חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יניר מרציאנו - 5 טיפים לשיווק ברשתות החברתיות

מאת: יניר מרציאנוייעוץ עסקי27/07/20111031 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם שבו אנו חיים הוא עולם של רשתות חברתיות. עולם שבו אילו הייתהיכולה להפוך למדינה – הייתה הרשת החברתית הגדולה בעולם, גדולה יותר בהיקפהמאוכלוסיית ארצות הברית וברזיל. כיום ישנם בפייסבוק בסך הכל כ-600 מיליוןחשבונות פעילים. בישראל תמצאו יותר ממיליון תושבים המחזיקים בחשבון פעיל.זוהי בדיוק הסיבה שהרשתות החברתיות הופכות אט אט לזירות השיווק החשובותוהמשמעותיות ביותר של ימינו. במאמר שלפניכם נציג חמישה טיפים לשיווק מוצלחברשתות החברתיות. ככה עושים זאת נכון.

נכתב ע"י יניר מרציאנו

הפגינו נוכחות – הדבר הראשון והבסיסי ביותר שיהיה עליכם לעשות הוא לפתוח"דף אוהדים" בפייסבוק לעסק שלכם ובמידת האפשר גם כרטיס לעסק שלכם ברשתהחברתית "טוויטר". בעלי עסקים רבים מוותרים על האפשרות הזו ולמעשה מאבדיםאת ההזדמנות לבסס ממשק ישיר ובלתי אמצעי עם מאות אלפי לקוחות שיוכלו לרכושאת מה שיש לכם להציע. אל תתעצלו ופתחו "דף אוהדים" לעסק שלכם. באם אינכםעומדים בעומס שכרו את שירותיהם של אנשים המתמחים בניהול העמודים הללו.מדובר על אפיק משתלם וכדאי מדי מכדי לוותר עליו במחי יד.

בנוסף, מעבר לפייסבוק ולטוויטר קיימת ברשת האינטרנט רשת חברתית נוספתהנקראת "לינקדאין". אף על פי שמדובר ברשת פחות פופולרית ונפוצה מפייסבוק –תוכלו לעשות בה שימוש בעיקר על מנת לייצר שיתופי פעולה מקצועיים עם אנשיםשעוסקים בתחום שלכם ואו בתחומים המשיקים לשלכם.

עוד לקריאה - יניר מרציאנו

צרו ערך מוסף ללקוחות שלכם – אחרי שהקמתם את דף האוהדים – אל לכם להסתפקבהכנסתם של כמה פרטים בסיסיים על העסק שלכם. נסו לחשוב בגדול וליצור ערךמוסף ללקוחות באמצעות פוסטים שיאפשרו ללקוחות לרדת לעומקם של דברים ולכם –למתג את עצמכם כמומחים של ממש בתחום. זכרו, אם האנשים שהצטרפו לדף האוהדיםשלכם לא ירגישו שהם מקבלים משהו מכם – סביר להניח כי הם יעזבו. עליכםלהרוויח את נוכחותם.

קבלו משוב מהלקוחות שלכם – הרשתות החברתיות מאפשרות אינטרארקציהדו-צדדית בין העסק ללקוחותיו. מדובר ביתרון גדול שכן תוכלו לקבל משוב מיידיעל השירותים והמוצרים שלכם ולשדרג את הטעון השיפור. ברגע שתתייחסו לעצותואו לבקשות של הלקוחות שלכם תגלו חיש מהר גידול משמעותי בהכנסות.

מקדו את הפעילות העסקית שלכם באמצעות נישות – את הרשתות החברתיות ניתןלראות כמקשה כוללת אחת. לחילופין, ניתן לראות בה כמכלול של קבוצות שבהןמתאספים אנשים בעלי מכנה משותף כלשהו: תחביב, עיסוק מקצועי וכיו"ב. השתמשוברשתות החברתיות על מנת לאתר קהלי יעד ספציפיים שעבורם תוכלו "לתפור"חליפות מותאמות אישית אשר יגדילו את ההכנסות שלכם.

קשרו בין הרשתות החברתיות לאתר הרשמי שלכם – האתר הרשמי של העסק שלכם,דף האוהדים שלו וגם הבלוג המקצועי שרצוי להקים הם כולם חלק מתוכניתאסטרטגית אחת גדולה. באמצעות קישור בין הקודקודים תגדילו את חשיפתו של העסקשלכם ותהרגו שתי ציפורים במכה אחת – גם קידום האתר במנועי החיפוש וזאת לצדנוכחות ענפה ברשתות החברתיות.

לסיכום, בבואכם להקים עסק אל תמעיטו בערכן ובכוחן של הרשתותהחברתיות. השתמשו בהן לטובתכם – ותצליחו. תתעלמו מהם לחלוטין – ותהיובבעיה.

יניר מרציאנו הנו מומחה לשיווק, יזמות עסקית ופיתוח ארגונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יניר מרציאנו  - יועץ ארגוני. מומחה לשיווק, יזמות עסקית ופיתוח ארגונים.
לפרטים נוספים :
http://www.yanirmartziano.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניר מרציאנו

מאת: יניר מרציאנואימון עסקי19/09/111057 צפיות
בשבועות האחרונים, לצד המחאה הציבורית המתמשכת ומחאת הרופאים המשתתקת, עומדת איתנה מחאה נוספת ולא פחות חשובה – מחאת המתמחים. אלו הם אלפי רופאים בתחילת דרכם, אשר סיימו את לימודי הרפואה שלהם ועובדים מסביב לשעון, בתורנויות ומשמרות המחזיקות אותם ערים לעיתים יומיים רצופים תמורת שכר מגוחך (ואלו האנשים האמונים על חיינו).

מאת: יניר מרציאנוצדק חברתי05/09/11972 צפיות
כהמשך ישיר למחאת הציבור על יוקר המחיה בישראל, הגיע גם הרגע בו הציבור מתחיל להפנות את אצבעו לא רק אל הממשלה, אלא גם ישירות לטייקונים הגדולים. אגודת הסטודנטים הכריזה לפני מספר ימים על חרם כנגד רשת שופרסל, בדרישה להורדת מחירים. נסקור את המקרה וננסה להבין את דרך ניהול המשבר של שופרסל במקרה זה.

מאת: יניר מרציאנואימון לקריירה20/08/111139 צפיות
לא פעם מציג בפנינו בעולם שבו אנו חיים תופעות מרתקות שאין ביכולתנו להסבירן. אחת מהן היא תופעת המיזמים העסקיים. נתון מעניין מגלה כי יותר ויותר אנשים ברחבי העולם בוחרים לפנות לזירה העצמאית בבואם לקדם מיזמים כאלה ואחרים.

מאת: יניר מרציאנואימון לקריירה11/08/111144 צפיות
בין אם אתם רוצים לגייס השקעות ובין אם אתם מבקשים לגייס לקוחות חדשים – סביר להניח כי תשתמשו במצגת. אותו אמצעי עזר ויזואלי שהפך ברבות השנים לכלי יעיל מאין כמוהו שבאמצעותו אנו מצליחים להעביר בכמה שקפים קצרים את מה שבעבר העברנו באינספור דפים מסואבים ומלאי תרשימים.

מאת: יניר מרציאנוניהול ידע02/08/111121 צפיות
היזמות העסקית היא תוצר של חזון שהופך אט אט למציאות ברת קיימא. לא מעט יזמים מכירים את השלב הזה שבו הראש שלהם מלא ברעיונות מבריקים שיכולים להפוך לדבר הגדול הבא, אך הם אינם מצליחים לעשות את הצעד בראשון בדרך להגשמת החלום. במאמר שלפניכם נעמוד על אבני היסוד שמרכיבות את השלבים הראשונים בתהליך היזמות העסקית.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222235 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22898 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21951 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201513 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica