חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חידושים בעולם הדפוס

מאת: בלה שמואלעיצוב גרפי21/07/20111172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה אתם אוהבים, מבריק או מט? אנו לא חושבים על זה, אבל בתי דפוס לוקחים חלק גדול בחיינו המקצועיים והאישיים – כל אחד שאי פעם פתח עסק ויצא במסע פרסום עם פליירים, עלונים, שלטים או מודעות, כל אחד שאי פעם נאלץ להגיש עבודה כרוכה ומודפסת לבית הספר או האוניברסיטה, כל אחד שתכנן אירוע חשוב ונדרש להדפיס הזמנות יפות לערב המיוחד – כל אלו נעזרו בשלב כלשהו בשירותי דפוס מקצועיים

מחפשים מידע על כרטיסי ביקור מגנטים? רוצים אינפורמציה על הדפסה על ספלים? לפניכם כל הפרטים החשובים ביותר:

כמו בתחומים רבים אחרים, גם בדפוס מקצועי יש איכותיים פחות ויותר, ומהסיבה הזו מוכרחים לבחור את בית הדפוס בתבונה, בכדי שחלילה לא תמצאו את עצמכם עם הזמנות חתונה מכוערות, כרטיסי ביקור עם השם הלא נכון, או חמשת אלפים פלאיירים שלא עברו הגהה. איך עושים את זה?

כאשר צריכים למצוא דפוס מגנטים, הכי טוב זה המלצה. יש לכם חבר אשר בא הרבה במגע בתחום הדפוס? בררו עימו באילו בתי דפוס הוא נעזר ובאילו שירותים הוא משתמש. אם השירות לו אתם זקוקים ניתן שם, אולי אפילו תרוויחו מכך הטבות למיניהן.

לפני כל הזמנת עבודה, בררו אם אפשר לראות דוגמאות כדי שתוכלו להתרשם. במידה ואינכם מרוצים ממה שאתם רואים, כדאי להמשיך לחפש מקום טוב יותר.

מבצעים הזמנה? בקשו הצעת מחיר סופית, שבה כלולים תעריף העבודה, הגלופות ומע"מ, שלא תופתעו בסופו של דבר ממגוון תוספות-חובה שעליהם לא ידעתם מראש.

לא אחת, ככל שקונים יותר כך המחיר ליחידה יורד, ולפיכך אם אתם זקוקים למספר פריטים רב, ייתכן שלאורך זמן עדיף לכם להזמין יותר פריטים.

וכמובן, חובה לבדוק את המוצר המוגמר ולוודא שאין בו פגמים או טעויות.

מעוניינים לדעת יותר? בקרו באתר http://www.maaze.co.il/ לכל העצות וכל המומחים האיכותיים ביותר באיזור מגוריכם.
 



תגיות המאמר: דפוס, כרטיסי ביקור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121657 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121772 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121372 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121972 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121454 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121710 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121577 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213656 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162015 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162396 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161965 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica