חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים כחלק בלתי נפרד מקיום העסק

מאת: אריק מילרקידום אתרים18/10/2011899 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



מישהו תיאר את עבודתו כמקדם אתרים כשילוב של פיסות פאזל על לכדי קבלת תמונה שלמה.  יהיה זה נכון להוסיף ולומר, כי עבודת הקידום עצמה, אף שהינה סיזיפית ודינמית בדרך כלל, היא כלי הכרחי לשיווק והצלחת האתר, והרי שזו הפיסה החשובה ביותר אולי, להשלמת תמונה מוצלחת.

רבים וטובים יבטיחו לבעל עסק כי הם הקלף המנצח שיעלה את תשואת האתר שלו. מי שלא מבין בקידום אתרים לא רק שעשוי למצוא עצמו קונה "חתול בשק" , כי אם גרוע מכך, בארגז החול.

נסביר כי, "ארגז החול" הוא המושג המיוחס לסוג של ענישה מאת מנוע החיפוש המשפיע ביותר, הלא הוא google למעשה, כל עבודתן של חברות קידום אתרים המתמקדות בקידום אורגני, מתמקדת בהעלאת החשיפה הטבעית, לכאורה, אל האתר המקודם, באמצעות מילות מפתח המקושרות אל הכתובת המיועדת.

ככל שהחשיפה תגדל וכתובת האתר תדורג במקום הגבוה ביותר בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש המהיר, כך הסבירות שהאתר יצליח, ופועל יוצא מכך, העלאת שיעור המכירות והיקף הלקוחות של העסק המפורסם, מבוססת יותר.

אם כך, זהו האידאל שלשמו שכרנו נותני שירות של קידום ומיתוג באינטרנט, ואולי אפילו הסיבה להקמת האתר לעסק. אך כאמור, אין די בבחירת תשתית בניית אתרים יוקרתית או ברכישת דומיין מצוין על מנת להבטיח הצלחה בקידום בגוגל. מכוון שהחשיפה אמורה להיווצר באופן אורגני, דהיינו טבעי, מן הראוי שהעבודה לטובת קידום תהיה עדכנית ויום יומית ככל שניתן. העלאות תוכן וכן, מאמרים מקצועיים לאתר עצמו ולאתרים הנוגעים לתחום המקודם, שילוב והחלפה של לינקים בצורת שיתופי פעולה עם אתרים אחרים, שכמובן, אי הקפדה על איכותם וכמותם, עלולה לפגום בערך העמוד המקושר, לא כל שכן, האתר עצמו.

לפיכך, חשוב לשקול בקפידה את בחירת המקדם לעסק שלכם, ולהשקיע בשכירת חברת קידום אתרים מקצועית ומהימנה, שתוביל את האתר שלכם את קידמת הבמה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרים  מקצועיים בנושאי שונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק מילר

מאת: אריק מילרקידום אתרים16/11/111055 צפיות
כל מי שעובד מול המחשב וגולש באינטרנט נתקל בבקשה המעצבנת, אך ההכרחית כל כך, של הcaptcha. לפעמים מבחן הcaptcha יכול להוציא אותנו מהכלים, ועל כן בחרתי לכתוב מאמר שלם המוקדש להמצאת המבחן הממוחשב המסורבל הזה.

מאת: אריק מילרקידום אתרים02/11/11932 צפיות
הישראלים, אולי יותר מכל, לא אוהבים להרגיש פריירים. לכן, כל איש עסקים ישראלי שואל את השאלה הבאה בתוך לא יותר מעשר דקות מרגע שמיעת ההצעה: "כמה זה יעלה לי?", ומיד למשמע התשובה הוא יחל להתמקח ולנסות להוריד במחיר. אבל יש דברים שעולים ביוקר, אחרת אין בהם ממש, כמו בקידום אתרים, ועל כך במאמר שלפניכם.

מאת: אריק מילרקידום אתרים30/10/11920 צפיות
המטרה של כל בעל עסק במאה העשרים ואחת זהה: להצליח, ואם אפשר בגדול, תוך הגדלת התפוקה ומינימום הוצאות מיותרות, לשם הגדלת הרווחים. כדי להגדיל את שטח הפעילות של העסק, למתגו ולשווקו ברחבי הגלובליזציה נעזרים בעלי עסקים רבים בחברות של בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט.

מאת: אריק מילרדיאטה ותזונה26/10/111250 צפיות
אחת מהמחלות השכיחות ביותר של המאה העשרים ואחת הינה הקנדידה. במאמר הבא נציג את מאפייני המחלה, הרגלי התזונה שיש לאמץ לחולים בה, והשלכות של אי טיפול מבוקר וזיהוי מוקדם.

מאת: אריק מילרקידום אתרים20/09/11972 צפיות
"the only way is up" היא ססמה לכל בעל עסק, קטן או גדול, חדש או קיים. כולם רוצים להצליח, אם אפשר- לחתור למקום הראשון, בכל תחום, כיוון שהצלחה מתבטאת, בשורה התחתונה, בכסף ובשגשוג כלכלי. והרי לשם כך התכנסנו כולם.

מאת: אריק מילרקניות 14/08/111065 צפיות
רוב האנשים היו שמחים לנצל את ההזדמנות, לעלות על מטוס ולגלות את אמריקה, אפילו רק בכדי להעביר מסמך בעל ערך, או חפץ חשוב. לעומתם, מעט מאוד אנשי עסקים, המבלים את מיטב זמנם היקר בין טיסה אחת לאחרת, וסובלים מהפרשי השעות, וחוסר השינה, יראו במטרה העילאית של ליווי או הבאת משלוח מחצו השני של העולם, מטרה נעלה או מהנה, לכל הפחות מטרד.

מאת: אריק מילרמיחשוב ארגוני03/08/111064 צפיות
האדם הפך להיות עבד של המחשב, התלות שנוצרה בין התפקוד שלנו, לבין תפקודן של מערכות המחשוב במשרד או בבית, בלתי מעורערת. עצרתם פעם לחשוב כמה זמן וכסף הקופסא הקטנה הזו חוסכת לכם או לעסק שלכם? ומה קורה אם הכל נמחק, אובד, או נהרס קליל? יש לכם דוקטור למחשבים בהישג יד? מישהו מטפל לכם המערכת המחשוב ונותן פתרונות און ליין? אם לא, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211693 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183553 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172520 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica