חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקות אירועים – הכח שלהם ליצור משהו משלנו

בכל יום (ברוך השם) מחליטים זוגות רבים להתחתן ולהקים משפחה בישראל. כאלו שמתחתנים באולם קטן וצנוע למען המשפחה וישנם כאלו שמחפשים את הגדולה שביום הזה ויוצרים את האירוע הטוב ביותר שיכלו לחלום עליו. 

אנחנו לא רוצים להפיק את האירוע כמו שאנחנו רוצים שהוא יהיה הגדול ביותר עד כה, בין אם זה במסגרת משפחותינו ובין אם זה במסגרת החברים. אנחנו מאוד מאמינים שאירוע צריך לקבל את האישיות שלו אבל עדיין, יש לדעת היכן למתוח את הגבול והיכן לעצור את הסוסים שדוהרים קדימה בכל הקשור לנושא הרחב של הפקות אירועים. להפיק אירוע לפעמים מתחיל ונגמר בזוג עצמו ולפעמים גם הזוג מופתע במה שקורה בסופו (ובתחילתו) של יום שכזה גדול. 

הפקות אירועים – להתערב או לא?

זוגות רבים שואלים באם זה בסדר שהזוג מתערב בהחלטות חברת ההפקות, האם הפקות אירועים זה אומר שהם עושים הכל או שמא ישנה התערבות חזקה מצד החוגגים. אנחנו לא רוצים 'להציק' אבל אנחנו (בתור הזוג) לא נרצה תמיד להיות מופתעים במהלך הערב ממה שהולך לקרות. אז קודם כל כן, זוגות יכולים ולפעמים רצוי שיתערבו בנושא של הפקת אירוע בשביל שאכן ייצא את הטוב ביותר ממה שהם רצו, הזוג רצה תקליטן של מוזיקת האוס? אז צוות ההפקה יארגן את התקליטן הטוב ביותר בתחום ואם לא את הטוב ביותר אז בטוח לארגן רשימה מספקת לכל חתן ולכל כלה.

בגלל שנושא הרחב של הפקות אירועים לא נגמר אף פעם ותמיד יש מקום להפתיע, חברות הפקות אירועים מרגישות את הצורך כל פעם לחדש ולהתחדש, אל תבקשו בתור הזוג לראות תיק עבודות קודם שדווקא אולי ימצא חן בעינייכם דווקא לראות משהו שנעשה כבר וללכת לפיהו בדיוק. אחרי הכל, זוגות רבים נהנו לפניכם ויש סיבות רבות ומעולות, דעו לבחור לכם דרך משלכם. 

בעזרת צוות הפקות אירועים תדעו למצוא לנכון את התקליטן הנכון והמושלם עבורכם, את שמלת הכלה עבור הכלה היפה ואפילו רקדנים וברמנים מושלמים עבור האירוע שלכם, רציתם אטרקציות לאירוע? קבלו את מה שביקשתם, בתוספת חיבה אמיתית מצוות ההפקה.

אנחנו בסך הכל רוצים להפיק את האירוע שאנחנו תמיד חלמנו עליו, בשביל זה יש כיום מאות חברות של הפקות אירועים אשר יודעות ומכירות כבר אלפי סגנונות שונים של הפקת האירוע ה'מושלם' עבורינו. אל תתפשרו, תחפשו עד שתמצאו בדיוק מה שרציתם, בדיוק מה שתכננתם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131120 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121081 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121047 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122326 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121134 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121240 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121319 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211615 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202356 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195909 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191787 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191569 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191683 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181683 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica