חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוחים מארה"ב לכל מטרה

מאת: אריק מילרקניות 14/08/20111064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



רוב האנשים היו שמחים לנצל את ההזדמנות, לעלות על מטוס ולגלות את אמריקה, אפילו רק בכדי להעביר מסמך בעל ערך, או חפץ חשוב. לעומתם, מעט מאוד אנשי עסקים, המבלים את מיטב זמנם היקר בין טיסה אחת לאחרת, וסובלים מהפרשי השעות, וחוסר השינה, יראו במטרה העילאית של ליווי או הבאת משלוח מחצו השני של העולם, מטרה נעלה או מהנה, לכל הפחות מטרד.

למרות הגלובליזציה, מהפכת האינטרנט והתקשורת באון ליין, נראה שעדיין הן בארץ, והן ברחבי העולם, קיים צורך לערוך משלוחים מארה"ב או ממדינות רחוקות, לטובת אספקה מהירה, אישית, או מקצועית, ועל כן יש ביקוש והיצע לא מועט לשירותים מעין אלו. אבל, כמו בכל חברת נותני שירות, הרי שדווקא בכל הנוגע ל רגישות כמו של קניות מחו"ל וארה"ב בפרט, לא היינו מניחים בידיים לא אמינות את המשלוח הנכסף, ולכן לא כל אחד מתאים לתת שירות חוצה גבולות שכזה. בדיוק מאותה סיבה קיימות חברות המתמחות במשלוחים אל מעבר לים, ואף קיימת תחרות בשוק על הלקוח הישראלי ובכלל.

אנשי עסקים וחברות בעלות שם מעדיפות לשכורת את שירותיה של חברה כזו או אחרת, למטרת משלוחים מחו"ל, ונוהגים לעשות זאת באופן תכוף, או בתדירות הנקבעת על פי אופי העבודה.

באמצעות הפעלה פשוטה- מסירת כתובת בארה"ב הכוללת את פרטי המשלוח המבוקש, המועד המיוחל, והשכר בצידו של השליח. כמובן שהמחיר כולל את מיסי הנמל, ההעברות והוצאות הדלק של המטוס/ הרכב במדינה הרלוונטית, והמשלוח מגיע חיש מהר, ובבטחה (המחיר כולל אף את הביטוח, למרות שאף אחד לא היה רוצה לאבד את החבילה הנכספת). כל זאת ועוד הם חלק מהסיבות שהעסקן הישראלי מעדיף להסתמך על שירותיה של חברה המתמחה במשלוחים מארה"ב ולא לשלוח את עצמו, או את אחד מעובדים, ולו האחראי ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרים  מקצועיים בנושאי שונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק מילר

מאת: אריק מילרקידום אתרים16/11/111055 צפיות
כל מי שעובד מול המחשב וגולש באינטרנט נתקל בבקשה המעצבנת, אך ההכרחית כל כך, של הcaptcha. לפעמים מבחן הcaptcha יכול להוציא אותנו מהכלים, ועל כן בחרתי לכתוב מאמר שלם המוקדש להמצאת המבחן הממוחשב המסורבל הזה.

מאת: אריק מילרקידום אתרים02/11/11932 צפיות
הישראלים, אולי יותר מכל, לא אוהבים להרגיש פריירים. לכן, כל איש עסקים ישראלי שואל את השאלה הבאה בתוך לא יותר מעשר דקות מרגע שמיעת ההצעה: "כמה זה יעלה לי?", ומיד למשמע התשובה הוא יחל להתמקח ולנסות להוריד במחיר. אבל יש דברים שעולים ביוקר, אחרת אין בהם ממש, כמו בקידום אתרים, ועל כך במאמר שלפניכם.

מאת: אריק מילרקידום אתרים30/10/11920 צפיות
המטרה של כל בעל עסק במאה העשרים ואחת זהה: להצליח, ואם אפשר בגדול, תוך הגדלת התפוקה ומינימום הוצאות מיותרות, לשם הגדלת הרווחים. כדי להגדיל את שטח הפעילות של העסק, למתגו ולשווקו ברחבי הגלובליזציה נעזרים בעלי עסקים רבים בחברות של בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט.

מאת: אריק מילרדיאטה ותזונה26/10/111250 צפיות
אחת מהמחלות השכיחות ביותר של המאה העשרים ואחת הינה הקנדידה. במאמר הבא נציג את מאפייני המחלה, הרגלי התזונה שיש לאמץ לחולים בה, והשלכות של אי טיפול מבוקר וזיהוי מוקדם.

מאת: אריק מילרקידום אתרים18/10/11899 צפיות
מישהו תיאר את עבודתו כמקדם אתרים כשילוב של פיסות פאזל על לכדי קבלת תמונה שלמה. יהיה זה נכון להוסיף ולומר, כי עבודת הקידום עצמה, אף שהינה סיזיפית ודינמית בדרך כלל, היא כלי הכרחי לשיווק והצלחת האתר, והרי שזו הפיסה החשובה ביותר אולי, להשלמת תמונה מוצלחת.

מאת: אריק מילרקידום אתרים20/09/11972 צפיות
"the only way is up" היא ססמה לכל בעל עסק, קטן או גדול, חדש או קיים. כולם רוצים להצליח, אם אפשר- לחתור למקום הראשון, בכל תחום, כיוון שהצלחה מתבטאת, בשורה התחתונה, בכסף ובשגשוג כלכלי. והרי לשם כך התכנסנו כולם.

מאת: אריק מילרמיחשוב ארגוני03/08/111063 צפיות
האדם הפך להיות עבד של המחשב, התלות שנוצרה בין התפקוד שלנו, לבין תפקודן של מערכות המחשוב במשרד או בבית, בלתי מעורערת. עצרתם פעם לחשוב כמה זמן וכסף הקופסא הקטנה הזו חוסכת לכם או לעסק שלכם? ומה קורה אם הכל נמחק, אובד, או נהרס קליל? יש לכם דוקטור למחשבים בהישג יד? מישהו מטפל לכם המערכת המחשוב ונותן פתרונות און ליין? אם לא, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213708 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205166 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186755 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica