חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קוסמטיקה רפואית

מאת: יערה דניאלנשים - כללי20/07/20111699 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המונח קוסמטיקה רפואית עשוי להישמע מוזר בתחילה. מה לזה ולזה? אנו חושבים על קוסמטיקה כעל איפור, קרמים למיצוק ולצמצום קמטים, שמפו לשיער, הוצאת שחורים וכן הלאה – דבר נעים, מטפח, אך לא בהכרח כזה שאי אפשר לחיות בלעדיו. לרפואה קונוטציות אחרות לגמרי, של מצילת חיים – לא של תרומה ליופי החיצוני.

אולם אין השניים חייבים בהכרח להיות נפרדים זה מזה, כפי שאפשר לראות במקרה של קוסמטיקה רפואית. שכן טיפולי יופי יעילים יותר כשהם מסתמכים על ידע ומחקר רפואי. לא רק ליישם את הקרמים והמסכות על פני המטופלים, אלא להבין לעומק לגבי החומצות והחומרים הפעילים בעור ובחומרים השונים, וכיצד נוכחותם או היעדרם משפיעים על בריאות העור ועל מראהו. טיפולים חודרניים יותר עלולים לגרום נזק לעור אם אינם מגובים בהבנה הרפואית של התהליך לכל עומקו.

על קוסמטיקה רפואית

תחום זה של קוסמטיקה רפואית התפתח בארצות הברית מתוך מחשבה על שינוי בתפיסה והבאת הרקע הרפואי לתוך עולם הקוסמטיקה. על פי האמריקאים, קוסמטיקה רפואית הינה לעסוק בתחום הקוסמטיקה בשילוב עם ידע קליני, כחלק מקליניקה רפואית כוללת לאסתטיקה. לא רק "למרוח קרמים ומסכות", כי אם להבין את ההיגיון שמאחוריהם ואת תפקידו של כל מרכיב בהם, כדי לדעת איזה חומר יעשה בדיוק מה, ולהתאימו למצב הרפואי של המטופל.

ההתמקדות של קוסמטיקה רפואית היא בעור – כיצד לשפר את מצבו הבריאותי ומכאן גם להשליך על המראה שלו, ועל זוהרו ויופיו. כלומר, לרתום את המדע לטובת היופי.

אנטי-אייג'ינג

כולם מדברים על אנטי-אייג'ינג – להפוך צעירים יותר. אי אפשר להחזיר את מחוגי הזמן, אולם קוסמטיקה רפואית יכולה לנצל את הידע הקליני והמכשור המיוחד בתחום זה לטובת שיפור מצב העור באופן הגורם לו להיראות צעיר יותר ויפה יותר. זאת, כאמור, על ידי הפיכתו לבריא יותר באמצעות השלמת החוסרים הקיימים בו, של חומצות וחומרים פעילים שונים (מינרלים, ויטמינים וכו').

בין הטיפולים המוצעים בתחום של קוסמטיקה רפואית ישנה המזותרפיה. המחשבה מאחוריה היא שהחומרים הפעילים אינם נספגים בעור מספיק טוב על ידי יישום שלהם בעזרת קרם או מסכה, שכן אלו מיושמים על שכבת העור העליונה בלבד וצריכים לחלחל דרכה למקום הרצוי. המזותרפיה היא אחת הדרכים של העוסקים בקוסמטיקה רפואית להביא את החומרים החסרים בדיוק למקום הנכון בין שכבות העור, וזאת על ידי החדרתם בזריקה.

טיפול אחר המוענק בקוסמטיקה רפואית הוא פוטוריג'וביניישן, המשתמש בגלי אור כדי לעודד תהליכים שונים בתוך רקמות העור – למשל, לגירוי תהליכי ספיגת חומרים, לשיפור בעיות אקנה, להבהרת כתמים וכולי.

הטיפולים לא יהפכו בני חמישים לבני גיל העשרה, אבל השפעתם על העור היא מדהימה – רואים את ההבדל כשהטיפול הקוסמטי מגובה בכל הידע הרפואי הנדרש עבור הענקת טיפול יעיל וחכם יותר.

 



תגיות המאמר: קוסמטיקה רפואית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111359 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111778 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112153 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111507 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111314 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111415 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111700 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179302 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711381 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610935 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152276 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151877 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica