חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתא

מאת: הללביטוח משכנתא21/07/20111216 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו בכל דבר בחיים בו אנחנו רוצים להרגיש בטוחים (חברים, עבודה וכו'), כך גם הבנק למשכנתאות רוצה להיות בטוח שתחזירו לו את סכום הכסף שלוויתם ממנו בכדי לרכוש דירה. לכן, בכל פעם שאדם מעוניין לקחת הלוואת משכנתא הוא מחויבת לרכוש ביטוח משכנתא.

במקרה והמבוטח לא יוכל להחזיר את הלוואת המשכנתא יהיה ביטוח שיגן עליו שלא יאבד את הכסף. הבנק יפנה במקרה זה לחברת ביטוח משכנתא ששם מבוטח הלקוח שלה ולאחר בירורים מסוימים הבנק יקבל את החזר תשלומי המשכנתא מחברת ביטוח משכנתא.

כיצד נקבע עלות ביטוח משכנתא?

דבר ראשון עלות ביטוח משכנתא נקבע לפי גובה המשכנתא, לאחר מכן ישנם עוד כמה פרמטרים שלוקחים בחשבון בזמן ביטוח משכנתא והם: גיל המבוטח יכולתו הכלכלית של המבוטח, בריאותו ועוד.

המבוטח שמשלם את תשלומי המשכנתא ואת ביטוח משכנתא לא יכול לדעת אילו הפתעות צפויות לו בחיים והאם באמת הוא יוכל להחזיר את כל תשלומי המשכנתא.

מה כולל ביטוח משכנתא?

בפוליסת ביטוח משכנתא יש שני ביטוחים נוספים הכלולים בביטוח, ביטוח חיים וביטוח אובדן כושר עבודה. ביטוח חיים שנקרא גם ביטוח ריסק זהו ביטוח שמכסה גם את המבוטח וגם את הבנק למשכנתאות במקרי מוות של אחד מהלווים או שניהם. במקרה כזה חברת הביטוח משלמת לבנק למשכנתאות את המשכנתא וללווה השני שעודנו חי או משפחתו יהיה פטור מתשלום המשכנתא, הנכס יהיה שלהם מבלי צורך למשכן את הבית.

ביטוח אבדן כושר עבודה שגם כן כלול ברכישת ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנותן מענה לבנק ולמבוטח במקרים בהם הוא מאבד את יכולת ההשתכרות שלו בעקבות תאונה או מחלה. אובדן כושר העבודה נקבע לפי אחוזי הנכות של הלווה בעקבות מצבו. בדומה לביטוח ריסק ביטוח משכנתא ימשיך לשלם למבוטח שאיבד את כושר עבודתו את תשלומי המשכנתא והמבוטח יהיה פטור מתשלום.

היכן רוכשים ביטוח משכנתא?

ניתן לרכוש ביטוח משכנתא דרך הבנק למשכנתאות, הבנקים עובדים עם חברות ביטוח מסוימות ומציעים ללקוח את תשלומי המשכנתא שכוללים בתוכם את תשלום ביטוח משכנתא.

מומלץ לבדוק בעוד חברות ביטוח ולערוך השוואת מחירים בניהם, לעיתים תוכלו למצוא ביטוח משכנתא זול יותר ובעל תנאים טובים יותר מאשר ביטוח משכנתא שהבנק מציע לכם, אל תתפשרו והודיעו לבנק שלכם על חברת הביטוח דרכה אתם מעוניינים לבצע ביטוח משכנתא.

ביטוח משכנתא- כדי שיהיה מי שידאג לכם, לביתכם ולתשלומי המשכנתא.

 



תגיות המאמר: ביטוח, ביטוח משכנתא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת Yes, Please! השוואת מחירים.

www.yesplease.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הלל

מאת: הללקורסים וסדנאות22/08/121178 צפיות
על תפקידו של טכנאי המזגנים, התכנים הנלמדים בקורס, היכן לומדים ואפשרויות התעסוקה עם סיום הקורס.

מאת: הללשיפוצים14/06/121189 צפיות
על יתרונות התקנת מערכת חימום תת רצפתי, כיצד החימום פועל, על אופן ההזמנה ועוד.

מאת: הללקורסים וסדנאות07/06/121089 צפיות
על קורס מנהלי רשת מהם תנאי הקבלה ולמי הם מתאימים, מהם תכני הלימוד, מה אורך הקורס ועוד.

מאת: הלללימודי תעודה ומקצוע04/06/121043 צפיות
על קורס טכנאי שירות, התכנים, המקצועות והקורסים הנלמדים והמלצות לתחומים השווים.

מאת: הללבידור ופנאי - כללי25/07/11986 צפיות
לא משנה מאיזו סיבה אתם לוקחים חלק בתוך מעגל מתופפים, אתם מצליחים להגיע דרכו למחוזות חדשים ולקרבה לסובבים אתכם.

מאת: הללצילום אירועים25/07/111135 צפיות
צלם חתונות צריך להוציא את התמונות האיכותיות והמחמיאות ביותר, לכן חשוב שתהיה לכם כימיה עם הצלם, חשוב לתאם ציפיות ולהרגיש בנוחות בכל רגע.

מאת: הללהסרת שיער25/07/111154 צפיות
הסרת שיער מתבצעת כיום במכונים המורשים לכך, חשוב לבחון היטב מה כל מכון מציע, כמה זה עולה לכם והאם יש לו כל האישורים הנכונים להפעיל את המקום.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223048 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162761 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142852 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147652 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148038 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138256 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131974 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica