חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עולם בניית האתרים

מאת: בלה שמואלבניית אתרים21/07/2011676 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משווק את העסק? עוד לא בנית אתר באינטרנט? בעולם של היום זו כבר עובדה שאתר זה דבר חשוב. רשת האינטרנט נכנסה לבתינו, לחיינו ולמרחב העסקי בסערה גדולה, וגרמה מהפכה באופן בו אנחנו מחליפים רעיונות. ואכן, אינפורמציה היא התוצר הכי יקר, ובעיקר בעולם העבודה, בו נוכחות ברורה ובידול חיובי הם המתכון להישגים ורווחים. הגיעה העת לקבל רקע על בניית אתרים מקצועיים.

רשת האינטרנט מאפשרת לנו ליצור מקום משל עצמנו במרחב הוירטואלי האינסופי ושם לקבל את הבמה לחשוף אחרים לרעיונות שאנו רוצים להעביר, לתת ולקבל שירותים כמדיום מסחרי שיכול להגיע ישירות לקהל הרחב ביותר בהשקעה מינימלית ואף בחינם.

מחפשים בניית אתר פלאש? הקמת אתר נותנת לנו דרך מצויינת להשגת מטרות עסקיות, לשווק ובאנדינג.

בניית אתר ברשת מהווה תהליך מחושב אשר לפניו ובמהלכו יש להתעכב על כמה גורמים:

חשוב לזכור שמטרתו של האתר היא להעביר מסר, לכן מומלץ שיהיה מכוון מטרה ולכלול תכנים איכותיים. אבל לא רק, בנוסף עליו לפנות לגולש מקהל היעד המתאים בצורה נכונה. בצורה אידאלית, המאמרים המפורסמים באתר יכולים להיות מותאמים מראש עבור קידום ב-Google, דבר שיכול להקל את עבודתכם כבר מההתחלה.

יתר על כן, כמו דברים רבים בחיינו, דבר שמשפיע זו ההתרשמות הראשונית של הגולש מהאתר. מסיבה פשוטה זו על אתר האינטרנט להיות מעוצב בטעם, בלי להעמיס יותר מדי על הראיה ואפילו לגרום לכך, להעזר בשפה עיצובית עם קשר לנושאים אשר קיימים באתר.

כמו כן חשוב שהממשק יהיה נגיש ונוח לגולש. אתר יכול להכיל בתוכו את הטקסטים הטובים ביותר בעולם, אך משום בעיות בנגישות פשוט לא מצליחים להגיע אליהם.

בניתם כבר אתר? המשיכו בהשקעה בו, שימרו עליו ועדכנות אותו בתדירות קבועה – הקוראים באתר ירצו לשוב ולהתעדכן בו בכל פעם מחדש.

מתאים לכם למצוא קידום אתרים אורגני? הקליקו על פרסום בפייסבוק ותשמעו איך גם אתם תוכלו ליצור לעצמכם הצלחה גדולה.
 



תגיות המאמר: אינטרנט, בנית אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121658 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121772 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121372 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121972 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121454 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121712 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121579 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213630 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194086 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175729 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174882 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172723 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172295 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162139 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica