מתוך בבל ומארץ כשדים צאו והיו כעתודים לפני צאן

·        נושקי קשת מימיניהם ומשמולם באבנים ובחיצים בקשת מאחי שאול מבנימין

לאחר יאמר תפילה זו:

ריבונו של עולם הצל את עמך בית ישראל מכל מיני כשפים ומכל מיני  עין הרע, וכשם שפרשת כנפיך על אבותינו במדבר, שלא  שלטה עליהם עינא בישא דבלעם הרשע, כן תפרוש עלינו ברחמיך הרבים להיותינו מכוסים במכסה ובהנהגה בשמותיך הקדושים מכל עינא בישה.

 



תגיות המאמר: עין הרע, מיסטיקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורייה קבלה ומיסטיקה- פתיחה בקבלה,מיסטיקה,רוחניות,נומרולוגיה,חלומות ופתרונם ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורייה

מאת: אורייהקבלה17/04/091615 צפיות
במאמר זה נביא קצת על תרומת השמחה לבריאות

מאת: אורייהקבלה20/02/091335 צפיות
במאמר זה נביא קצת על הקבלה

מאת: אורייהקבלה16/02/091797 צפיות
במאמר זה נדבר קצת על מלאכיםעולם האצילות הוא תחום הספירות, בעולם הבריאה נמצאים כסא הכבוד, שבעה היכלים ושאר כוחות עליונים של המרכבה. בעולם היצירה שוכנים המלאכים ועולם העשייה הוא הקוסמוס החומרי. ובו מדורם של צבאות השמיים ובני האדם והקליפות.

מאת: אורייהכישוף16/02/0910059 צפיות
במאמר זה נדבר קצת על כישופים ואיסורםכישוף הוא פעילות שנועדה להשפיע על המציאות באמצעים על טבעיים. המונח כישוף מתייחס לפולחנים שמטרתם לבצע קסם. במונח "כישוף" טמונה קונוטוציה שלילית, הן של חוטא ושל כפירה והן של קוסם רע המשתמש בפולחנים אפלים. מנקודת המבט של הדת והיהדות שנוסדה זה מכבר, המונח "כישוף" שימש כמונח שלילי עבורטקסים פולחנים של קבוצות אתניות יריבות, נחותות לכאורה, המחללות שם ועבודת אלילים הדתות המואותיסטיות תמיד גינו את העוסקים בכישוף, וראו בכישוף מאפיין של פוליתאיזם .

מאת: אורייהיהדות27/01/091382 צפיות
במאמר זה נביא לכם קצת על ההתבודדותושום דבר בעולם לא יכול לשבור אתכם. כי עליכם לדעת שיש מנהיג והוא הקדוש ברוך הוא מנהיג העולם. וכל דבר גם אם הוא גדול או קטן אינו נעשה מעצמו אלה בהשגחת המאציל העליון. לכן אף שעוברים עליכם עכשיו משברים וגלים ומר לכם מאוד ואתם סובלים ובאים צרות בצרורות ונדמה כי אף פעם לא תוכלו לצאת מן הצרות אל תאמרו זאת לעולם!! כי הכל יכול להשתנות אם רק תיקחו את עצמכם בידיים.

מאת: אורייהיהדות23/01/091682 צפיות
קצת על הצדיק שכל שנה מחדש מביא אחרייו עשרות אלפי אנשים לאומן...
רבי נחמן מברסלב.א בניסן תקל"ב(1772) - י"ח בתשרי התקע"א (1810)
רבי נחמן מברסלב היה בנו של שמחה ופיגא, סבו של רבי נחמן היה ר' נחמן מהורדנקא,אחד מתלמידיו של הבעל שם טוב הידוע.
אך פה לא נגמר הקשר של רבי נחמן לבעל שם טוב,אימו פיגא היתה ביתו של אדל,אדל היתה ביתו של הבעל שם טוב(ביתו היחידה).רבי נחמן מברסלב חיי באוקראינה,הוא נולד בעיירה מז'יבוז' וכבר בגיל צעיר ראו ממנו גדולות.
בגיל 6 הוא כבר חיבר את הספר "ספר המידו


מאמרים נוספים בנושא מיסטיקה

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152281 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה14/06/151737 צפיות
הוא אולי הפלאי שבשיטות המיסטיות המקיפות אותנו כיום; הוא לא רציונלי בשום צורה, הוא לא מבוסס על שיטת טיפול אלטרנטיבית ובעיקר – אי אפשר להוכיח אותו או את קיומו. מי שמתנסה בו בדרך כלל יוצא נשכר, שלא לדבר על העובדה שהוא שב ונעזר בו בדרך כלל, ואלו שטרם העזו לנסות אותו מסיבות שונות – כדאי שתקראו את המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה20/04/151566 צפיות
סביר להניח שאין אחד שקורא את השורות האלה וטרם התנסה בייעוץ על ידי תקשור, ואם יש אחד כזה, הרי שהמאמר הזה בדיוק בשבילו. אם כבר התנסיתם בייעוץ בתקשור ואם לא – אתם ודאי יודעים שתקשור הפך לאחת האופציות המבוקשות יותר כיום בעולם המיסטיקה והייעוץ המיסטי, ובמאמר הזה נספר לכם על האפשרויות לתקשור שמציעים מיסטיקנים און ליין.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151541 צפיות
בשנים האחרונות הפך המונח "מיסטיקנים און ליין" למונח השגור בפי כול, שנשמע כמעט מכל עבר. אך למה בעצם הכוונה? מה זה ומי הם מיסטיקנים און ליין? איך נוכל לאתר אותם ומתי נרצה לחפש אותם? במאמר הזה ננסה לעשות מעט סדר בדברים.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151636 צפיות
מיסטיקנים און ליין עומדים לרשותנו כיום במגוון רחב מאוד של אתרים, והפנייה אליהם יכולה להיות אפשרות מצוינת במקרים שבהם אנו זקוקים לעזרה מיידית, לייעוץ רוחני שיינתן באופן נגיש ופשוט. כיצד מתבצע ייעוץ און ליין וכיצד נבחר את המיסטיקן המועדף עלינו מבין כל המיסטיקנים און ליין?

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151527 צפיות
פתאום בשנים האחרונות כולם מדברים בגלוי על "עין הרע"; לא עוד משהו שמדברים עליו בחדרי חדרים, לא עוד משהו "לבורים בלבד" – כולנו מודעים לעובדה שעין הרע קיימת ולצורך להתגונן מפניה, ולפחות להיות מודעים אליה ולהיזהר ממנה. ואם כבר נפגענו, הרי שחשוב לדעת שיש כיצד להסיר אותה. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שקיבלנו ממיסטיקנים און ליין המומחים להסרת עין הרע.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151550 צפיות
אין אחד שלא חווה את התחושה הזו של להיפרד מבן זוג ולאחר מכן להצטער על כך במשך חודשים רבים, נכון? לא תמיד בטוח שהייתם באמת חוזרים אליו, אבל ישנן הפעמים הנדירות הללו שבהן אתם באמת מייחלים לכך שיכולתם לסובב את הגלגל אחורה ולשנות את הבחירות שלכם. איך כל זה קשור להחזרת אהבה? הכול במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica