חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחלת הקנדידה

מאת: אריק מילרדיאטה ותזונה26/10/20111255 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק




מאז ומתמיד היה חשוף העולם רובו ככולו למחלות ולמגפות חשוכות מרפא. אף על פי התפתחותה של הרפואה, בעיקר בארצות המערב המתקדמות, ישנן מחלות ומגפות רבות שמסוגלות לגרום לנזק מסיבי, ולעתים אף לתמותה בשיעור מדאיג. אחת מהמחלות השכיחות ביותר של המאה העשרים ואחת הינה הקנדידה. במאמר הבא נציג את מאפייני המחלה, הרגלי התזונה שיש לאמץ לחולים בה, והשלכות של אי טיפול מבוקר וזיהוי מוקדם.


הקנדידה הינה מחלה המאופיינת בתסמינים מאוד לא מובהקים, על כן יש מי שחולה בה וחי עם המחלה מבלי להיות מודע כלל לעובדת היותו חולה בה. בדיקות דם, כמו גם בדיקות צואה מיוחדות עשויות להצביע על הימצאות הזיהום במערכות הגוף. זיהוי מוקדם וטיפול מקצועי במחלה עשוי למזער נזקיה, ואף להביא להחלמה טוטלית.


בדומה למחלת הסוכרת, מחלות מעיים למיניהם, והימצאות כולסטרול בשיעור גבוה בדם, גם החולים בקנדידה מחויבים לשמור על דיאטה מוקפדת כחלק מהליך הטיפול במחלה והתמודדות איתה. מכוון שעדיין לא התגלו ממצאים מהימנים לגבי הגורמים לפרוץ המחלה והתפשטותה בכלל, קיימת סבירות כלשהי שמצבים של מתח נפשי, תזונה לקויה ותוצאה של גיל ועייפות החומר הם חלק מהגורמים להתפרצות הקנדידה בקרב האוכלוסייה הבוגרת.


כאמור, רוב תסמיניה של המחלה אינם מזוהים באופן גורף ומיידי עם קנדידה, תלונות על כאבי ראש תכופים, עייפות כרונית, נפיחות בבטן, הרזיה או חוסר יציבות במשקל הם רק חלק מהמאפיינים המקשים על אבחון המחלה. בהמשך לכך, אי אבחון וטיפול במחלה עלול לגרום להתפתחותה של הפטרייה והתפשטותה על כל מערכות הגוף. אף כי אינה גורמת למוות, למחלה השלכות הפוגמות באיכות חיי החולה ומומלץ לדרוש להיבדק באם עולה חשש להימצאותה ובהתאם לתסמינים שצוינו לעיל.

 



תגיות המאמר: תזונה, דיאטה, הרזיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרים  מקצועיים בנושאי שונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק מילר

מאת: אריק מילרקידום אתרים16/11/111060 צפיות
כל מי שעובד מול המחשב וגולש באינטרנט נתקל בבקשה המעצבנת, אך ההכרחית כל כך, של הcaptcha. לפעמים מבחן הcaptcha יכול להוציא אותנו מהכלים, ועל כן בחרתי לכתוב מאמר שלם המוקדש להמצאת המבחן הממוחשב המסורבל הזה.

מאת: אריק מילרקידום אתרים02/11/11937 צפיות
הישראלים, אולי יותר מכל, לא אוהבים להרגיש פריירים. לכן, כל איש עסקים ישראלי שואל את השאלה הבאה בתוך לא יותר מעשר דקות מרגע שמיעת ההצעה: "כמה זה יעלה לי?", ומיד למשמע התשובה הוא יחל להתמקח ולנסות להוריד במחיר. אבל יש דברים שעולים ביוקר, אחרת אין בהם ממש, כמו בקידום אתרים, ועל כך במאמר שלפניכם.

מאת: אריק מילרקידום אתרים30/10/11924 צפיות
המטרה של כל בעל עסק במאה העשרים ואחת זהה: להצליח, ואם אפשר בגדול, תוך הגדלת התפוקה ומינימום הוצאות מיותרות, לשם הגדלת הרווחים. כדי להגדיל את שטח הפעילות של העסק, למתגו ולשווקו ברחבי הגלובליזציה נעזרים בעלי עסקים רבים בחברות של בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט.

מאת: אריק מילרקידום אתרים18/10/11905 צפיות
מישהו תיאר את עבודתו כמקדם אתרים כשילוב של פיסות פאזל על לכדי קבלת תמונה שלמה. יהיה זה נכון להוסיף ולומר, כי עבודת הקידום עצמה, אף שהינה סיזיפית ודינמית בדרך כלל, היא כלי הכרחי לשיווק והצלחת האתר, והרי שזו הפיסה החשובה ביותר אולי, להשלמת תמונה מוצלחת.

מאת: אריק מילרקידום אתרים20/09/11975 צפיות
"the only way is up" היא ססמה לכל בעל עסק, קטן או גדול, חדש או קיים. כולם רוצים להצליח, אם אפשר- לחתור למקום הראשון, בכל תחום, כיוון שהצלחה מתבטאת, בשורה התחתונה, בכסף ובשגשוג כלכלי. והרי לשם כך התכנסנו כולם.

מאת: אריק מילרקניות 14/08/111070 צפיות
רוב האנשים היו שמחים לנצל את ההזדמנות, לעלות על מטוס ולגלות את אמריקה, אפילו רק בכדי להעביר מסמך בעל ערך, או חפץ חשוב. לעומתם, מעט מאוד אנשי עסקים, המבלים את מיטב זמנם היקר בין טיסה אחת לאחרת, וסובלים מהפרשי השעות, וחוסר השינה, יראו במטרה העילאית של ליווי או הבאת משלוח מחצו השני של העולם, מטרה נעלה או מהנה, לכל הפחות מטרד.

מאת: אריק מילרמיחשוב ארגוני03/08/111067 צפיות
האדם הפך להיות עבד של המחשב, התלות שנוצרה בין התפקוד שלנו, לבין תפקודן של מערכות המחשוב במשרד או בבית, בלתי מעורערת. עצרתם פעם לחשוב כמה זמן וכסף הקופסא הקטנה הזו חוסכת לכם או לעסק שלכם? ומה קורה אם הכל נמחק, אובד, או נהרס קליל? יש לכם דוקטור למחשבים בהישג יד? מישהו מטפל לכם המערכת המחשוב ונותן פתרונות און ליין? אם לא, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201565 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192004 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181702 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181284 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189778 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181510 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181577 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica