חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך ליצור משרד מתפקד בזכות מדפסת יעילה



בעלי משרדים גדולים כקטנים מבקשים לייעל את תפקוד עובדי המשרד, ואת תפוקת העבודה בכלל, באמצעות יעוץ ארגוני או שינויים מהפכניים באופן הניהול ותנאי העבודה. ייתכן שההשקעה הכספית והשינוי המקצועי, בהנחה שמדובר בשינוי ארגוני גדול, אכן יועילו לזמן מה, היות וממחקרים רבים עולה כי כל ערעור ו"זעזוע" במקום העבודה עשויים לגרום לאי ודאות לגבי המשך העסקת העובדים, מה שבדרך כלל משפיע לטובה על תפוקת העובד.

אף על פי כן, ישנן שיטות הרבה פחות יקרות או קיצוניות כפי שהצגנו לעיל, העשויות לשפר פלאים את אותה תפוקה מבוקשת, ולהציג הישגים מרשימים, בתוך פרק זמן קצר יחסית.

במאמר זה נציג בפניכם איך יכולה מדפסת או ריבוי מדפסות במשרד לשפר את חיי העסק שלכם, מבלי לקרוע את הכיס או לממן יועץ חיצוני.

מישהו חכם כבר אמר וצוטט לא אחת ש"אלוהים נמצא בדברים הקטנים". טוב, הוא בטח לא חשב על מדפסת משרדית כשאמר זאת, אבל כשמשווים בחירת מדפסת חדשה, אל חברה חיצונית שתבצע שינויים מסיביים- מדפסת נשמעת כמו פריט הכי קטן שהייתם מעלים על דעתכם.

חשבתם לרגע כמה זמן העובדים שלכם מבזבזים על ניירת? ועל הליכה אל מכונת צילום שנמצאת בקצה של הבניין, אליה יגיעו לאחר עלייה במעלית, שתמיד הומת אדם, ימתינו בתור ארוכות (כיוון שמי חשב שהעסק יפרח ותצטרכו עוד מכונות צילום בכל מסדרון?), ורק כשיגיע תורו, הוא יתאכזב לגלות שהמכונה לא מתפקדת (מישהו אמר שנת צהריים למכונה?), או שחסר בה נייר, טיונר וכיוצא בזה.

אם ניקח בחשבון שלכל אחד ואחת מאיתנו זה קורה לפחות פעם ביום בממוצע, ובהנחה שאין לכם אחראי הדפסות, צילום, פקסוס, ומה שביניהם, או מזכירה צמודה, אתם נתקלים בכך אפילו יותר.

הרבה מדי זמן, משמע בזבוז זמן עבודה, משמע בזבוז כסף.

אם התייעלות ותפקוד מרבי מעניינים אתכם, כדאי שתבחנו אפשרות של התאמת מדפסת לתנאי העבודה, בין אם היא מהיקרות ביותר, ובין אם לא, תתפלאו לגלות עד כמה תקינותן ואמינותן של מדפסות מבטיחה תפוקה טובה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרים  מקצועיים בנושאי שונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק מילר

מאת: אריק מילרקידום אתרים16/11/111058 צפיות
כל מי שעובד מול המחשב וגולש באינטרנט נתקל בבקשה המעצבנת, אך ההכרחית כל כך, של הcaptcha. לפעמים מבחן הcaptcha יכול להוציא אותנו מהכלים, ועל כן בחרתי לכתוב מאמר שלם המוקדש להמצאת המבחן הממוחשב המסורבל הזה.

מאת: אריק מילרקידום אתרים02/11/11934 צפיות
הישראלים, אולי יותר מכל, לא אוהבים להרגיש פריירים. לכן, כל איש עסקים ישראלי שואל את השאלה הבאה בתוך לא יותר מעשר דקות מרגע שמיעת ההצעה: "כמה זה יעלה לי?", ומיד למשמע התשובה הוא יחל להתמקח ולנסות להוריד במחיר. אבל יש דברים שעולים ביוקר, אחרת אין בהם ממש, כמו בקידום אתרים, ועל כך במאמר שלפניכם.

מאת: אריק מילרקידום אתרים30/10/11921 צפיות
המטרה של כל בעל עסק במאה העשרים ואחת זהה: להצליח, ואם אפשר בגדול, תוך הגדלת התפוקה ומינימום הוצאות מיותרות, לשם הגדלת הרווחים. כדי להגדיל את שטח הפעילות של העסק, למתגו ולשווקו ברחבי הגלובליזציה נעזרים בעלי עסקים רבים בחברות של בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט.

מאת: אריק מילרדיאטה ותזונה26/10/111253 צפיות
אחת מהמחלות השכיחות ביותר של המאה העשרים ואחת הינה הקנדידה. במאמר הבא נציג את מאפייני המחלה, הרגלי התזונה שיש לאמץ לחולים בה, והשלכות של אי טיפול מבוקר וזיהוי מוקדם.

מאת: אריק מילרקידום אתרים18/10/11902 צפיות
מישהו תיאר את עבודתו כמקדם אתרים כשילוב של פיסות פאזל על לכדי קבלת תמונה שלמה. יהיה זה נכון להוסיף ולומר, כי עבודת הקידום עצמה, אף שהינה סיזיפית ודינמית בדרך כלל, היא כלי הכרחי לשיווק והצלחת האתר, והרי שזו הפיסה החשובה ביותר אולי, להשלמת תמונה מוצלחת.

מאת: אריק מילרקידום אתרים20/09/11973 צפיות
"the only way is up" היא ססמה לכל בעל עסק, קטן או גדול, חדש או קיים. כולם רוצים להצליח, אם אפשר- לחתור למקום הראשון, בכל תחום, כיוון שהצלחה מתבטאת, בשורה התחתונה, בכסף ובשגשוג כלכלי. והרי לשם כך התכנסנו כולם.

מאת: אריק מילרקניות 14/08/111066 צפיות
רוב האנשים היו שמחים לנצל את ההזדמנות, לעלות על מטוס ולגלות את אמריקה, אפילו רק בכדי להעביר מסמך בעל ערך, או חפץ חשוב. לעומתם, מעט מאוד אנשי עסקים, המבלים את מיטב זמנם היקר בין טיסה אחת לאחרת, וסובלים מהפרשי השעות, וחוסר השינה, יראו במטרה העילאית של ליווי או הבאת משלוח מחצו השני של העולם, מטרה נעלה או מהנה, לכל הפחות מטרד.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195917 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189120 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183060 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181963 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171668 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171770 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171779 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica