חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אנטישמיות

מאת: יוסי קרמר שואה ותקומה26/07/20111271 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנטישמיות.
מהי אנטישמיות?
אנטישמיות פרושה, שנאה כנגד בני הגזע השמי.
האנטישמיות מופנית בעיקר כנגד היהודים, כשהסיבה היא השתייכותם לדת היהדות.
מהי שנאה ?
שנאה זהו סוג של רגש.
רגש השנאה, גורם לאנשים לייחס אותו כלפי כל מיני גורמים שהם חיצוניים לשונא, כשבמקרה הזה הוא מיוחס כלפי היהודים.
אבל, חשוב להבין, כאשר מישהו חושב שהוא שונא מישהו אחר, וזאת כתוצאה מסיבה כלשהי, הוא עושה זאת כיוון שהוא אינו מתרגם נכון את עצמו, כלומר את רגשותיו הפנימיים.
כלומר, מי ששונא, בעצם שונא אך ורק את עצמו בלבד.
למה?
כיוון שרגש השנאה שמרגיש מי ששונא, נמצא אך ורק בגופו של השונא, ולכן הוא יכול לשנוא אך ורק את עצמו.
רגש השנאה זהו חומר כימי, סם, שמיוצר בתוך הגוף פיזי, מה שגורם למי שמרגיש את רגש השנאה, לשנוא.
הבעיה היא בתרגום השגוי, כלומר אם אני שונא, אז את רגש השנאה אך ורק אני יכול להרגיש, כלומר אני שונא אך ורק את עצמי, הבעיה היא בתרגום השגוי לרגש השנאה, ויחוסו של רגש השנאה כלפי בן אנוש אחר.
כתוצאה מתרגום שגוי לרגשות הפנימיים שבנו, ובעיקר רגש השנאה, נוצרה האנטישמיות.
כלומר כל מי ששונא יהודים, הוא בעצם שונא את עצמו, כשהיהודים הם האובייקט שהופך להיות הקורבן לשנאה העצמית של השונא את עצמו.
כדי להימנע מאנטישמיות ולנטרל את השונא, חשוב לזכור גם שבן האנוש שייך למין האנושי, וכל אידיאולוגיה אחרת שמנתקת אותו מכלל קהילת בני האנוש בעולם יוצרת את הגזענות.
מסקנה:
מקור האנטישמיות הוא רגש השנאה.
רגש השנאה הוא תרגום שגוי של השונא לרגשותיו הפנימיים, לזהותו האמיתית, ולכן היכולת שלו לתרגם את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא ושבה הוא חי, נעשה באופן שגוי, לא שפוי.
כלומר, מי ששונא יהודים או אחר, בעצם שונא אך ורק את עצמו, היהודים במקרה הזה הם האובייקט שעליו הוא משליך, מייחס את רגש השנאה, שהופך להיות קורבן. 
סיכום:
האנטישמיות נובעת משנאת השונה.
השונה הוא קורבן, לחוסר מודעות עצמית והבנה לרגשותיו הפנימיים, כלומר לעצמו, לזהותו.
המסר במאמר:  
חשוב לזכור שכל בני האנוש בעולם הם קהילה אחת.
השייכות היחידה של בן האנוש היא למין האנושי, כל ניסיון הפרדה אחר יוצר את הגזענות.
גזענות נובעת, מכך שבן אנוש אחד ו/או קבוצה של אנשים, מבדילה את עצמה מהשייכות הקולקטיבית שלה לקהילת המין האנושי, קהילה שיש לה יעד, מטרה משותפת לשאוף ולהגיע אליה, הן מהבחינה האבולוציונית, הן מהבחינה הקוסמית, אבל בעיקר מהבחינה הרוחנית, לדעתי.
יוסי קרמר מייעץ ומכוון למודעות עצמית והתפתחות אישית.
לבלוג שלי  http://blog.tapuz.co.il/yosikramer
טלפון  048224276.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161040 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141413 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148952 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141861 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא שואה ותקומה

מאת: אבי בכרשואה ותקומה24/12/171646 צפיות
מאמר זה סוקר את עשרת הימים האחרונים בחייו של היטלר בבונקר בו שהה ובו סיים את חייו בהתאבדות, המאמר מסתמך על עדויותיהם של עוזרים ויועצים ששהו בבונקר לצידו של היטלר בימיו האחרונים ועל ממצאי מחקרים קפדניים שבוצעו לאורך השנים, ומספק 'הצצה' מהימנה ביותר על ימים אלו תוך ציון תאריכים מדויקים לרצף ההתרחשויות, כמו כן נסקרים בו "אירועי שוליים" היסטוריים שלא קשורים במישרין לסופו של הצורר הנאצי והתאבדותו, כגון התרחשויות היסטוריות מחוץ לבונקר וחשיפת קטעים מתוך צוואתו הסופית.

מאת: אבינועםשואה ותקומה30/04/146865 צפיות
ב''ה על יום הזיכרון והשואה ולגבורה יזכור עם ישראל את השואה האכזרית שנעשתה לעמינו בגולה המרה על זה שנטלו ידיהם של הנאצים הרשעים בדם והשיטו הרג רב המוני בלתי אנושי בהשמדת עמינו על חרפתם הביאו יגון והאיבה קשה מנשוא דמעה .

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה03/09/132154 צפיות
בשנת 2009 הסתיים בהצלחה מאבק ארוך וחשוב למען תיקון בחוק הפנסיה הסוציאלית הגרמנית שבעקבותיו ניצולי שואה ממזרח אירופה שעבדו בגטאות זכאים לקבלת פנסיה סוציאלית. מהשינוי ייהנו עשרות אלפי ניצולים,שעתידים לקבל סכום פיצוי נכבד - כל אחד לפי נתוניו האישיים ובהמשך גם גמלה חודשית עד יום מותם. יורשיהם ייהנו מהסכום שנצבר רטרואקטיבית עד ליום פטירת המוריש.

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה15/07/132116 צפיות
סגן מנהל סניף הבנק הודה בכל האשמות שיוחסו לו בכתב האישום, והורשע על ידי השופט סגלסון בעבירות רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה, והפרת אמונים בתאגיד. לאחר בדיקת הנסיבות המקלות, נגזרו על סגן מנהל הבנק לשעבר עשרים וארבעה חודשי מאסר בפועל אשר הומרו בשישה חודשי עבודות שירות, ושמונה-עשר חודשי מאסר על תנאי לתקופה של שלוש שנים. כמו כן, נקנס הנאשם בסכום כסף מכובד.

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה20/06/132038 צפיות
ביולי 2000 אישר הפרלמנט הגרמני הקמת קרן בשם "אחריות, זיכרון ועתיד" בסך עשרה מיליארד מארק. הקרן יועדה למתן פיצוי חד פעמי לניצולי שואה שהועסקו בעבודות פרך או בעבודות כפייה תחת השלטון הנאצי. האישור לא היה מובן מאליו. ארגונים רבים למען זכויות ניצולי השואה היו מעורבים במשא ומתן, וגם אני ניסיתי לסייע בעניין ועודכנתי בהתקדמות התהליך דרך הקשרים הענפים שלי בגרמניה.

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה13/06/132391 צפיות
המאבק בבתי המשפט בגרמניה לאישור החוק לקבלת פנסיה סוציאלית לעובדי הגטאות

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה06/06/132225 צפיות
כעבור יומיים הוא התקשר. "אני מעוניין לבצע הזמנה גדולה," אמר. "בואי ניפגש שוב בירדן." שמחתי מאוד. סוף סוף רואים את פירות השלום גם בתחום הכלכלי. כמה הוא הולך להזמין? שאלתי את עצמי. מאה אלף יחידות? שלוש מאות אלף? ואולי בכלל מיליון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica