חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח סיעודי

מאת: הללביטוח - כללי21/07/20111039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו חיים את חיינו מיום ליום, נהנים מהאפשרויות הרבות העומדות לפנינו ולא עוצרים לרגע לחשוב עוד כמה זמן נוכל לנוע בחופשיות, נוכל לתפקד כמו שצריך ולא נהיה תלויים באחרים. אנחנו לא עוצרים לחשוב שאולי יגיע יום בו נזדקק לטיפול סיעודי חס וחלילה. בעולם של ימיינו צריך לחשוב על עתיד שכזה, גם אם כרגע זה לא נראה לנו מציאותי, החיים יכולים להפתיע אותנו וכדי שלא נהיה מופתעים יותר מדי עלינו לעשות ביטוח סיעודי.

מאיפה הגיע ביטוח סיעודי?

ביטוח סיעודי החל בשנות השמונים כאשר העלייה בתוחלת החיים גרמה לכך שיש גידול בנזקקים לטיפול סיעודי. על מנת שהמדינה לא תצטרך לתמוך בכל אותם חולים סיעודיים (באמצעות המס שתדרוש המאזרחים) החלו חברות הביטוח להציע ביטוח סיעודי. בארץ החלו למכור ביטוח סיעודי בשנות התשעים, כאשר יצא חוק שקופת החולים היא לא המבטחת היחידה במקרים אלו. קופות החולים עבדו יחד עם חברות הביטוח והציעו ללקוחותיהם ביטוח סיעודי של חברות ביטוח בהנחה של קופת החולים.

ביטוח סיעודי - למה זה נחוץ?

במקרים של זקנה או מחלה ואיבוד היכולת לתפקד באופן עצמאי או במקרים של תאונות הגורמות לאותה התוצאה יש צורך שיהיה מי שידאג לך. ביטוח סיעודי הוא ביטוח שדואג לכך שיהיה מי שיטפל בך טיפול מקצועי בעת הצורך.

ביטוח סיעודי פרטי מול ביטוח סיעודי קבוצתי

ביטוח סיעודי קבוצתי הוא ביטוח כמו של קופות החולים, ביטוח זה הוא לטווח קצר ומסתיים מדי תקופה, ניתן לחדשו בכל סיום תקופה. מחיר ביטוח סיעודי קבוצתי הוא זול יותר אך עולה בכל תקופה שבה מחדש הלקוח את הביטוח (כמו שגיל המבוטח עלה). חברות ביטוח יכולות לבקש מהמבוטחים בתום כל תקופה (שבה הביטוח מסתיים ויש צורך בחידוש ביטוח) לעבור בדיקות והערכת בריאות מחדש ולפיכך לסרב לבטח את המבוטח מחדש.

בשונה מאותו ביטוח סיעודי קבוצתי שבו הזכויות יכולות להימחק למבוטח בין רגע רק בגלל שתמה תקופת הביטוח, בביטוח פרטי זכויותיו ישמרו. ביטוח סיעודי פרטי מחושב לפי הגיל שבו מצטרפים לביטוח, אך ביטוח זה הוא יקר יותר. היתרון שלן הוא שהזכויות של המבוטח ביטוח סיעודי פרטי נשמרות עד סוף חייו, גם אם הפסיק לשלם עבור ביטוח סיעודי פרטי הוא יקבל פיצוי לפי אחוז הביטוח שרכש.

ביטוח סיעודי הוא ביטוח חשוב שמומלץ לכל אחד ובכל גיל לרכוש אותו.

 



תגיות המאמר: ביטוח, ביטוח סיעודי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת Yes, Please! השוואת מחירים.

www.yesplease.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הלל

מאת: הללקורסים וסדנאות22/08/121177 צפיות
על תפקידו של טכנאי המזגנים, התכנים הנלמדים בקורס, היכן לומדים ואפשרויות התעסוקה עם סיום הקורס.

מאת: הללשיפוצים14/06/121189 צפיות
על יתרונות התקנת מערכת חימום תת רצפתי, כיצד החימום פועל, על אופן ההזמנה ועוד.

מאת: הללקורסים וסדנאות07/06/121088 צפיות
על קורס מנהלי רשת מהם תנאי הקבלה ולמי הם מתאימים, מהם תכני הלימוד, מה אורך הקורס ועוד.

מאת: הלללימודי תעודה ומקצוע04/06/121041 צפיות
על קורס טכנאי שירות, התכנים, המקצועות והקורסים הנלמדים והמלצות לתחומים השווים.

מאת: הללבידור ופנאי - כללי25/07/11986 צפיות
לא משנה מאיזו סיבה אתם לוקחים חלק בתוך מעגל מתופפים, אתם מצליחים להגיע דרכו למחוזות חדשים ולקרבה לסובבים אתכם.

מאת: הללצילום אירועים25/07/111134 צפיות
צלם חתונות צריך להוציא את התמונות האיכותיות והמחמיאות ביותר, לכן חשוב שתהיה לכם כימיה עם הצלם, חשוב לתאם ציפיות ולהרגיש בנוחות בכל רגע.

מאת: הללהסרת שיער25/07/111153 צפיות
הסרת שיער מתבצעת כיום במכונים המורשים לכך, חשוב לבחון היטב מה כל מכון מציע, כמה זה עולה לכם והאם יש לו כל האישורים הנכונים להפעיל את המקום.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174824 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164248 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163527 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155314 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154851 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica