חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוזניות רגילות מול אוזניות אוויר

מאת: צוות nayad4uטלפונים סלולריים22/07/20111237 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוזניות רגילות שולחות את הקרינה האלקטרומגנטית ישירות אל האוזן שלנו וכמובן אל המוח, כאשר מחקרים רבים בעולם ובישראל הוכיחו קשר שיש בין שימוש מוגבר בסלולרי לבין כאבי ראש, ואפילו מחלות שונות ועד לכדי סרטן.

אמנם חברות הסלולר הגדולות יטענו כי אין לעשות קישור בין השימוש בטלפון הסלולרי שלטענתן הוא בטוח לחלוטין לבין מחלות שונות ובטח שלא מחלות חמורות בראש, אמנם השאלה היא אם כדאי להאמין להן או למחקרים שנעשו באופן בלתי תלוי. מי שבוחר שלא להאמין לחברות הגדולות ובעלות האינטרסים יכול לעשות שימוש באוזניות אוויר שהן פיתוח ישראלי עליו נרשם פטנט בכל העולם ואשר נועדו למנוע מהקרינה להגיע ישירות אל הראש.

אנו כולנו מכירים את הסרטון אשר גורם לפופקורן להתפוצץ באמצעות טלפון סלולרי, אז ניתן להרגע, הוא מזויף אבל זה לא אומר כמובן שלשימו מוגבר בטלפון אין השפעה עלינו, בעבר לא ידעו שלסיגריות יש השפעה מזיקה והיום לא ניתן למכור סיגריות מבלי להציג לראווה את הנזק שהן גורמות לנו וכל ילד יודע שאסור לעשן, אז אנו לא טוענים שטלפונים סלולרים מזיקים כמו סיגריות, (בכל זאת אתר נייד פור יו הוא ייבואן מקביל של טלפונים סלולרים), אבל זה לא אומר שלא צריך לנקוט בכל האמצעים שניתן על מנת לצמצם מה שיכול לגרום לנזק. לכן אנו ממליצים לעשות שימוש באוזניות אוויר, אשר נועדו למנוע את מהקרינה להגיע אל ראשינו.

אוזניות אוויר בנויות כמו סטטוסקופ של רופאים אשר או באופן יותר פשוט, כמו טלפון שעשוי מחוט אשר בשני קצותיו כוסות פלסטיק, באופן זה הקול נשמע ברור אף יותר מאשר באוזניות רגילות, האוזניות הן אפילו סטראופוניות ואנו יכולים  לשמוע את הצד השני באופן ברור וטוב, ובנוסף במקום כבל מתכת ישנה צינורית מפלסטיק מה שגורם לכך שהראש שלנו לא נותר חשוף לקרינה.

כמובן שרצוי להפחית בכל זאת את השימוש בסלולרי ולא לדבר במקומות סגורים או ממתכת כמו ברכב שלנו למשל, אבל אם אנו כבר חייבים לדבר, וכמובן שכל אחד מאיתנו עושה שימוש נרחב בטלפון הסלולרי אז עדיף לעשות שימוש באוזניות אוויר. תוכלו לקרוא עוד מידע על אוזניות אוויר באתר נייד פור יו - טלפון סלולרי מהיבואן לצרכן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nayad4u - טלפון סלולרי מהיבואן לצרכן.

nayad4u - מתמחה ביבוא טלפונים סלולרים ומכירתם באופן ישיר לצרכן.
nayad4u הנה יבואנית בלעדית של סלולרי למבוגרים EasyPhone.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות nayad4u

מאת: צוות nayad4uטלפונים סלולריים13/11/111582 צפיות
ככל שהזמן עובר רבים מאיתנו מבינים כי את הפלאפון שלהם כדאי להם לרכוש אצל ייבואן מקביל. מדוע מכיוון שכיום חוק הייבוא המקביל נכנס לתוקף וכעת ניתן לרכוש את הפלאפון בנייד פור יו במחיר נמוך יותר בעשרות אחוזים מאשר אצל ספק הסלולר שלכם ועדיין להצטרף לכל התוכניות שמציעות ספקיות הסלולר הגדולות, סלקום, אורנג' או פלאפון ולהנות מתוכניות הגלישה מהן נהנים לקוחות חברות הסלולר עצמם.

מאת: צוות nayad4uגיל הזהב01/04/111411 צפיות
מי מאיתנו לא רוצה לגור לעת פרישה בבית בכפר, בית בו ניתן להגשים חלומות בשבילם עבדנו ועמלנו כל חיינו. היום אנשים רבים מצליחים להגיע למנוחה ולנחלה ולנהל חיי בית בכפר גם בעת הגעה לגיל הזהב, ודווקא בעת ההגעה לגיל הזה. אנשים אלו הצליחו בחייהם וכעת הם מיישמים הצלחה זו עם בית בכפר וחיי איכות. יחד עם זאת, בהגיענו לגיל מבוגר, ישנן גם מגבלות אליהן עלינו לשים לב. אחד הכלים הבאים לסייע לנו הנו סלולרי למבוגרים המתאים בדיוק למי שגרים בהגיעם לגיל הזהב בבית בכפר.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205443 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196579 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187936 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181528 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica